Απαντήσεις στο ερώτημα «ποιος είχε τον έλεγχο του μοιραίου boeing»
όταν χάθηκαν τα ίχνη του από τα ραντάρ, αναζητούν οι αρχές στους
διαλόγους που αναπτύχθηκαν μεταξύ των πιλότων και των ελεγκτών εναέριας
κυκλοφορίας στα τελευταία 54 λεπτά πριν την ανεξήγητη εξαφάνιση.
Η βρετανική εφημερίδα Telegraph, δημοσιεύει τους διαλόγους αυτούς μέσα από τους οποίους αναδεικνύει δύο σημαντικά στοιχεία.
Το πρώτο είναι ότι οι πιλότοι φαίνεται να είχαν ασυνήθιστα συχνή επικοινωνία με τον πύργο ελέγχου στην Κουάλα Λουμπούρ -και μάλιστα, για ζητήματα ρουτίνας- όπως το ύψος στο οποίο πετούσε το αεροσκάφος, πληροφορία που είχε μεταδοθεί ξανά έξι λεπτά πριν! Οι πιλότοι δεν συνηθίζουν να αναφέρουν τόσο συχνά το ύψος στο οποίο πετάνε, γεγονός που εγείρει υποψίες ως προς το ποιος πιλόταρε το μοιραίο αεροσκάφος εκείνη την στιγμή.
Το δεύτερο «περίεργο» στοιχείο είναι ότι η απώλεια επικοινωνίας και η απότομη δυτική στροφή έγινε ακριβώς τη στιγμή που ο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας περνούσε από την Κουάλα Λουμπούρ στην Χο Τσι Μιν.
Η εφημερίδα φιλοξενεί σχόλιο πρώην πιλότου της British Airways, ο οποίος χαρακτηρίζει και τα δύο αυτά στοιχεία ανησυχητικά. «Αν ήμουν έτοιμος να κλέψω το αεροπλάνο, αυτό θα έκανα», σημειώνει χαρακτηριστικά.
«Μπορεί να υπάρξει ένα κομμάτι νεκρού εναέριου χώρου μεταξύ των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας... Ήταν το μοναδικό σημείο κατά τη διάρκεια της πτήσης που ίσως το αεροσκάφος να μην μπορούσε να εντοπιστεί από εδάφους», προσθέτει.
Στο μεταξύ, δύο εβδομάδες μετά, δεκάδες πλοία και αεροσκάφη εξακολουθούν να συμμετέχουν σε μια επίπονη αναζήτηση χτενίζοντας μία περιοχή ανοικτά των ακτών της Αυστραλίας, όπου ένας κατασκοπευτικός δορυφόρος πιθανώς εντόπισε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα συντρίμμια του Boeing 777, την ώρα που η οργή των συγγενών των επιβατών της μοιραίας πτήσης ξεχειλίζει.
Το πρώτο είναι ότι οι πιλότοι φαίνεται να είχαν ασυνήθιστα συχνή επικοινωνία με τον πύργο ελέγχου στην Κουάλα Λουμπούρ -και μάλιστα, για ζητήματα ρουτίνας- όπως το ύψος στο οποίο πετούσε το αεροσκάφος, πληροφορία που είχε μεταδοθεί ξανά έξι λεπτά πριν! Οι πιλότοι δεν συνηθίζουν να αναφέρουν τόσο συχνά το ύψος στο οποίο πετάνε, γεγονός που εγείρει υποψίες ως προς το ποιος πιλόταρε το μοιραίο αεροσκάφος εκείνη την στιγμή.
Το δεύτερο «περίεργο» στοιχείο είναι ότι η απώλεια επικοινωνίας και η απότομη δυτική στροφή έγινε ακριβώς τη στιγμή που ο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας περνούσε από την Κουάλα Λουμπούρ στην Χο Τσι Μιν.
Η εφημερίδα φιλοξενεί σχόλιο πρώην πιλότου της British Airways, ο οποίος χαρακτηρίζει και τα δύο αυτά στοιχεία ανησυχητικά. «Αν ήμουν έτοιμος να κλέψω το αεροπλάνο, αυτό θα έκανα», σημειώνει χαρακτηριστικά.
«Μπορεί να υπάρξει ένα κομμάτι νεκρού εναέριου χώρου μεταξύ των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας... Ήταν το μοναδικό σημείο κατά τη διάρκεια της πτήσης που ίσως το αεροσκάφος να μην μπορούσε να εντοπιστεί από εδάφους», προσθέτει.
Στο μεταξύ, δύο εβδομάδες μετά, δεκάδες πλοία και αεροσκάφη εξακολουθούν να συμμετέχουν σε μια επίπονη αναζήτηση χτενίζοντας μία περιοχή ανοικτά των ακτών της Αυστραλίας, όπου ένας κατασκοπευτικός δορυφόρος πιθανώς εντόπισε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα συντρίμμια του Boeing 777, την ώρα που η οργή των συγγενών των επιβατών της μοιραίας πτήσης ξεχειλίζει.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου