Συμφωνία για τη δορυφορική παρακολούθηση των πτήσεων της πολιτικής αεροπορίας σε παγκόσμια κλίμακα, επιτεύχθηκε την Τετάρτη, στη Γενεύη, με στόχο να αποφευχθούν στο μέλλον περιστατικά όπως η μυστηριώδης εξαφάνιση αεροπλάνων, για παράδειγμα του Boeing 777 που εκτελούσε την πτήση MH370 των μαλαισιανών αερογραμμών τον Μάρτιο του 2014, όπως ανακοίνωσε ο ΟΗΕ.
Η συμφωνία συνήφθη κατά τη διάρκεια της Παγκόσμιας Συνδιάσκεψης Ραδιοεπικοινωνιών και προβλέπει τον προσδιορισμό και την απόδοση ραδιοηλεκτρικών συχνοτήτων για την παρακολούθηση των πτήσεων σε παγκόσμια κλίμακα, για τα αεροσκάφη της πολιτικής αεροπορίας.
Κατ΄ αυτόν τον τρόπο θα καταστεί εφικτό να εντοπίζονται τα αεροσκάφη παντού στον κόσμο από το 2017. Σήμερα το 70% (ωκεανοί, έρημοι, όρη) της επιφάνειας της γης δεν επιτρέπει αυτού του είδους την αδιάλειπτη παρακολούθηση.
Το ότι θα αποδώσουμε συχνότητες προκειμένου διαστημικοί σταθμοί να έχουν τη δυνατότητα να λαμβάνουν σήματα ADS-B (Αυτόματη Εξαρτημένη Επιτήρηση-Εκπομπή) από αεροσκάφη θα επιτρέψει το να διασφαλίσουμε την παρακολούθηση των πτήσεων σε πραγματικό χρόνο σε ολόκληρο τον κόσμο, δήλωσε ο Φρανσουά Ρανσί, διευθυντής ραδιοεπικοινωνιών της UIT, της Διεθνούς Ένωσης Ραδιοεπικοινωνιών του ΟΗΕ. Θα επαφίεται στο Διεθνή Οργανισμό Πολιτικής Αεροπορίας (OACI), έναν άλλο οργανισμό του ΟΗΕ που εδρεύει στο Μόντρεαλ, να εφαρμόσει κατόπιν το μέτρο σε συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρείες.
Συγκεκριμένα, οι ειδικοί που συναντήθηκαν στη Γενεύη αποφάσισαν να αποδώσουν τις ζώνες συχνοτήτων 1 087,7-1 092,3 MHz στην αεροναυτική δορυφορική υπηρεσία με στόχο τη λήψη από τους διαστημικούς δορυφορικούς σταθμούς των εκπομπών σημάτων ADS-B που θα προέρχονται από τους πομπούς των αεροσκαφών, διευκρίνισε το UIT. Έπειτα οι πληροφορίες θα αποστέλλονται αυτόματα στους επίγειους σταθμούς που έχουν επιφορτιστεί με τον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας.
Σήμερα αυτή η ζώνη συχνοτήτων χρησιμοποιείται για τη μετάδοση σημάτων ADS-B από τα αεροσκάφη προς τους επίγειους σταθμούς με τους οποίους έχουν οπτική επαφή.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ/ΜΠΕ- Γαλλ. Πρακτ.- Ρόιτερς
Η συμφωνία συνήφθη κατά τη διάρκεια της Παγκόσμιας Συνδιάσκεψης Ραδιοεπικοινωνιών και προβλέπει τον προσδιορισμό και την απόδοση ραδιοηλεκτρικών συχνοτήτων για την παρακολούθηση των πτήσεων σε παγκόσμια κλίμακα, για τα αεροσκάφη της πολιτικής αεροπορίας.
Κατ΄ αυτόν τον τρόπο θα καταστεί εφικτό να εντοπίζονται τα αεροσκάφη παντού στον κόσμο από το 2017. Σήμερα το 70% (ωκεανοί, έρημοι, όρη) της επιφάνειας της γης δεν επιτρέπει αυτού του είδους την αδιάλειπτη παρακολούθηση.
Το ότι θα αποδώσουμε συχνότητες προκειμένου διαστημικοί σταθμοί να έχουν τη δυνατότητα να λαμβάνουν σήματα ADS-B (Αυτόματη Εξαρτημένη Επιτήρηση-Εκπομπή) από αεροσκάφη θα επιτρέψει το να διασφαλίσουμε την παρακολούθηση των πτήσεων σε πραγματικό χρόνο σε ολόκληρο τον κόσμο, δήλωσε ο Φρανσουά Ρανσί, διευθυντής ραδιοεπικοινωνιών της UIT, της Διεθνούς Ένωσης Ραδιοεπικοινωνιών του ΟΗΕ. Θα επαφίεται στο Διεθνή Οργανισμό Πολιτικής Αεροπορίας (OACI), έναν άλλο οργανισμό του ΟΗΕ που εδρεύει στο Μόντρεαλ, να εφαρμόσει κατόπιν το μέτρο σε συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρείες.
Συγκεκριμένα, οι ειδικοί που συναντήθηκαν στη Γενεύη αποφάσισαν να αποδώσουν τις ζώνες συχνοτήτων 1 087,7-1 092,3 MHz στην αεροναυτική δορυφορική υπηρεσία με στόχο τη λήψη από τους διαστημικούς δορυφορικούς σταθμούς των εκπομπών σημάτων ADS-B που θα προέρχονται από τους πομπούς των αεροσκαφών, διευκρίνισε το UIT. Έπειτα οι πληροφορίες θα αποστέλλονται αυτόματα στους επίγειους σταθμούς που έχουν επιφορτιστεί με τον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας.
Σήμερα αυτή η ζώνη συχνοτήτων χρησιμοποιείται για τη μετάδοση σημάτων ADS-B από τα αεροσκάφη προς τους επίγειους σταθμούς με τους οποίους έχουν οπτική επαφή.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ/ΜΠΕ- Γαλλ. Πρακτ.- Ρόιτερς
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου