Τις αντιδράσεις των εργαζομένων της εταιρείας Οδικές Συγκοινωνίες (ΟΣΥ)
προκαλεί η νέα προσπάθεια της διοίκησής της να νοικιάσει σε ιδιώτη τρία
από τα τέσσερα διώροφα τουριστικά λεωφορεία που διαθέτει.
Τα συγκεκριμένα λεωφορεία είχαν αγοραστεί το 2007, έναντι 1,6 εκατ. ευρώ, προκειμένου να εκτελούν την τουριστική γραμμή «400» για τα αξιοθέατα της Αθήνας με εισιτήριο 5 ευρώ, ανά δρομολόγιο.
\Ωστόσο, ένα χρόνο μετά, με υπουργική απόφαση, απαγορεύτηκε η χρήση λεωφορείων δημόσιας χρήσης ως τουριστικών, με αποτέλεσμα να παροπλιστούν.
Από τότε το συγκεκριμένο δρομολόγιο εκτελούν οχήματα ιδιωτικών εταιριών.
Τώρα, η διοίκηση της ΟΣΥ προσπαθεί να νοικιάσει τα λεωφορεία αυτά σε ιδιώτες, για διάστημα 6 μηνών, με τίμημα 3.000 ευρώ το μήνα (περίπου 100 ευρώ την ημέρα) ανά όχημα.
Η σχετική απόφαση για την πρόσκληση σε πρόχειρο πλειοδοτικό διαγωνισμό δημοσιεύτηκε στις αρχές της εβδομάδας στη «Διαύγεια», ενώ έως την Παρασκευή οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να έχουν υποβάλει τις προσφορές τους.
«Τα λεωφορεία πρόκειται να νοικιαστούν σε τιμή ευκαιρίας! Οσο, δηλαδή, κοστίζει η μίσθωση ενός 9θέσιου οχήματος στην αγορά, ενώ πρόκειται για επαγγελματικά οχήματα ειδικού τύπου, το καθένα εκ των οποίων κόστισε 400.000 ευρώ», λένε οι εκπρόσωποι των εργαζομένων του ΟΑΣΑ, που ζητούν να ξαναλειτουργήσει η γραμμή 400.
Η διοίκηση της ΟΣΥ υποστηρίζει από την πλευρά της ότι «η αξιοποίηση των λεωφορείων κρίθηκε απαραίτητη για τεχνικούς και οικονομικούς λόγους, ενώ διευκρινίζει ότι το μίσθωμα ανέρχεται σε 3.700 ευρώ αν συνυπολογιστεί και ο ΦΠΑ».
Επίσης, αναφέρει, ότι ο μισθωτής θα επιβαρυνθεί τόσο με την ασφάλιση όσο και με τη συντήρηση του οχήματος.
Σύμφωνα με την ΟΣΥ, «το ποσό των 100 ευρώ χωρίς ΦΠΑ ημερησίως, δεν υπάρχει στην ελεύθερη αγορά, ούτε σε ημέρες υψηλής ζήτησης». Πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες, στο παρελθόν είχε υποβληθεί αίτημα από εταιρεία της Κέρκυρας για μίσθωση των οχημάτων έναντι 1.500 ευρώ.
πηγη
Τη διαδικασία πλειστηριασμού των τουριστικών λεωφορείων τουριστικής περιήγησης και το ξεπούλημά τους σε ιδιωτικές εταιρείες, καταγγέλλουν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρης Στρατούλης και Γιώργος Σταθάκης... Σύμφωνα με την ερώτηση των δύο βουλευτών προς τον υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, "από τη Μεγάλη Δευτέρα του 2011 μέχρι τον Αύγουστο του 2012 δρομολογήθηκαν 4 ανοικτού τύπου διώροφα ειδικά τουριστικά λεωφορεία VOLVO της "OΣΥ AE", σαν αστικά λεωφορεία στη γραμμή Ε22 Ακαδημία-Σαρωνίδα. Τα συγκεκριμένα λεωφορεία είχαν αγοραστεί για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες της λεωφορειακής γραμμής "400-Αξιοθέατα της Αθήνας", η οποία όμως καταργήθηκε από την τότε "ΕΘΕΛ" και εκχωρήθηκε σε ιδιώτες, οι οποίοι αποκομίζουν μεγάλα κέρδη επιβάλλοντας εισιτήρια 20 ευρώ. Επειδή, σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά των οχημάτων αυτών όπως αναγράφονται στην έγκριση τύπου αυτών, αλλά και σύμφωνα με την υπουργική απόφαση...
Τα συγκεκριμένα λεωφορεία είχαν αγοραστεί το 2007, έναντι 1,6 εκατ. ευρώ, προκειμένου να εκτελούν την τουριστική γραμμή «400» για τα αξιοθέατα της Αθήνας με εισιτήριο 5 ευρώ, ανά δρομολόγιο.
\Ωστόσο, ένα χρόνο μετά, με υπουργική απόφαση, απαγορεύτηκε η χρήση λεωφορείων δημόσιας χρήσης ως τουριστικών, με αποτέλεσμα να παροπλιστούν.
Από τότε το συγκεκριμένο δρομολόγιο εκτελούν οχήματα ιδιωτικών εταιριών.
Τώρα, η διοίκηση της ΟΣΥ προσπαθεί να νοικιάσει τα λεωφορεία αυτά σε ιδιώτες, για διάστημα 6 μηνών, με τίμημα 3.000 ευρώ το μήνα (περίπου 100 ευρώ την ημέρα) ανά όχημα.
Η σχετική απόφαση για την πρόσκληση σε πρόχειρο πλειοδοτικό διαγωνισμό δημοσιεύτηκε στις αρχές της εβδομάδας στη «Διαύγεια», ενώ έως την Παρασκευή οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να έχουν υποβάλει τις προσφορές τους.
«Τα λεωφορεία πρόκειται να νοικιαστούν σε τιμή ευκαιρίας! Οσο, δηλαδή, κοστίζει η μίσθωση ενός 9θέσιου οχήματος στην αγορά, ενώ πρόκειται για επαγγελματικά οχήματα ειδικού τύπου, το καθένα εκ των οποίων κόστισε 400.000 ευρώ», λένε οι εκπρόσωποι των εργαζομένων του ΟΑΣΑ, που ζητούν να ξαναλειτουργήσει η γραμμή 400.
Η διοίκηση της ΟΣΥ υποστηρίζει από την πλευρά της ότι «η αξιοποίηση των λεωφορείων κρίθηκε απαραίτητη για τεχνικούς και οικονομικούς λόγους, ενώ διευκρινίζει ότι το μίσθωμα ανέρχεται σε 3.700 ευρώ αν συνυπολογιστεί και ο ΦΠΑ».
Επίσης, αναφέρει, ότι ο μισθωτής θα επιβαρυνθεί τόσο με την ασφάλιση όσο και με τη συντήρηση του οχήματος.
Σύμφωνα με την ΟΣΥ, «το ποσό των 100 ευρώ χωρίς ΦΠΑ ημερησίως, δεν υπάρχει στην ελεύθερη αγορά, ούτε σε ημέρες υψηλής ζήτησης». Πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες, στο παρελθόν είχε υποβληθεί αίτημα από εταιρεία της Κέρκυρας για μίσθωση των οχημάτων έναντι 1.500 ευρώ.
πηγη
ΣΥΡΙΖΑ: Επιχειρείται "ξεπούλημα" των 4 διώροφων λεωφορείων της ΟΣΥ
Τη διαδικασία πλειστηριασμού των τουριστικών λεωφορείων τουριστικής περιήγησης και το ξεπούλημά τους σε ιδιωτικές εταιρείες, καταγγέλλουν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρης Στρατούλης και Γιώργος Σταθάκης... Σύμφωνα με την ερώτηση των δύο βουλευτών προς τον υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, "από τη Μεγάλη Δευτέρα του 2011 μέχρι τον Αύγουστο του 2012 δρομολογήθηκαν 4 ανοικτού τύπου διώροφα ειδικά τουριστικά λεωφορεία VOLVO της "OΣΥ AE", σαν αστικά λεωφορεία στη γραμμή Ε22 Ακαδημία-Σαρωνίδα. Τα συγκεκριμένα λεωφορεία είχαν αγοραστεί για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες της λεωφορειακής γραμμής "400-Αξιοθέατα της Αθήνας", η οποία όμως καταργήθηκε από την τότε "ΕΘΕΛ" και εκχωρήθηκε σε ιδιώτες, οι οποίοι αποκομίζουν μεγάλα κέρδη επιβάλλοντας εισιτήρια 20 ευρώ. Επειδή, σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά των οχημάτων αυτών όπως αναγράφονται στην έγκριση τύπου αυτών, αλλά και σύμφωνα με την υπουργική απόφαση...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου