Μας νοιάζει που ζώα και πουλιά κινδυνεύουν να εξαφανιστούν; Μας
νοιάζει ότι τα μελλοντικά μικρά θ' ακούν τα ονόματά τους, θα τ'
αναζητούν σε φωτογραφίες ή σε βίντεο, και οι γονείς θα λένε «ναι, αυτά
υπήρχαν κάποτε, όπως κι οι δεινόσαυροι που τώρα δεν υπάρχουν πια»; Κι αν
οι δεινόσαυροι εξαφανίστηκαν από αιτίες που δεν προκαλέσαμε εμείς, αυτά
τα είδη του ζωικού βασιλείου που σήμερα κινδυνεύουν με εξαφάνιση
κινδυνεύουν εξαιτίας μας.
Ένας οίκος μόδας, του οποίου τα προϊόντα συνιστούν «αγορά κύρους», πήρε πρωτοβουλία να μας θυμίσει ότι η εξαφάνισή τους είναι πολύ κοντά.
Το 1933, ο Γάλλος τενίστας Ρενέ Λακόστ, μαζί με τον Αντρέ Ζιλιέ, ιδιοκτήτη της μεγαλύτερης εταιρείας πλεκτών εκείνη την εποχή στη Γαλλία, ίδρυσαν τον οίκο Lacoste. Και στα περίφημα πόλο, πάνω από την καρδιά, κέντησαν ένα μικρό πράσινο κροκόδειλο (επειδή τον Ρενέ Λακόστ οι θαυμαστές του τον έλεγαν «Ο Κροκόδειλος», τέτοιο ήταν το πείσμα του στα γήπεδα του τένις).
Στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι, την 1η Μαρτίου 2018, ο οίκος Lacoste παρουσίασε μια limited edition των πασίγνωστων πόλο του. Την βάφτισε Lacoste X Save Our Species. Έφτιαξε, 1.775 πόλο, συνολικά. Εξαντλήθηκαν. Σε αυτά, το μικρό πράσινο κροκοδειλάκι είχε αντικατασταθεί με ένα - κάθε φορά άλλο - από τα 10 υπό εξαφάνιση είδη του ζωικού βασιλείου, που είχε επιλέξει ο οίκος για να τραβήξει την προσοχή μας στο πρόβλημα.
Ήταν όλα κεντημένα με τον ίδιο τρόπο που είναι κεντημένο το εδώ και 85 χρόνια διακριτικό σήμα της Lacoste, ο ιστορικός «Κροκόδειλος»: Ο Κυκλώνας της νήσου Ανεγκάδα (ένα ιγκουάνα από τις Βρετανικές Παρθένες Νήσους), το γουρουνόψαρο του Κόλπου της Καλιφόρνιας, η Τίγρης της Σουμάτρας, ο Ρινόκερος της Ιάβας, ο Κόνδορας της Καλιφόρνιας, δέκα το σύνολο.
Τα έσοδα από τις πωλήσεις, σύμφνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, θα δοθούν στη Διεθνή Ένωση για την Προστασία της Φύσης (IUCN), έναν διεθνή οργανισμό που εδώ και 70 χρόνια εργάζεται για αυτόν τον σκοπό. Και η σειρά Lacoste X Save Our Species σηματοδοτεί την έναρξη τριετούς συνεργασίας μεταξύ του οίκου Lacoste και της IUCN.
Ένας οίκος μόδας, του οποίου τα προϊόντα συνιστούν «αγορά κύρους», πήρε πρωτοβουλία να μας θυμίσει ότι η εξαφάνισή τους είναι πολύ κοντά.
Το 1933, ο Γάλλος τενίστας Ρενέ Λακόστ, μαζί με τον Αντρέ Ζιλιέ, ιδιοκτήτη της μεγαλύτερης εταιρείας πλεκτών εκείνη την εποχή στη Γαλλία, ίδρυσαν τον οίκο Lacoste. Και στα περίφημα πόλο, πάνω από την καρδιά, κέντησαν ένα μικρό πράσινο κροκόδειλο (επειδή τον Ρενέ Λακόστ οι θαυμαστές του τον έλεγαν «Ο Κροκόδειλος», τέτοιο ήταν το πείσμα του στα γήπεδα του τένις).
Στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι, την 1η Μαρτίου 2018, ο οίκος Lacoste παρουσίασε μια limited edition των πασίγνωστων πόλο του. Την βάφτισε Lacoste X Save Our Species. Έφτιαξε, 1.775 πόλο, συνολικά. Εξαντλήθηκαν. Σε αυτά, το μικρό πράσινο κροκοδειλάκι είχε αντικατασταθεί με ένα - κάθε φορά άλλο - από τα 10 υπό εξαφάνιση είδη του ζωικού βασιλείου, που είχε επιλέξει ο οίκος για να τραβήξει την προσοχή μας στο πρόβλημα.
Ήταν όλα κεντημένα με τον ίδιο τρόπο που είναι κεντημένο το εδώ και 85 χρόνια διακριτικό σήμα της Lacoste, ο ιστορικός «Κροκόδειλος»: Ο Κυκλώνας της νήσου Ανεγκάδα (ένα ιγκουάνα από τις Βρετανικές Παρθένες Νήσους), το γουρουνόψαρο του Κόλπου της Καλιφόρνιας, η Τίγρης της Σουμάτρας, ο Ρινόκερος της Ιάβας, ο Κόνδορας της Καλιφόρνιας, δέκα το σύνολο.
Τα έσοδα από τις πωλήσεις, σύμφνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, θα δοθούν στη Διεθνή Ένωση για την Προστασία της Φύσης (IUCN), έναν διεθνή οργανισμό που εδώ και 70 χρόνια εργάζεται για αυτόν τον σκοπό. Και η σειρά Lacoste X Save Our Species σηματοδοτεί την έναρξη τριετούς συνεργασίας μεταξύ του οίκου Lacoste και της IUCN.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου