.Στόνερ: «Μας ταιριάζει το Μότετζι»

Έτοιμος για τη νίκη δείχνει να είναι ο Κέισι Στόνερ, έπειτα από την κατάκτηση της pole position στο Μότετζι, και δήλωσε πως η ιαπωνική πίστα ταιριάζει στη Honda. Όλα πήγαν πολύ..
καλά, ήμασταν ταχύτεροι σε όλες, πλην μιας, τις περιόδους, συνεπώς όλα είναι φανταστικά. Δοκιμάσαμε λίγο διαφορετικά πράγματα το απόγευμα. Θα δούμε τον καιρό, καθώς αυτός θα επηρεάσει το στήσιμο που θα επιλέξουμε. Υπάρχει μία πιθανότητα βροχής, γι αυτό είναι λίγο πολύπλοκο. Ο Χόρχε οδήγησε φανταστικά, όπως και οι Ντόβι και Ντάνι, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Honda ταιριάζει σε αυτή την πίστα. Ανυπομονούσα να οδηγήσω εδώ γι αρκετό καιρό και τελικά δεν απογοητεύτηκα. Αύριο ο αγώνας θα είναι πολύ δύσκολος, αλλά η ομάδα δουλεύει πολύ και θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό .
Ντοβιζιόζο: Αισιόδοξος για τον αγώνα
Από την πλευρά του, ο Αντρέα Ντοβιζιόζο είναι ιδιαίτερα χαρούμενος με την τρίτη θέση και αισιόδοξος ενόψει του αγώνα. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα είμαι στην μπροστινή σειρά εδώ στο Μότετζι. Το απόγευμα βελτιωθήκαμε από το πρωί και νιώθω πολύ αισιόδοξος. Ακόμα δεν έχουμε αποφασίσει τα ελαστικά γι αύριο, καθώς είμαι καλοί και με τις δυο γόμες. Όμως, είμαι θετικός για τον αγώνα και για τη μάχη για το βάθρο αύριο. Είμαι πραγματικά χαρούμενος με τη δουλειά της ομάδας και η Honda δουλεύει πραγματικά καλά σε αυτή την πίστα. Πιστεύω αύριο θα έχουμε έναν ωραίο αγώνα .
Πεντρόσα: Μάχη μέχρι το τέλος
Τέλος, ο Ντάνι Πεντρόσα τόνισε ότι θα δώσει μάχη μέχρι την ολοκλήρωση του αγώνα. Οι κατατακτήριες ξεκίνησαν καλά για μας. Κάναμε χρόνους με έναν συνεπή ρυθμό προετοιμάζοντας για τον αγώνα και τα πάντα φάνηκαν να πηγαίνουν καλά. Αλλά στο τέλος, όταν έβαλα τη μαλακή γόμα, δε λειτουργούσαν τα ελαστικά. Σκέφτηκα ότι θα ήταν πρόβλημα με την πρώτο γύρο κι επέστρεψα στο γκαράζ για να αλλάξω, όμως ξανά είχα το ίδιο θέμα.
Είμαι απογοητευμένος που δεν είμαι στην μπροστινή σειρά, αλλά το καλό συναίσθημα με τα ελαστικά του αγώνα είναι καλά νέα. Θα πρέπει να δούμε πώς θα είναι ο καιρός αύριο. Αν η θερμοκρασία πέσει πολύ, ίσως κάποιοι αναβάτες να χρησιμοποιήσουν τη μαλακή γόμα. Εγώ πιθανόν θα επιλέξω τη σκληρή. Ο αγώνας θα είναι πολύ δύσκολος με τον Στόνερ, τον Ντοβιζιόζο και ίσως τον Λορένθο, ωστόσο θέλουμε να δώσουμε μάχη μέχρι το τέλος .

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...