Η Θερμοκήπια Θράκης ΑΕ ξεκίνησε την υλοποίηση του επενδυτικού της πλάνου το 2014. Το τελευταίο αναπτυξιακό επενδυτικό πρόγραμμα ανακοινώθηκε στην εκπνοή του 2023 και ήταν ύψους 14,5 εκατ. ευρώ. Στα επόμενα 7 εκατ. ευρώ, που ανεβάζουν το συνολικό ύψος επένδυσης σε 36 εκατ. ευρώ, έχει προγραμματιστεί η κατασκευή έξι επιπλέον ξεχωριστών θαλάμων θερμοκηπίων, με ορίζοντα ολοκλήρωσης του έργου το 2027, όπως εκτίμησε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της εταιρείας, Μάκης Λειβαδίτης.
Μέχρι στιγμής, η συνολική παραγωγική δυναμικότητα της εγκατάστασης θερμοκηπίων αγγίζει τους 8.000 τόνους ντομάτας και ακόμη, 1 εκατομμύριο τεμάχια αγγούρια ετησίως, με κύρια όμως και ειδοποιό διαφορά σε σχέση με τις ανοιχτές εγκαταστάσεις την "εξασφάλιση ποιότητας και -όσο το δυνατόν- σταθερής ποσότητας παραγωγής", άρα και διάθεσης προς την ελληνική και ξένη αγορά, με την εξαίρεση των συνεχόμενων ακραίων καιρικών φαινομένων αν τυχόν εκείνα εμφανίζονται.
Στη διάρκεια της περσινής χρονιάς οι πωλήσεις της Θερμοκήπια Θράκης ΑΕ διαμορφώθηκαν στα 12 εκατ. ευρώ και ήταν σημαντικά ενισχυμένες κατά 50%, σε σχέση με τα 8 εκατ. ευρώ του 2023. Η εταιρεία αναπτύσσεται και οι δύο Όμιλοι βλέπουν τις επενδύσεις να αποδίδουν καρπούς, αν συνυπολογίσει κανείς και την αύξηση της κερδοφορίας κατά 24% μεταξύ 2023 και 2024, σε όρους EBITDA.
Να σημειωθεί ότι η Θερμοκήπια Θράκης ΑΕ διατηρεί στρατηγική συνεργασία ήδη από το 2014 με την αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος σε μια ευρεία γκάμα προϊόντων. Η περαιτέρω ανάπτυξη της συνεργασίας των δύο πλευρών ήρθε φέτος, με την πανελλήνια και αποκλειστική τοποθέτηση στα ράφια της μαναβικής της branded σειράς προϊόντων Κήποι Ξάνθης, η οποία περιλαμβάνει τουλάχιστον τέσσερις διαφορετικούς κωδικούς ντομάτας (από νωπή ντομάτα έως ντοματίνια) και δύο αγγουριού. Οι συσκευασίες είναι ανακυκλώσιμες, επαναχρησιμοποιούμενες και έχουν βραβευθεί για το σχεδιασμό τους, σε συνεργασία με τα Πλαστικά Θράκης.
Ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, Ιωσήφ Αμοιρίδης σημείωσε ότι κατά περιόδους οι πωλήσεις της Θερμοκήπια Θράκης προς την ΑΒ Βασιλόπουλος είναι πιθανό να αγγίζουν και το 50% των συνολικών για ντομάτες, αγγούρια και μελιτζάνες, όχι μόνο της επώνυμης σειράς, αλλά και άλλων -και private label- συνεργασιών.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου