Τσάβι: Μια ζωή στην Μπάρτσα

Ο μέσος της Μπαρτσελόνα, Τσάβι εξέφρασε την επιθυμία του να τελειώσει την καριέρα του στους «μπλαουγκράνα».
Καμία επιθυμία να αποχωρήσει από την Μπαρτσελόνα δεν έχει ο ηγέτης της μεσαίας γραμμής της ομάδας, Τσάβι, όπως είπε ο ίδιος στην El Mundo Deportivo..
Ο διεθνής μέσος τόνισε πως είναι χαρούμενος στους Καταλανούς και καμία ομάδα δεν μπορεί να του δώσει περισσότερα. Το συμβόλαιό του λήγει το καλοκαίρι του 2014 και ήδη ο 32χρονος βρίσκεται σε συζητήσεις με τη διοίκηση του συλλόγου για την ανανέωσή του.
«Είμαι χαρούμενος και θέλω να μείνω εδώ για αρκετά χρόνια ακόμα. Ο σύλλογος με έχει ήδη πλησιάσει για να ανανεώσουμε. Είμαι ήρεμος γιατί είμαι χαρούμενος. Θέλω να τερματίσω εδώ την καριέρα μου», είπε αναφορικά με το μέλλον του.
Σχετικά με τη «Χρυσή Μπάλα», πρόσθεσε: «Ο Μέσι όταν δεν σκοράρει θα δώσει τουλάχιστον δύο ή τρεις ασίστ. Έχω πει αρκετές φορές πως είναι το νούμερο ένα. Αν πρέπει να διαλέξεις τον καλύτερο για τη Χρυσή Μπάλα, τότε αυτός είναι ο Μέσι, παρά του ότι νιώθω άσχημα για τους Ινιέστα και Κασίγιας», είπε ο Τσάβι.
Πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...