Ιnstagram notifications. Ο αλγόριθμος που αλλάζει και ο πανικός των χρηστών

         False Alarm στους φανατικούς του instagram. Δεν αλλάζει ο τρόπος με τον οποίο θα εμφανίζονται οι αναρτήσεις των χρηστών στον τοίχο του φωτογραφικού μέσου κοινωνικής δικτύωσης
Adtech Ad
Η είδηση της παραμετροποίησης των νέων αναρτήσεων και στο instagram προκάλεσε κύματα πανικού και αναρτήσεις επί αναρτήσεων από τους "επαγγελματίες" του μέσου κοινωνικής δικτύωσης,
με τις οποίες καλούσαν τους πιστούς τους ακολούθους να κάνουν τα απαραίτητα, ώστε να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τις εκπληκτικές τους φωτογραφίες.
Σύμφωνα με όσα διέρρευσαν σε σχετικά μέσα ενημέρωσης, το instagram, προσανατολίζεται στην εισαγωγή αλγορίθμου, παρόμοιου με εκείνου στο facebook, ο οποίος και θα αλλάζει τον τρόπο, αλλά και τη σειρά με την οποία εμφανίζονται οι νέες αναρτήσεις των χρηστών με βάση τη "δημοτικότητα" της ανάρτησης, την αλληλεπίδραση που έχει ο χρήστης με παρόμοιες δημοσιεύσεις κοκ. Με πιο απλά λόγια, αντί να εμφανίζονται οι αναρτήσεις με χρονολογική σειρά, θα υπάρχει ένας αλγόριθμος βάσει του οποίου θα επιλέγεται τι βγαίνει και που;

AdTech Ad

Σύμφωνα με ειδικούς των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι αλλαγές που έχει προαναγγείλει το instagram, αναμένεται να επηρεάσουν τη σειρά εμφάνισης σε ένα 30% των αναρτήσεων. Οι ίδιοι όμως καθησυχάζουν πως με ένα scroll down θα μπορεί ο καθένας να δει όλα τα Post και κανένα δεν θα εξαφανίζεται.
Παράλληλα, εδώ και κάποιες ημέρες, αν κανείς πατήσει στην άνω δεξιά γωνία κάθε δημοσίευσης θα δει πως εκεί έχει προστεθεί μια ακόμη επιλογή, το "notification", στα ελληνικά "ενεργοποίηση ειδοποιήσεων για νέες δημοσιεύσεις". Η επιλογή αυτή ερμηνεύτηκε από πολλούς ως το κλειδί για να συνεχίσουν να εμφανίζονται "ψηλά" στον φωτογραφικό τοίχο ροής του μέσου. Έτσι, τις τελευταίες ημέρες, οι φανατικοί του instagram επιδόθηκαν σε χιλιάδες αναρτήσεις, με τις οποίες προέτρεπαν τους ακολούθους τους να επιλέξουν τη νέα λειτουργία.

Κοινωνική δικτύωση χωρίς τη... συναίνεση της κοινωνίας

Η αλλαγή στο instagram προαναγγέλλεται λίγους μόνο μήνες μετά την τεράστια αντίδραση των χρηστών του twitter σε μια παρόμοια προσπάθεια. Οι υπεύθυνοι του μέσου, αποφάσισαν επίσης να χρησιμοποιήσουν έναν αλγόριθμο για να εμφανίζουν τις αναρτήσεις των χρηστών, στη θέση του σημερινού συστήματος εμφάνισης με χρονολογική σειρά. Η αντίδραση ήταν ιδιαίτερα έντονη, ειδικά από τους ορκισμένους εχθρούς του facebook, που έχουν επιλέξει το twitter για πολύ συγκεκριμένους λόγους.

Αλλά και η ναυαρχίδα των social media, το facebook, αντιμετώπισε έντονες αντιδράσεις - τις οποίες σημειωτέον όλοι έχουμε ξεχάσει σήμερα - όταν το 2009 εγκατέστησε έναν αλγόριθμο που δεν έδειχνε πλέον τις αναρτήσεις με χρονολογική σειρά. Ομάδες δημιουργήθηκαν στο λεπτό, ζητώντας από την εταιρία να επαναφέρει την αρχική λειτουργία, δεκάδες posts "επαναστάτησαν", για να ηρεμήσουν όλοι και να συνεχίσουν να... σερφάρουν στο facebook.
Οι υπεύθυνοι των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βέβαια, ισχυρίζονται πως αυτή η αλλαγή, την οποία πρώτο-εισήγαγε το facebook είναι αναπόφευκτη όσο εξελίσσονται και μεγαλώνουν οι πλατφόρμες. "Κατά μέσο όρο, οι χρήστες χάνουν περίπου το 70% των αναρτήσεων του instagram feed" σημειώνει ο συνιδρυτής του μέσου Kevin Syntrom και υποστηρίζει: "Αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε είναι εκείνο το 30% που όντως βλέπετε, να είναι το καλύτερο 30%".
Η ιδέα της αλλαγής στον τρόπο που εμφανίζονται φωτογραφίες και βίντεο δεν προέκυψε λοιπόν από τη μια μέρα στην άλλη, ενώ στην παρούσα φάση, φαίνεται πως το νέο σύστημα βρίσκεται σε δοκιμαστική περίοδο πριν "ανέβει" και ενσωματωθεί στη χρήση του instagram.

Όλα κυλούν όπως πριν


Παρά τον πανικό, η ίδια η εταιρία διαβεβαίωσε, με ανάρτησή της, πως τίποτα δεν έχει αλλάξει ακόμη και φρόντισε να καθησυχάσει τους χρήστες.
Άλλωστε και ο ίδιος ο συνιδρυτής του instagram τόνισε πως δεν λαμβάνει "ελαφρά τη καρδία" την αντίδραση των χρηστών. "Αν κάτι κάνουμε πολύ καλά σαν εταιρία, είναι πως προχωράμε τις μεγάλες αλλαγές πολύ αργά και φροντίζουμε να οδηγούμε την κοινότητα μαζί μας" είπε. "Δεν πρόκειται να ξυπνήσουν οι άνθρωπο μια μέρα και να ανακαλύψουν ένα εντελώς διαφορετικό instagram".

Ενός λεπτού... βίντεο


Την ίδια ώρα, η εταιρία επεκτείνει το τη διάρκεια ενός video από τα 15 στα 60 δευτερόλεπτα. Η υποστήριξη videos στο Instagram είχε ξεκινήσει από το 2013, ωστόσο επεκτείνεται τώρα έως το ένα λεπτό. Η αλλαγή ξεκίνησε μόλις από την περασμένη Τετάρτη, ενώ όσοι χρήστες διαθέτουν iPhone, θα έχουν τη δυνατότητα να "μοντάρουν" πολλά videos μαζί (συνολικής διάρκειας πάντα μέχρι 60 δευτερολέπτων φυσικά), επιτρέποντάς τους να αναδείξουν τη δημιουργική τους πλευρά.
.





πηγη
Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...