#irunmarathon: Τι κρύβεται πίσω από τη «φιλανθρωπία» της Εθνικής Τράπεζας;

Θύελλα αντιδράσεων έχει προκαλέσει η φιλανθρωπική καμπάνια της Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος «irunmarathon», που όπως αποδείχτηκε δεν είναι και τόσο γενναιόδωρη… με τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που συμμετείχαν να «εξεγείρονται» σε  αυτά καταγγέλοντας ότι παραπλανήθηκαν για να διαφημίσουν δωρεάν την τράπεζα.


Η καμπάνια της Εθνικής αναφέρει τα εξής:

Το κύριο μήνυμα που έβλεπαν οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να κυκλοφορεί σε αυτά ήταν «Ανέβασε τώρα ένα post με #irunmarathon στους λογαριασμούς σου στο facebook, στο instagram ή στο twitter και μοίρασε αγάπη στα παιδιά που τη χρειάζονται!».

Αν κάποιος πάει στην επίσημη σελίδα της καμπάνιας βλέπει ολόκληρο το μήνυμα - πρόσκληση συμμετοχής.
Για 2η συνεχή χρονιά, η Εθνική Τράπεζα συμμετέχει στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας με τη δική της ομάδα “i-run”. Με περισσότερους από 700 δρομείς, η ομάδα της Εθνικής, στο πλαίσιο της κοινωνικής πρωτοβουλίας «Τρέχω, κάνω καλό!», στηρίζει φέτος το «Κέντρο Ειδικής Φροντίδας Παιδιών» (ΚΕΦΠ), του Ναυτικού Νοσοκομείου Πειραιώς. Μαραθώνιος, τρέξιμο και κοινωνική προσφορά συνδυάζονται, για μια ακόμα φορά, για να προσφέρουμε έμπρακτα σε ένα καλό σκοπό, μέσα από την ενέργεια “Share your love for i-run”.
Η αγαπημένη μας συνήθεια για επικοινωνία και sharing στα social media, μπορεί τώρα να προσφέρει σε πολλά μικρά παιδιά που δίνουν καθημερινά το δικό τους «αγώνα» για μια ζωή με περισσότερη ελπίδα και αξιοπρέπεια. Από 1 έως και 8 Νοεμβρίου, όλες οι αναρτήσεις μας σε Facebook, Instagram και Twitter που θα συνοδεύονται από το #irunmarathon, γίνονται προσφορά και κομμάτι ενός μεγάλου μωσαϊκού αγάπης, που θα "χτίζεται" στο www.i-runmarathon.gr. Για κάθε ανάρτηση irunmarathon, και μέχρι τη συγκέντρωση έως και 10,000 αναρτήσεων, η Εθνική Τράπεζα θα προσφέρει 0,50€ στο “Κέντρο Ειδικής Φροντίδας Παιδιών” (ΚΕΦΠ), του Ναυτικού Νοσοκομείου Πειραιώς.
Στον φετινό Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας μοιράστε αγάπη στα παιδιά που την έχουν ανάγκη, μέσα από τα social media και την ενέργεια της Εθνικής Τράπεζας "Share your love for i-run”
Sharing is caring
Αμέσως χιλιάδες χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έσπευσαν να συμμετάσχουν στην καμπάνια κάνοντας share την πρωτοβουλία με την καλή πρόθεση να συμβάλλουν στην   προσπάθεια για το «Κέντρο Ειδικής Φροντίδας Παιδιών» και του Ναυτικού Νοσοκομείου Πειραιώς. Στόχος όσο περισσότερα shares τόσο περισσότερα χρήματα.
Όμως αν κάποιος διαβάσει τους όρους της καμπάνιας διαπιστώνει ότι το τραπεζικό σύστημα δεν άλλαξε ξαφνικά πρόσωπο, δείχνοντας το καλό του…
Πρόβλημα 1ο:
2
Όπως αναφέρουν οι όροι της καμπάνιας:  «Ρητώς αναφέρεται ότι οι αναρτήσεις του κοινού στα κοινωνικά δίκτυα με το #i-runmarathon / #irunmarathon που θα παρουσιάζονται στο micrositewww.i-runmarathon.gr και θα αποτελούν μέρος του εικονικού μωσαϊκού…». Τι σημαίνει αυτό;
Δείτε το στην πράξη, όπως είναι αναρτημένο στη σελίδα της καμπάνιας της Εθνικής Τράπεζας και θα καταλάβετε…
asd
Πρόβλημα 2ο:
Όπως αναφέρουν οι όροι της καμπάνιας: «Το ύψος του τελικού ποσού που θα διαθέσει η Τράπεζα στον ως άνω Οργανισμό στο πλαίσιο του Προγράμματος εναπόκειται στην διακριτική ευχέρεια και στην απόλυτη κρίση της Τράπεζας».
Προς τι λοιπόν η έκκληση για shares των 0,50 ευρώ ανά ανάρτηση αν το τελικό ποσό είναι στη διακριτική ευκαιρία της τράπεζας; Μήπως η προβολή του κοινωνικού προσώπου του Ιδρύματος;
Πρόβλημα 3ο:
3
Όπως αναφέρουν οι όροι της καμπάνιας: «Ρητά επίσης αναφέρεται ότι η ενέργεια θα ολοκληρωθεί και θα λήξει οριστικά όταν το σύνολο των αναρτήσεων που θα συγκεντρωθούν στο εικονικό ψηφιακό μωσαϊκό κοινωνικής προσφοράς θα φτάσει στον συνολικό αριθμό των 10.000 αναρτήσεων»
Με έναν πρόχειρο υπολογισμό 10.000 αναρτήσεις επί 50 λεπτά του ευρώ εκάστη μας δίνουν το συνολικό ποσό των 5.000 ευρώ… γενναιοδωρίας.

 Πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...