TwinPower Turbo. Την ανακοίνωση έκανε το μέλος του ΔΣ του γερμανικού ομίλου, Ίαν Ρόμπερτσον, κατά την ετήσια συνάντηση των Εισαγωγέων Αυτοκινήτων της Μεγάλης Βρετανίας.
Ο βενζινοκινητήρας, χωρητικότητας 1,5 lt., θα έχει μέγιστη ισχύ άνω των 220 PS και ροπή 30,6 kgm. Θα συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα στην περίπτωση του υβριδικού supercar i8, του οποίου η συνδυαστική ισχύς θα φθάνει τα 354 PS. Η διαδικασία επιτάχυνσης 0-100 θα ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 5 sec, με τη BMW να ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση κάτω από 4 lt./100 km. Μικρές αποστάσεις μέσα στις πόλεις (έως 35 km) θα διανύονται με αποκλειστική χρήση ηλεκτρικής ενέργειας.
Εκτός από το sport υβριδικό 2+2 θέσεων, ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας θα εμφανιστεί και σε προσθιοκίνητα μοντέλα της BMW, αλλά και στη νέα – τρίτη – γενιά του ΜΙΝΙ, η οποία θα λανσαριστεί μέσα στο 2013.Σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, θα ονομάζεται i4, θα έχει χώρους για δύο επιβάτες και θα αποτελεί τη sport εκδοχή του i3. Η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα αναμένεται γύρω στα 170 PS, ικανή για να επιταχύνει το αυτοκίνητο στα 100 km/h σε περίπου 8 sec.
Πρεμιέρα για τη Βόρεια Αμερική θα κάνει το i8 Concept Roadster, το ανοικτό διθέσιο μοντέλο με 0-100 σε περίπου 5 sec και τελική ταχύτητα 250 km/h (ηλεκτρονικά περιοριζόμενη).
πηγη
14/6/12 7:44 π.μ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου