Στο Q1 οι περισσότεροι πιλότοι εξάντλησαν την χρήση της σκληρής γόμας με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να κάνει επίδειξη ταχύτητας, προτού ο Μαλντονάντο φέρει τη Williams στην κορυφή των χρόνων χρησιμοποιώντας τη μαλακή γόμα. Η μάχη για την 17αδα εξελίχθηκε προβλέψιμα με τον Ζαν Ερίκ Βερν συνήθη ύποπτο της διαδικασίας να συντροφεύει στη ζώνη του αποκλεισμού τους έξι πιλότους των μικρών ομάδων. Ο Γάλλος πιλότος της Toro Rosso προσπάθησε στο τέλος με την μαλακή γόμα της Pirelli αλλά δεν κατόρθωσε να προκριθεί. Η έξοδος του Έκι Κοβαλάινεν που έκανε ένα μεγαλοπρεπέστατο τετακέ στο τέλος της προσπάθειάς του οδήγησε τους αγωνοδίκες στην υιοθέτηση της κίτρινης σημαίας υπό το καθεστώς της οποίας ξεκίνησε και το Q2. Αυτό συνέβη γιατί καθυστέρησαν οι Ινδοί να απομακρύνουν την Caterham.
Στο Q2 η μάχη ήταν συγκλονιστική με τους πιλότους της Red Bull να αρκούνται σ’ ένα γρήγορο γύρο που τους έφερε στην κορυφή των χρόνων. Ο Μπάτον κατάφερε την τελευταία στιγμή να μπει ανάμεσά τους. Απογοητευτική ακόμη μια φορά η επίδοση του Σουμάχερ που αποκλείστηκε από τη συνέχεια, όπως και του Ρομέν Γκροζάν που δεν απέφυγε τα λάθη στις τελευταίες του προσπάθειες.
Αντίθετα ο Μάσα την ύστατη στιγμή κατάφερε να μπει στη 10αδα, ο Βραζιλιάνος υπερέβαλλε εαυτόν εξαντλώντας τα όρια της πίστας και της Ferrari. Σε κάθε περίπτωση ακόμα και στα χέρια του Αλόνσο η βελτιωμένη F2012 δε έδειχνε πως μπορεί να ανταγωνιστεί Red Bull και McLaren.
Του λόγου το αληθές αποδείχτηκε περίτρανα στο Q3. Αναλύοντας κανείς την τελική κατάταξη και τους χρόνους έχει μια ξεκάθαρη εικόνα για τις σημερινές ισορροπίες δυνάμεων. Οι Red Bull είναι τα κορυφαία μονοθέσια και ο Φέτελ ταχύτερος του Γουέμπερ, οι McLaren ακολουθούν με το Χάμιλτον να είναι λίγο μπροστά από το Μπάτον και τις Ferrari να έπονται με τον Αλόνσο να επικρατεί του Μάσα.
Λες και βγήκαν τα αποτελέσματα από τον προσομοιωτή…
Κοιτώντας κανείς και τις άλλες τέσσερις θέσεις της δεκάδας βρίσκει τους Ράικονεν, Πέρεζ, Μαλντονάντο και Ρόσμπεργκ που ως συνήθως είναι αισθητά ταχύτεροι από τους teammate τους.
Παρά την κυριαρχία του σε κάθε περίοδο ελεύθερων και κατατακτήριων δοκιμών ο Φέτελ δε θεωρεί τελειωμένη υπόθεση τον αγώνα: «Ο αγώνας θα γίνει αύριο. Σήμερα επικρατήσαμε στις δοκιμές. Δεν μοιράζονται βαθμοί γι’ αυτό. Σίγουρα βέβαια είναι καλύτερα να είμαστε μπροστά από τον Αλόνσο. Αύριο θα είναι ένας μεγάλος σε διάρκεια αγώνας, μένει να δούμε πως θα εξελιχθεί. Ανυπομονώ και είμαι ικανοποιημένος από τη θέση που ξεκινάω». Από την πλευρά του ο Χάμιλτον είναι αισιόδοξος πως αύριο θα μπορέσει να κοντράρει τις Red Bull: «Σήμερα δεν είχαμε την ταχύτητα να βρεθούμε μπροστά τους αλλά ο ρυθμός αγώνα που είχαμε την Παρασκευή ήταν εφάμιλλος με το δικό τους. Πιστεύω πως με μια καλή εκκίνηση θα βρεθούμε σε θέση να παλέψουμε για τη νίκη κάτι που δεν ήμασταν σε θέση να κάνουμε στους προηγούμενους αγώνες».
Ο αγώνας είναι καθοριστικός για τη μάχη του τίτλου, αν οι πιλότοι τερματίσουν όπως εκκινούν ο Φέτελ θα ανοίξει τη διαφορά του από τον Αλόνσο στους 21 βαθμούς και φυσικά το πρωτάθλημα θα γείρει σημαντικά προς την πλευρά του. Το Ινδικό GP θα μεταδοθεί απευθείας αύριο στις 10:30 το πρωί από τον Alpha.
Συνολικά η σημερινή κατάταξη διαμορφώθηκε ως εξής:
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος Διαφορά |
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m25.283
2. Mark Webber Red Bull-Renault 1m25.327 + 0.044 3. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m25.544 + 0.261 4. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m25.659 + 0.376 5. Fernando Alonso Ferrari 1m25.773 + 0.490 6. Felipe Massa Ferrari 1m25.857 + 0.574 7. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m26.236 + 0.953 8. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m26.360 + 1.077 9. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m26.713 + 1.430 10. Nico Rosberg Mercedes no time |
Χρόνος εισόδου στο Q3:1m26.939s Διαφορά από 1ο Q2
|
11. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m26.136s + 0.701
|
12. Nico Hulkenberg Force India-Mercede 1m26.241s + 0.806
|
13. Bruno Senna Williams-Renault 1m26.331s + 0.896
|
14. Michael Schumacher Mercedes 1m26.574s + 1.139
|
15. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m26.777s + 1.342
|
16. Paul di Resta Force India-Mercede 1m26.989s + 1.554
|
17. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m27.219s + 1.784
|
Χρόνος εισόδου στο Q2:1m27.517s Διαφορά από 1ο Q1
|
18. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m27.525s + 1.477
|
19. Vitaly Petrov Caterham-Renault 1m28.756s + 2.708
|
20. Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1m29.500s + 3.452
|
21. Timo Glock Marussia-Cosworth 1m29.613s + 3.565
|
22. Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1m30.592s + 4.544
|
23. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m30.593s + 4.545
|
24. Charles Pic Marussia-Cosworth 1m30.662s + 4.614
|
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου