Hail Mary Η Μαίρη Κατράντζου είναι η σχεδιάστρια που κατέκτησε το Λονδίνο και μας έκανε εθνικά υπερήφανους.

Η Μαίρη Κατράντζου είναι το κορίτσι μας. Το 2008 της κάναμε στο Marie Claire την πρώτη της συνέντευξη όταν βαφτίστηκε το επόμενο μεγάλο όνομα της μόδας με τη συλλογή της για την άνοιξη/καλοκαίρι 2009, με τα χαρακτηριστικά prints από..
κοσμήματα. Τα κοσμήματα διαδέχτηκαν μπουκάλια αρωμάτων και αμπαζούρ, η Μαίρη έχει γεμίσει βραβεία και διακρίσεις και τα περιοδικά του πλανήτη την παρακαλούν για μία συνέντευξη. Για μας είναι ακόμα το υπερταλαντούχο κορίτσι που καμαρώνουμε και που άνοιξε, μόνο για μας, το ατελιέ του στο Λονδίνο.
Τι ώρα ξυπνάς συνήθως;
Ανάλογα με το τι ώρα πάω για ύπνο! Δουλεύω το βράδυ μέχρι αργά - είναι η μόνη ώρα που δεν υπάρχουν διακοπές στο περιβάλλον και μπορώ να συγκεντρωθώ. Αν κοιμηθώ κατά τις 4, ξυπνάω στις 10.
Περίγραψέ μου μία πρωινή ιεροτελεστία σου.
Κοιτάζω γρήγορα τα mail μου, φορτίζω το iPod μου και πάω στο στούντιο.
Πώς είναι το σπίτι σου;
Μένω με το φίλο μου, τον Μάριο, είμαστε μαζί 9 χρόνια. Στο σαλόνι έχουμε τα γραφεία μας, καθένας από ένα Mac - το ένα απέναντι από το άλλο - , καθένας από μία βιβλιοθήκη και έναν καναπέ! Η μεριά μου και η δική του… Έχουμε ένα μπαλκόνι όπου είναι πολύ ωραία όταν έχει καλό καιρό γιατί βλέπει σε κήπο και καθόμαστε έξω.
Τραγούδι που σου ανεβάζει τη διάθεση αυτό τον καιρό;
Adele, Rolling in the Deep.
Τι πράγματα από την Ελλάδα έχεις στο σπίτι σου.
Τα βιβλία μου, γράμματα και κάρτες που έχω φυλάξει και πιο πρόσφατα το βραβείο Διεθνής Ελληνίδα που μου δόθηκε στα Woman of the Year Awards.
Έχεις κρατήσει τα διθυραμβικά αποκόμματα από περιοδικά και εφημερίδες;
Τα έχω σε ηλεκτρονική μορφή που μου στέλνει το PR μου αλλά η μαμά μου κρατάει όλα τα αποκόμματα απ' όσα βρίσκει στην Ελλάδα.
Τα παιδιά στο ατελιέ σε αποκαλούν Boss; Σε πειράζουν;
Μαίρη με φωνάζουν. Όταν κοιμάμαι στο στούντιο πριν το σόου βάζουν πινακίδα έξω από την πόρτα μου «the Boss is sleeping» - αλλά ως εκεί! Γενικά με πειράζουν και τους πειράζω κι εγώ!
Βαριέσαι να κάνεις κάστινγκ;
Όχι, μου αρέσει. Είναι πολύ σημαντικό το στήσιμο του σόου και το να βρεις το σωστό μοντέλο για κάθε ρούχο. Θα ήθελα να μη χρειάζεται να πληρώνω συνεχώς λογαριασμούς - αυτό το κομμάτι της δουλειάς βαριέμαι.
Ποιος σου έχει δώσει συγχαρητήρια και έπαθες τρακ;
Η δημοσιογράφος μόδας Σάρα Μόουερ μετά την πρώτη μου κολεξιόν.
Κάνεις πολλές διαδρομές μέσα στη μέρα;
Συνήθως πηγαίνω από meeting σε meeting από το ένα άκρο του Λονδίνου στο άλλο, άλλες μέρες δουλεύω στο στούντιο, συχνά ταξιδεύω.
Μια έκθεση όπου πήγες και τι σκεφτόσουν βλέποντας τα έργα; Πρόσφατα πήγα στην έκθεση του Πάμπλο Μπρόνσταϊν στο ICA. Μου ζήτησε να σχεδιάσω τα κοστούμια για το performance piece το οποίο χορογράφησε για τη retrospective έκθεσή του Sketches for Regency Living. Μου άρεσε η συμμετρία και η λεπτομέρεια στα έργα του, είναι κοντά στη δική μου αισθητική. Ήταν μεγάλη δοκιμασία για μένα να σχεδιάσω κοστούμια για πρώτη φορά και να μοιραστώ τον έλεγχο καλλιτεχνικά. Ταιριάξαμε πολύ όμως και είμαστε και οι δύο πολύ ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα.
Ποιο είναι το αγαπημένο σου ποτό;
Το Bloody Mary!
Από πού ψωνίζεις τα βασικά κομμάτια σου; Ντύνομαι συνήθως μονοχρωματικά. Το αγαπημένο μου κομμάτι είναι ένα μαύρο φουστάνι Alaia. Το αγόρασα από το Dover Street Market.
Μαγαζάκι - θησαυρός που αισθάνεσαι ότι ανακάλυψες εσύ; To Prune στη Νέα Υόρκη, απίστευτο για brunch, πολύ μικρό αλλά πολύ ιδιαίτερο.
Όταν είχες πρωτόπαει στο Λονδίνο είχες κάποια συνήθεια που σε παρηγορούσε;
Πήγαινα για τσάι με τους συμμαθητές μου κάθε απόγευμα στο Maison Bertaux στο Soho. Έχω να πάω πολύ καιρό πια.
Τι σκέφτεσαι όταν βλέπεις Έλληνες τουρίστες στο δρόμο;
Δεν τους καταλαβαίνω πάντα - το Λονδίνο είναι γεμάτο τουρίστες. Αν τους ακούσω να μιλούν χαίρομαι πολύ. Μου αρέσει να ακούω κόσμο να μιλάει ελληνικά στο Λονδίνο.
Τι σκέψεις κάνεις για την οικονομική κατάρρευση στην Ελλάδα; Με στενοχωρεί πραγματικά. Ξέρουμε ότι θα χρειαστεί πολύς καιρός για να σταθούμε πάλι στα πόδια μας αλλά είναι πολύ δύσκολο όταν γυρνάω στην Ελλάδα και έρχομαι αντιμέτωπη με την κατάσταση. Νομίζω ότι θα γεννηθεί μέσα από αυτό κάτι καινούργιο όμως. Καλλιτεχνικά ο κόσμος έχει την ανάγκη να εκφραστεί όταν πιέζεται τόσο - και αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι.
Τι έχεις στο μυαλό σου για την επόμενη κολεξιόν; Τι σε έχει εμπνεύσει;
Δεν μπορώ να αποκαλύψω πολλά αλλά η έμπνευσή μου πηγάζει από το χώρο της τέχνης. Με έχει εμπνεύσει η δουλειά του Τζον Τσάμπερλεν που είδα στην Gagosian Gallery πρόσφατα.
Όταν σκέφτεσαι μια κολεξιόν, τη συζητάς με άλλους;
Με τον Μάριο και με την ομάδα μου.
Έχεις κάνει δώρο σε φίλο ένα δικό σου, unique design;
Δώριζα παλιότερα πολλά από τα έργα μου. Τώρα συνήθως όταν κάνω τέτοιο δώρο είναι κάποιο κομμάτι από τις συλλογές μου.



πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...