Καλεσμένος στο Πρωινό μου ήταν σημερα ο Γιώργος Μαζωνακης, που σήμερα αποκάλυψε πολλά και ενδιαφέροντα!

Καλεσμένος στο Πρωινό μου ήταν σημερα ο Γιώργος Μαζωνακης, που μεταξύ άλλων δήλωσε για την ιδιωτική του ζωή : Δεν ανήκω στην κατηγορία των ανθρώπων που επιλέγουν ένα..
συμβατικό τρόπο ζωής, δεν έχω αισθανθεί την ανάγκη να επισημοποιήσω μια σχέση μου και ούτε ξέρω αν θα το κάνω ποτέ.
Επίσης άφησα πάντα την ιδιωτική μου ζωή έξω από το Life style , δε μου αρέσει να με περιμένουν οι paparazzi έξω από το σπίτι μου και δε νομίζω ότι ενδιαφέρει και κανέναν τι κάνω εκτός stage . Στις επίμονες ερωτήσεις των παρουσιαστών πως κρίνει τους συναδέλφους του που επιδιώκουν αυτή τη δημοσιότητα ο Δημοφιλής καλλιτέχνης απάντησε : καλά και αγαπημένα πράττουν , δεν τους κατακρίνω απλά εμένα δε μου ταιριάζει αυτό .

Για το αν θέλει να κάνει παιδιά ο Γιώργος είπε ότι δεν εχει αισθανθεί αυτή την ανάγκη , αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι αύριο δεν μπορεί να νιωσει αλλιώς ..."πάντως να ξέρετε πως αν παντρευτώ πρώτα θα συμβεί και μετά θα το μάθετε…"

Για το life style στο τραγούδι : "τα τελευταία χρόνια μέσα στη γενική υπερτίμηση των πάντων έγινε και η υπερτίμηση των τραγουδιστών , κάνουμε μια συγκεκριμένη δουλειά , ο καθένας μας έχει ένα ταλέντο , δεν πρέπει όμως να υπερβάλουμε και να υπερεκτιμάμε τους εαυτούς μας , δεν ανακαλύψαμε και την πενικιλίνη …"


Για την οικονομική κρίση που περνά η χώρα : "δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι ζήσαμε σε μια κατάσταση που αποδείχτηκε ψεύτικη , όλο αυτό που συνέβαινε για παράδειγμα με τα δάνεια , διακοποδάνειο , στεγαστικό ,ένα δάνειο για κάθε ανάγκη , όμως δεν μπορούμε να λέμε ότι φταίμε όλοι , αυτοί που βάζουν τους νόμους είναι εκείνοι που μαθαίνουν ένα λαό σε ένα συγκεκριμένο τρόπο ζωής .. αυτοί έχουν την πρώτη ευθύνη …"

Για τις δηλώσεις της Νάνας Μούσχουρη : "πληροφορήθηκα από φίλους αυτή τη συζήτηση , δεν έχω ενημέρωση από πρώτο χέρι , πάντως απεχθάνομαι τη λογική εκείνη που όταν κάποιος διατυπώνει μια άποψη διαφορετική πέφτουμε να τον φάμε , τον εκμηδενίζουμε σαν άνθρωπο , με το γνωστό : εσύ δε δικαιούσαι να ομιλείς , αυτή είναι συμπεριφορά << Ελληνάρα >> και είμαι κάθετα αντίθετος."

Για το φετινό show στο NAIT : είναι ένας καινούργιος χώρος φτιαγμένος από τα θεμέλια για Live club , μας δίνει τη δυνατότητα να κάνουμε ακόμη καλύτερα αυτό που αγαπάμε τα τελευταία χρόνια, δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα παραδοσιακά μπουζούκια αλλά εμένα μου αρέσει να ανανεώνομαι και να προσφέρω πάντα κάτι καινούργιο .. Φέτος έχουμε ακόμη παραπάνω αυτή τη δυνατότητα . Και μην ξεχνάμε κάτι αυτό που έχει σημασία είναι να προσφέρουμε στο κοινό Χαρά , αυτή που τόσο πολύ μας την έχουν στερήσει ..Μαζί με ποιότητα&hellip;Κι εδώ δε θέλω να κάνω καμία έκπτωση&hellip;.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...