2,4 εκατομμύρια ευρώ ξοδεύτηκαν και 17 μήνες απαιτήθηκαν
για να υπενθυμίσει το εμβληματικό σιντριβάνι της Ρώμης τη διαχρονική
γοητεία και ιστορικότητα του με επίσημο ένδυμα.
Ο ιταλικός οίκος Fendi φρόντισε για αυτό, όντας πλέον ένας «ανάδοχος» του αξιοθέταου της Αιώνιας Πόλης και το γιόρτασε με κάθε μεγαλοπρέπεια.
Ο ιταλικός οίκος Fendi φρόντισε για αυτό, όντας πλέον ένας «ανάδοχος» του αξιοθέταου της Αιώνιας Πόλης και το γιόρτασε με κάθε μεγαλοπρέπεια.