Διασκέδαση επί 3 υπόσχεται το νέο MWT-09 που φροντίζει με 3 τροχούς
να διατηρεί τη μέγιστη δυνατή πρόσφυση στο δρόμο και με 3 κυλίνδρους να
μακραίνει τα χέρια του αναβάτη του κάθε φορά που ανοίγει το γκάζι.
Πριν από 2 χρόνια η Yamaha κυκλοφόρησε το «ατίθασο» ΜΤ-09 με τον εκρηκτικό τρικύλινδρο κινητήρα, ο οποίος απέδειξε μέχρι σήμερα την αξιοπιστία και τα προτερήματά του (ροπάτος, οικονομικός και δυνατός).
Πέρυσι εμφανίστηκε το «ραφιναρισμένο» ΜΤ-09 Tracer με περισσότερες ανέσεις για τον συνεπιβάτη. Το δίλημμα για τον υποψήφιο αγοραστή ήταν ακόμη απλό. Όσοι ήταν μοναχικοί καβαλάρηδες έκλιναν στο ΜΤ-09, ενώ για όσους συνταξιδεύουν συχνά με συνεπιβάτη το ΜΤ-09 Tracer αποτελεί την επιλογή τους.
Εκμεταλλευόμενοι την παγκόσμια απήχηση των δυο MT-09 οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Yamaha έφτιαξαν ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο-χωροδικτύωμα, στο οποίο «κούμπωσαν» το τρικύλινδρο μοτέρ, το ψαλίδι, τους τροχούς (ένα πίσω και 2 μπροστινούς), τις ακτινικές δαγκάνες, τα μαρσπιέ, ακόμη και την εξάτμιση του…ΜΤ-09! Η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα και γρανάζια.
Ακολουθώντας το δρόμο του Tricity, εξέλιξαν ένα φαρδύ μπροστινό σύστημα ανάρτησης με 4 ανεστραμμένα καλάμια, στη λογική του Ttricity. Σε αντίθεση όμως με το Tricity, οι 2 μπροστινοί τροχοί των 17” εδράζονται μέσα από τα ανεστραμμένα καλάμια. Αφήνουν έτσι σε κοινή θέα τόσο τα δίδυμα καλάμια όσο και τα θηριώδη δισκόφρενα, προσδίδοντας ταυτόχρονα σταθερότητα και ακρίβεια όταν το MWT-09 πλαγιάζει για να στρίψει.
Οπτικά, η Yamaha φρόντισε να προσδώσει στο MWT-09 επιθετική όψη. Αναμφισβήτητα, θα μπορούσε να μοιάζει με έντομο ή εξωγήινο τέρας. Άλλη μία απόδειξη ότι πλέον οι σχεδιαστές αντιγράφουν ιδέες από τα βιντεοπαιχνίδια με σκοπό να προσεγγίσουν τις νεότερες ηλικίες που έχουν συνηθίσει να συμβιώνουν με την εικονική πραγματικότητα.
Ο τρικύλινδρος κινητήρας έχει 849 κυβικά, 2 περισσότερα από το μοτέρ του MT-09 των 847 κυβικών και είναι βαμμένος κατάμαυρος για να κρύβει τον όγκο του. ABS, Traction Control και 3 mode απόδοσης θεωρούνται δεδομένα.
πηγηΠριν από 2 χρόνια η Yamaha κυκλοφόρησε το «ατίθασο» ΜΤ-09 με τον εκρηκτικό τρικύλινδρο κινητήρα, ο οποίος απέδειξε μέχρι σήμερα την αξιοπιστία και τα προτερήματά του (ροπάτος, οικονομικός και δυνατός).
Πέρυσι εμφανίστηκε το «ραφιναρισμένο» ΜΤ-09 Tracer με περισσότερες ανέσεις για τον συνεπιβάτη. Το δίλημμα για τον υποψήφιο αγοραστή ήταν ακόμη απλό. Όσοι ήταν μοναχικοί καβαλάρηδες έκλιναν στο ΜΤ-09, ενώ για όσους συνταξιδεύουν συχνά με συνεπιβάτη το ΜΤ-09 Tracer αποτελεί την επιλογή τους.
Εκμεταλλευόμενοι την παγκόσμια απήχηση των δυο MT-09 οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Yamaha έφτιαξαν ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο-χωροδικτύωμα, στο οποίο «κούμπωσαν» το τρικύλινδρο μοτέρ, το ψαλίδι, τους τροχούς (ένα πίσω και 2 μπροστινούς), τις ακτινικές δαγκάνες, τα μαρσπιέ, ακόμη και την εξάτμιση του…ΜΤ-09! Η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα και γρανάζια.
Ακολουθώντας το δρόμο του Tricity, εξέλιξαν ένα φαρδύ μπροστινό σύστημα ανάρτησης με 4 ανεστραμμένα καλάμια, στη λογική του Ttricity. Σε αντίθεση όμως με το Tricity, οι 2 μπροστινοί τροχοί των 17” εδράζονται μέσα από τα ανεστραμμένα καλάμια. Αφήνουν έτσι σε κοινή θέα τόσο τα δίδυμα καλάμια όσο και τα θηριώδη δισκόφρενα, προσδίδοντας ταυτόχρονα σταθερότητα και ακρίβεια όταν το MWT-09 πλαγιάζει για να στρίψει.
Οπτικά, η Yamaha φρόντισε να προσδώσει στο MWT-09 επιθετική όψη. Αναμφισβήτητα, θα μπορούσε να μοιάζει με έντομο ή εξωγήινο τέρας. Άλλη μία απόδειξη ότι πλέον οι σχεδιαστές αντιγράφουν ιδέες από τα βιντεοπαιχνίδια με σκοπό να προσεγγίσουν τις νεότερες ηλικίες που έχουν συνηθίσει να συμβιώνουν με την εικονική πραγματικότητα.
Ο τρικύλινδρος κινητήρας έχει 849 κυβικά, 2 περισσότερα από το μοτέρ του MT-09 των 847 κυβικών και είναι βαμμένος κατάμαυρος για να κρύβει τον όγκο του. ABS, Traction Control και 3 mode απόδοσης θεωρούνται δεδομένα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου