Συναγερμός για τον εντοπισμό πιθανών συντριμμιών του Boeing - Τι συνέβαινε στο κόκπιτ λίγο πριν την εξαφάνιση του αεροσκάφους

Απαντήσεις στο ερώτημα «ποιος είχε τον έλεγχο του μοιραίου boeing» όταν χάθηκαν τα ίχνη του από τα ραντάρ, αναζητούν οι αρχές στους διαλόγους που αναπτύχθηκαν μεταξύ των πιλότων και των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας στα τελευταία 54 λεπτά πριν την ανεξήγητη εξαφάνιση.
Η βρετανική εφημερίδα Telegraph, δημοσιεύει τους διαλόγους αυτούς μέσα από τους οποίους αναδεικνύει δύο σημαντικά στοιχεία.


Το πρώτο είναι ότι οι πιλότοι φαίνεται να είχαν ασυνήθιστα συχνή επικοινωνία με τον πύργο ελέγχου στην Κουάλα Λουμπούρ -και μάλιστα, για ζητήματα ρουτίνας-  όπως το ύψος στο οποίο πετούσε το αεροσκάφος, πληροφορία που είχε μεταδοθεί ξανά έξι λεπτά πριν! Οι πιλότοι δεν συνηθίζουν να αναφέρουν τόσο συχνά το ύψος στο οποίο πετάνε, γεγονός που εγείρει υποψίες ως προς το ποιος πιλόταρε το μοιραίο αεροσκάφος εκείνη την στιγμή.
Το δεύτερο «περίεργο» στοιχείο είναι ότι η απώλεια επικοινωνίας και η απότομη δυτική στροφή έγινε ακριβώς τη στιγμή που ο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας περνούσε από την Κουάλα Λουμπούρ στην Χο Τσι Μιν.
Η εφημερίδα φιλοξενεί σχόλιο πρώην πιλότου της British Airways, ο οποίος χαρακτηρίζει και τα δύο αυτά στοιχεία ανησυχητικά. «Αν ήμουν έτοιμος να κλέψω το αεροπλάνο, αυτό θα έκανα», σημειώνει χαρακτηριστικά.

«Μπορεί να υπάρξει ένα κομμάτι νεκρού εναέριου χώρου μεταξύ των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας... Ήταν το μοναδικό σημείο κατά τη διάρκεια της πτήσης που ίσως το αεροσκάφος να μην μπορούσε να εντοπιστεί από εδάφους», προσθέτει.

Στο μεταξύ, δύο εβδομάδες μετά, δεκάδες πλοία και αεροσκάφη εξακολουθούν να συμμετέχουν σε μια επίπονη αναζήτηση χτενίζοντας μία περιοχή ανοικτά των ακτών της Αυστραλίας, όπου ένας κατασκοπευτικός δορυφόρος πιθανώς εντόπισε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα συντρίμμια του Boeing 777, την ώρα που η οργή των συγγενών των επιβατών της μοιραίας πτήσης ξεχειλίζει.

Συναγερμός για τον εντοπισμό πιθανών συντριμμιών του Boeing

Συναγερμός σήμανε στις αρχές που συμμετέχουν στις έρευνες για τον εντοπισμό του άεροσκάφους των μαλαισιανών αερογραμμών που αγνοείται από τις 8 Μαρτίου, η ανακοίνωση από την κινεζική κυβέρνηση ότι οι δορυφόροι της εντόπισαν ένα αντικείμενο στον νότιο Ινδικό Ωκεανό που θα μπορούσε να είναι κομμάτι από το μοιραίο Boeing. Κινεζικοί δορυφόροι εντόπισαν αντικείμενα, που θα μπορούσαν να είναι συντρίμμια του αγνοούμενου αεροσκάφους της Malaysia Airlines, να επιπλέουν στην νότια περιοχή όπου επικεντρώνονται οι έρευνες για τον εντοπισμό του και κινεζικά πλοία σπεύδουν επί τόπου. "Κινεζικά πλοία μεταβαίνουν στην περιοχή. Το Πεκίνο αναμένεται να προχωρήσει σε σχετική ανακοίνωση εντός μερικών ωρών", είπε στους δημοσιογράφους ο υπουργός Άμυνας και εκτελών χρέη υπουργού Μεταφορών Χισχαμουντίν Χουσέιν. Όπως είπε ο ίδιος, ένα από τα αντικείμενα είναι πολύ μεγάλων διαστάσεων--22,5Χ13 μ. Αναφορικά με τις έρευνες για την τύχη του Μπόινγκ και τις συνθήκες εξαφάνισής του, ο υπουργός πρόσθεσε ότι δεν διαπιστώθηκε "τίποτα μη φυσιολογικό" από το περιεχόμενο της συνομιλίας ανάμεσα στους πιλότους και στον πύργο ελέγχου. Ο ίδιος εξήγησε ότι η κυβέρνηση δεν μπορεί να δώσει στη δημοσιότητα το περιεχόμενο των συνομιλιών, αλλά "μπορώ να επιβεβαιώσω ότι δεν υπάρχει ένδειξη για κάτι αφύσικο". Κι ενώ οι έρευνες για τον εντοπισμό έστω ενός ίχνους από το μοιραίο αεροσκάφος, η Ινδία ενημέρωσε επισήμως τις μαλαισιανές αρχές ότι δεν βρήκε ενδείξεις πως το αεροσκάφος της Malaysia Airlines με τους 239 επιβαίνοντες πέρασε από τον εναέριο χώρο της, σύμφωνα με πολλούς γνωρίζοντες την υπόθεση. Η πρώτη επίσημη πληροφορία ότι δεν εντοπίστηκαν ίχνη του αεροσκάφους ούτε από την Ινδία, μετά την εξέταση των δεδομένων που κατέγραψαν τα ραντάρ της, μειώνει τις πιθανότητες τα αντικείμενα που βρέθηκαν στον νότιο Ινδικό Ωκεανό να προέρχονται από την πτήση MH370. Ο υπουργός Άμυνας της Μαλαισίας Χισχαμουντίν Χουσέιν δήλωσε νωρίτερα σήμερα ότι ύστερα από δύο ημέρες χωρίς πρόοδο στις έρευνες, η "μεγαλύτερη ανησυχία" του ειναι ότι αυτές θα πρέπει και πάλι να επικεντρωθούν σε δύο εναέριους διαδρόμους, βόρεια και νότια. Τα όποια στοιχεία που ενδεχομένως να είχαν καταγράψει τα ινδικά ραντάρ θα μπορούσαν να αποσαφηνίσουν αν το αεροσκάφος πέταξε βόρεια ή νότια από την τελευταία γνωστή θέση του με βάση το στίγμα που έδωσε προτού εξαφανιστεί στις 8 Μαρτίου. Ωστόσο, το ζήτημα θεωρείται ευαίσθητο δεδομένης της παρουσίας στρατιωτικών ραντάρ. Σύμφωνα με πηγές, η Ινδία ενημέρωσε επισήμως την Μαλαισία ότι εξέτασε το υλικό από τα ραντάρ της για τυχόν παρουσία του αεροσκάφους στον εναέριο χώρο της και δεν εντόπισε κάτι σημαντικό, απαντώντας έτσι στο διπλωματικό αίτημα που της είχε υποβάλει η Κουάλα Λουμπούρ. Στο μεταξύ, τη μαρτυρία μίας γυναίκας, η οποία ισχυρίζεται ότι είδε το μοιραίο μπόινγκ της Malaysia Airlines να βυθίζεται στη θάλασσα Άνταμαν, δημοσιεύει στην ιστοσελίδα της η NY Daily News. Η γυναίκα ισχυρίζεται ότι, κατά τη διάρκεια της αεροπορικής επιστροφής της στη Μαλαισία από τη Μέκκα, είδε από το παράθυρο της στη θάλασσα από κάτω να βυθίζεται ένα τεράστιο αντικείμενο. «Κοίταξα πιο προσεκτικά και συγκλονίστηκα όταν διαπίστωσα ότι έμοιαζε με την ουρά και το φτερό ενός αεροσκάφους έξω από το νερό » είπε η 53χρονη Λατίφα στην Μαλαισιανή εφημερίδα Star Online, αλλά πιλότος καταρρίπτει τους ισχυρισμούς της λέγοντας ότι είναι αδύνατο να είδε κάτι από τόσο ψηλά.


 πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...