Σύμφωνα με την συγκεκριμένη αναφορά, ο βασικότερος λόγος που κατέληξαν στο συμπέρασμα αυτό είναι πως: «δεν μπορεί να θεωρηθεί τυχαίο το ότι οι βλάβες στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας συμπίπτουν με ωράρια κατά τα οποία μετακινείται ο υψηλότερος αριθμός επιβατών».
Έπειτα από σειρά διαδοχικών προβλημάτων, τα τρένα που συνδέουν την Ρώμη με την Νάπολη και την ιταλική πρωτεύουσα με την Φλωρεντία, έφτασαν στον προορισμό τους με σημαντική καθυστέρηση.
Πριν από δυο ημέρες, σοβαρά προβλήματα είχαν προκύψει στον μεγαλύτερο σταθμό της χώρας, τον «Τέρμινι» της Ρώμης, με μεγάλες καθυστερήσεις και ακυρώσεις δρομολογίων.
Σημειώνεται ότι τα προβλήματα που ανακύπτουν στα σιδηροδρομικά δίκτυα και οι καθυστερήσεις στη χρήση τρένων, αποτελούν αντικείμενο πολιτικής έριδος, με την αντιπολίτευση και την κυβέρνηση της Ιταλίας να ανταλλάσσουν «πυρά» μεταξύ τους.
Από την μεριά του, ο Ιταλός υπουργός Μεταφορών έχει υπογραμμίσει ότι πρόκειται για χρόνια προβλήματα, για τα οποία δεν μπορεί να θεωρηθεί κύρια υπεύθυνη η σημερινή κυβέρνηση.
Σύμφωνα με ιταλικά μέσα, εξετάζεται μείωση της τάξης του 15% επί του συνόλου των καθημερινών δρομολογίων, διότι το υπουργείο θεωρεί ότι το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ιταλίας είναι πλέον «υπερφορτωμένο».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου