Μετά από μια σειρά teaser videos και φωτογραφιών που άφησε το Ιαπωνικό
εργοστάσιο να διαρρεύσουν, παρουσιάστηκε και επίσημα η νέα Kawasaki
ZX-14R. Η ανανεωμένη έκδοση περιλαμβάνει αρκετές μικροαλλαγές όσων αφορά
το εικαστικό κομμάτι καθώς και μερικές αλλαγές στις βασικές λειτουργίες
της μοτοσυκλέτας, όπως μια αύξηση της χωρητικότητας του κινητήρα στα..
1,441cc. Ως σημαντικότερη κρίνεται η προσθήκη του συστήματος ελέγχου
πρόσφυσης , και το ride-by-wire σύστημα ελέγχου του γκαζιού. Αν και δεν
έχει επιβεβαιωθεί επίσημα, λέγεται ότι η ιπποδύναμη θα είναι πάνω από
200hp στο στρόφαλο με χρήση ram-air.
Η Kawasaki αντιτάσσει την ZX-14R στην θηριώδη Hayabusa της Suzuki, σε
μια προσπάθεια να αναζωπυρώσει τον πόλεμο ταχύτητας της δεκαετίας του
1990.Αν και η τελική δεν έχει ανακοινωθεί η Kawasaki αναφέρεται για την
ZX-14R ως την μοτοσυκλέτα με την μεγαλύτερη επιτάχυνση στον κόσμο σε
μοντέλο παραγωγής.
Ίσως η μεγαλύτερη βελτίωση στην Kawasaki ZZ-14R είναι ο κινητήρας της
που σε συνδυασμό με το ride-by-wire σύστημα γκαζιού, ένας αναβάτης
μπορεί να επιλέξει μεταξύ διαφορετικών χαρτών κινητήρα, μεταξύ πλήρους
και μέχρι 50% μειωμένης ισχύς για διαφορετικές συνθήκες οδήγησης.
Έχοντας δανειστεί το KTRC σύστημα της Kawasaki, ένας αναβάτης μπορεί να
επιλέξει από το τιμόνι τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις ελέγχου πρόσφυσης
(πλήρης, μεσαία, και χαμηλή) και για bonus πόντους, η Kawasaki έβαλε
ένδειξη για το επιλεγμένο επίπεδο TC πάνω στο ταμπλό για να ενημερώνει
τον οδηγό.
Αν και δεν είναι εμφανές από τις πρώτες φωτογραφίες, βελτιώσεις έχει
δεχθεί και το πλαίσιο της ZZ-14R ενώ έχει κατά 10mm μεγαλύτερο ψαλίδι.
Τέλος η συνολική αισθητική της μοτοσικλέτας έχει αλλάξει διακριτικά, με
μικρές αλλαγές που την κρατούν μοντέρνα, αν και δεν εχει απομακρυνθεί
από την αισθητική των προηγούμενων χρονών.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου