Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, μια έρευνα έδειξε ότι οι καταναλωτές σταμάτησαν να αγοράζουν και να καταναλώνουν έτοιμα γεύματα και στράφηκαν προς τα φρούτα και τα λαχανικά. Αυτή η στροφή στην υγιεινή διατροφή εν μέσω την πανδημίας του κορονοϊού δείχνει ότι όλοι μας επιχειρήσαμε να δοκιμάσουμε νέες συνταγές και να πετάμε λιγότερο φαγητό.
″Εν μέσω της καραντίνας τα άτομα τρώνε υγιεινά, μαγειρεύουν το φαγητό τους και καταναλώνουν περισσότερα φρούτα και λαχανικά”, δήλωσε η Σάρλοτ Ντε Μπάκερ, η οποία συντονίζει την ομάδα ερευνών “FOOMS” για το φαγητό και ΜΜΕ του Πανεπιστημίου της Αμβέρσας στο Βέλγιο.
Η έρευνα αυτή βασίστηκε σε απαντήσεις στο διαδίκτυο περίπου 11000 καταναλωτών από 11 χώρες, εκ των οποίων οι 6700 προέρχονταν από το Βέλγιο. Ξεκίνησε στις 17 Απριλίου και ολοκληρώθηκε στις 7 Μαΐου. Έχει ως στόχο να επεκταθεί σε καταναλωτές 25 χωρών και να ανακοινώσει τα τελικά αποτελέσματα τον Ιούνιο.
Σε όλες τις χώρες - Αυστραλία, Βέλγιο, Χιλή, Ουγκάντα, Ολλανδία, Γαλλία, Αυστρία, Ελλάδα, Καναδά, Βραζιλία και Ιρλανδία - οι καταναλωτές έχοντας εγκαταλείψει τον χώρο εργασίας τους και το γραφείο, σταμάτησαν να ψωνίζουν φαγητό που το βάζουν στον φούρνο μικροκυμάτων και γίνεται.
Η Φιρέν, κάτοικος των Βρυξελλών με καταγωγή από το Αζερμπαϊτζάν, περιγράφοντας τις αλλαγές στο σπίτι της εν μέσω πανδημίας δήλωσε ότι αντικατέστησε τα σνακ, το φαγητό από εστιατόρια και τα ντελίβερι με το σπιτικό φαγητό. ” Έχασα τέσσερα κιλά και είμαι περήφανη για αυτό”.
Περίπου στις μισές χώρες της έρευνας, οι καταναλωτές αγόραζαν λιγότερα αλμυρά και γλυκά σνακ, αν και συνολικά οι πωλήσεις παρέμειναν σταθερές.Η κατανάλωση αλμυρών, λιπαρών και γλυκών φαγητών παρατηρείται συνήθως όταν τα άτομα βρίσκονται υπό συνθήκες άγχους και στρες. Εντούτοις, σύμφωνα με την Ντε Μπάκερ την περίοδο αυτή της υγειονομικής κρίσης αυτή η έντονη λιγούρα έχει εκπληρωθεί σε πολλές χώρες με σπιτικές λιχουδιές.
Η κατανάλωση κρεάτων, ψαριών και αλκοολούχων ποτών παραμένει σταθερή καθ′ όλη τη διάρκεια της πανδημίας.
Η έρευνα αυτή βασίστηκε σε απαντήσεις στο διαδίκτυο περίπου 11000 καταναλωτών από 11 χώρες, εκ των οποίων οι 6700 προέρχονταν από το Βέλγιο. Ξεκίνησε στις 17 Απριλίου και ολοκληρώθηκε στις 7 Μαΐου. Έχει ως στόχο να επεκταθεί σε καταναλωτές 25 χωρών και να ανακοινώσει τα τελικά αποτελέσματα τον Ιούνιο.
Σε όλες τις χώρες - Αυστραλία, Βέλγιο, Χιλή, Ουγκάντα, Ολλανδία, Γαλλία, Αυστρία, Ελλάδα, Καναδά, Βραζιλία και Ιρλανδία - οι καταναλωτές έχοντας εγκαταλείψει τον χώρο εργασίας τους και το γραφείο, σταμάτησαν να ψωνίζουν φαγητό που το βάζουν στον φούρνο μικροκυμάτων και γίνεται.
Η Φιρέν, κάτοικος των Βρυξελλών με καταγωγή από το Αζερμπαϊτζάν, περιγράφοντας τις αλλαγές στο σπίτι της εν μέσω πανδημίας δήλωσε ότι αντικατέστησε τα σνακ, το φαγητό από εστιατόρια και τα ντελίβερι με το σπιτικό φαγητό. ” Έχασα τέσσερα κιλά και είμαι περήφανη για αυτό”.
Περίπου στις μισές χώρες της έρευνας, οι καταναλωτές αγόραζαν λιγότερα αλμυρά και γλυκά σνακ, αν και συνολικά οι πωλήσεις παρέμειναν σταθερές.Η κατανάλωση αλμυρών, λιπαρών και γλυκών φαγητών παρατηρείται συνήθως όταν τα άτομα βρίσκονται υπό συνθήκες άγχους και στρες. Εντούτοις, σύμφωνα με την Ντε Μπάκερ την περίοδο αυτή της υγειονομικής κρίσης αυτή η έντονη λιγούρα έχει εκπληρωθεί σε πολλές χώρες με σπιτικές λιχουδιές.
Η κατανάλωση κρεάτων, ψαριών και αλκοολούχων ποτών παραμένει σταθερή καθ′ όλη τη διάρκεια της πανδημίας.
Ανησυχία για την υγεία
Η Ντ. Μπάκερ είπε ότι τα αρχικά αποτελέσματα ήταν σαφή και δεν μπορούν να τροποποιηθούν από νέα δεδομένα εφόσον η πανδημία έχει στρέψει το ενδιαφέρον όλων μας στο φαγητό και υγιεινές επιλογές.
πηγη αθρου
πηγη αθρου
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου