Στον συγκεκριμένο διαγωνισμό συμμετείχαν συνολικά τέσσερα πανεπιστήμια, από την Ιταλία, τη Γαλλία, την Ινδία και την Ελλάδα. Ο επόμενος στόχος της ομάδας, σημειώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Κερμανίδης, είναι η συμμετοχή στο επίπεδο Class 1 του διαγωνισμού, που αφορά την..
κατασκευή του αυτοκινήτου και τον έλεγχό του σε στατικές και δυναμικές δοκιμασίες, που προβλέπονται από τους κανόνες του διαγωνισμού. Στους διαγωνισμούς σε επίπεδο Class 1 υπάρχει σημαντική παρουσία ελληνικών Πανεπιστημίων, με αντίστοιχα Τμήματα Μηχανολόγων Μηχανικών από το Πανεπιστήμιο Πατρών, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και το Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο. Η μελλοντική συμμετοχή στο επίπεδο Class 1 θα βασισθεί, σύμφωνα με τον ίδιο, στη μελέτη που παρουσίασε η ομάδα στην Ιταλία, αξιοποιώντας παράλληλα και την εμπειρία που αποκτήθηκε με τη συμμετοχή στο επίπεδο Class 3. Τα μέρη που αποτελούν το αυτοκίνητο και που θα πρέπει να κατασκευασθούν ή να αγορασθούν, είναι το πλαίσιο, η ανάρτηση, ο κινητήρας, η μετάδοση κίνησης, το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα. Στην ομάδα έχουν δημιουργηθεί 6 ξεχωριστές υποομάδες 1-2 ατόμων και κάθε μία ασχολείται μ' ένα συγκεκριμένο μέρος της κατασκευής. Σημαντικό για την αξιολόγηση σε επίπεδο Class 3 είναι, όπως εξηγεί ο καθηγητής, να εμφανίζονται στην κατασκευή πρωτότυπες σχεδιαστικές και κατασκευαστικές λύσεις. Στον τομέα αυτό, η ομάδα δραστηριοποιείται προς την κατεύθυνση της βελτιστοποίησης του πλαισίου, με στόχο την ελαχιστοποίηση του βάρους, μέσω της χρήσης κατάλληλου σχεδιασμού κι επιλογής υλικών. Η εισαγωγή, ωστόσο, περαιτέρω καινοτομιών θα εξαρτηθεί κι από τους διαθέσιμους οικονομικούς πόρους.
Επιμέλεια: Φίλιππος Καραμέτος
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου