Πενήντα χρόνια. Τόσα
έχουν περάσει από τότε που η BMW επανατοποθετήθηκε στο αυτοκινητικό
προσκήνιο και μπήκε σε μια τροχιά επιτυχίας. Έναυσμα ήταν τότε μια νέα σειρά μοντέλων, η 02, η καινούργια σειρά (Neue Klasse), όπως ονομαζόταν στα γερμανικά και η οποία περιελέμβανε από τη βασική 1502 μέχρι τη σπάνια και πρωτοποριακή 2002 turbo.
Σπάνια γιατί κατασκευάστηκε λίγες φορές, πρωτοποριακή γιατί ήταν ουσιαστικά το πρώτο μοντέλο μαζικής παραγωγής με turbo κινητήρα και ας ακολούθησαν αργότερα άλλα που έγιναν πιο γνωστά, όπως π.χ. η αντίστοιχη 911.
Η 2002 turbo απέδιδε 170 ίππους, τιμή ιδιαίτερα υψηλή με τα δεδομένα της εποχής, ενώ προκειμένου να τιμήσει και αυτή όσο και όλη τη Neue Klasse, αλλά και τις νίκες στους αγώνες που έχει πετύχει με κινητήρες turbo, η BMW παρουσίασε την Villa d’ Este και το διαγωνισμό κομψότητάς της (Concorso d’Eleganza Villa d’Este) την 2002 Hommage. Μια σύγχρονη μετενσάρκωσή της, η οποία βασίζεται στη Μ2 των 370 ίππων και σε πολλά σημεία και σε αρκετές λεπτομέρειες παραπέμπει άμεσα στη διάσημη πρόγονο.
Σημεία όπως η μάσκα με την κλίση προς το εμπρός, η λεγόμενη shark nose ή καρχαρίας, οι μονοί προβολείς, τα φουσκωμένα φτερά, τα αεροδυναμικά βοηθήματα μπροστά πίσω και οι πλευρικές εισαγωγές αέρα και λεπτομέρειες όπως το σειρήτι από ανθρακόνημα γύρω γύρω από τη βάση των παραθύρων, ακριβώς όπως το έκανε στο παρελθόν το αντίστοιχο χρωμιωμένο, τα κλασικά χρώματα στο δεξί καθέφτη και μπροστά στην εισαγωγή αέρα και βέβαια η ανάποδη επιγραφή turbo στο ίδιο σημείο.
Οι 20άρες ζάντες συμπληρώνουν την όλη εικόνα που είναι τόσο δυναμική με τα σύγχρονα δεδομένα όσο ήταν στο παρελθόν και αυτή της θρυλικής πια 2002 turbo...
18 Photos: Η BMW 2002 Hommage είναι φόρος τιμής στη σπάνια και πρωτοποριακή 2002 turbo
1 of 18
18 Photos: Η BMW 2002 Hommage είναι φόρος τιμής στη σπάνια και πρωτοποριακή 2002 turbo
2 of 18
18 Photos: Η BMW 2002 Hommage είναι φόρος τιμής στη σπάνια και πρωτοποριακή 2002 turbo
3 of 18
18 Photos: Η BMW 2002 Hommage είναι φόρος τιμής στη σπάνια και πρωτοποριακή 2002 turbo
4 of 18
18 Photos: Η BMW 2002 Hommage είναι φόρος τιμής στη σπάνια και πρωτοποριακή 2002 turbo
5 of 18
18 Photos: Η BMW 2002 Hommage είναι φόρος τιμής στη σπάνια και πρωτοποριακή 2002 turbo
6 of 18
18 Photos: Η BMW 2002 Hommage είναι φόρος τιμής στη σπάνια και πρωτοποριακή 2002 turbo
7 of 18
18 Photos: Η BMW 2002 Hommage είναι φόρος τιμής στη σπάνια και πρωτοποριακή 2002 turbo
8 of 18
18 Photos: Η BMW 2002 Hommage είναι φόρος τιμής στη σπάνια και πρωτοποριακή 2002 turbo
9 of 18
18 Photos: Η BMW 2002 Hommage είναι φόρος τιμής στη σπάνια και πρωτοποριακή 2002 turbo
10 of 18
18 Photos: Η BMW 2002 Hommage είναι φόρος τιμής στη σπάνια και πρωτοποριακή 2002 turbo
11 of 18
18 Photos: Η BMW 2002 Hommage είναι φόρος τιμής στη σπάνια και πρωτοποριακή 2002 turbo
12 of 18
18 Photos: Η BMW 2002 Hommage είναι φόρος τιμής στη σπάνια και πρωτοποριακή 2002 turbo
13 of 18
18 Photos: Η BMW 2002 Hommage είναι φόρος τιμής στη σπάνια και πρωτοποριακή 2002 turbo
14 of 18
18 Photos: Η BMW 2002 Hommage είναι φόρος τιμής στη σπάνια και πρωτοποριακή 2002 turbo
15 of 18
18 Photos: Η BMW 2002 Hommage είναι φόρος τιμής στη σπάνια και πρωτοποριακή 2002 turbo
16 of 18
18 Photos: Η BMW 2002 Hommage είναι φόρος τιμής στη σπάνια και πρωτοποριακή 2002 turbo
17 of 18
18 Photos: Η BMW 2002 Hommage είναι φόρος τιμής στη σπάνια και πρωτοποριακή 2002 turbo
18 of 18
Η 2002 turbo απέδιδε 170 ίππους, τιμή ιδιαίτερα υψηλή με τα δεδομένα της εποχής, ενώ προκειμένου να τιμήσει και αυτή όσο και όλη τη Neue Klasse, αλλά και τις νίκες στους αγώνες που έχει πετύχει με κινητήρες turbo, η BMW παρουσίασε την Villa d’ Este και το διαγωνισμό κομψότητάς της (Concorso d’Eleganza Villa d’Este) την 2002 Hommage. Μια σύγχρονη μετενσάρκωσή της, η οποία βασίζεται στη Μ2 των 370 ίππων και σε πολλά σημεία και σε αρκετές λεπτομέρειες παραπέμπει άμεσα στη διάσημη πρόγονο.
Σημεία όπως η μάσκα με την κλίση προς το εμπρός, η λεγόμενη shark nose ή καρχαρίας, οι μονοί προβολείς, τα φουσκωμένα φτερά, τα αεροδυναμικά βοηθήματα μπροστά πίσω και οι πλευρικές εισαγωγές αέρα και λεπτομέρειες όπως το σειρήτι από ανθρακόνημα γύρω γύρω από τη βάση των παραθύρων, ακριβώς όπως το έκανε στο παρελθόν το αντίστοιχο χρωμιωμένο, τα κλασικά χρώματα στο δεξί καθέφτη και μπροστά στην εισαγωγή αέρα και βέβαια η ανάποδη επιγραφή turbo στο ίδιο σημείο.
Οι 20άρες ζάντες συμπληρώνουν την όλη εικόνα που είναι τόσο δυναμική με τα σύγχρονα δεδομένα όσο ήταν στο παρελθόν και αυτή της θρυλικής πια 2002 turbo...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου