«Ο κόσμος δεν βλέπει αυτό που βλέπω!»

Δεύτερο εξώφυλλο για τη νεαρή popstar στην αμερικανική Vogue με φωτογραφίες διά χειρός της Annie Leibovitz και δεν μπορεί παρά να αισθάνεται περήφανη, καθώς για εκείνη είναι τεράστια επιτυχία... «Μαμά τα κατάφερα! Να το Νο. 2» ανήρτησε στο twitter της για το εξώφυλλο της Vogue. Το πρώτο εξώφυλλο ήταν τον Απρίλιο του 2011..

Οι φωτογραφίες όπως πάντα είναι με την ιδιαίτερη ματιά της διάσημης φωτογράφου, αλλά αυτό που εκπλήσσει είναι η ίδια η Rihanna με τις δηλώσεις της. Η συνέντευξη έγινε πριν από τη φημολογούμενη επανασύνδεσή της με τον πρώην της Chris Brown κι έτσι εμφανίζεται –κάπως- απογοητευμένη από τις σχέσεις και τους άνδρες.
«Δεν έχω βγει ραντεβού εδώ και δύο χρόνια. Δεν έχω πάει σινεμά ή για δείπνο... Τίποτα! Μηδέν. Θα ήθελα πολύ να βγω ραντεβού. Δεν το πιστεύεις. Είμαι γυναίκα. Μία νέα, ζωντανή γυναίκα και λατρεύω να διασκεδάζω. Κι έχω τόσες κοπέλες γύρω μου αυτήν την εποχή» δηλώνει ειλικρινά.
«Σοβαρά, το μόνο που θέλω είναι ένας άνδρας να με βγάλει έξω, να με κάνει να γελάσω για μία υπέροχη ώρα και μετά να με φέρει σπίτι. Όχι να έρθει μέσα. Το μόνο που θέλω είναι μία καλή συζήτηση για μία ώρα». Σε ερώτηση κα γιατί δεν βγαίνει ραντεβού αφού το θέλει τόσο, η Rihanna είναι αφοπλιστικά ειλικρινής: «Κανείς δεν μου ζητάει. Πίστεψέ με. Περιμένω τον άνδρα που είναι αρκετά άνδρας να με χειριστεί. Θα περιμένω. Πάντα βρίσκεις ό,τι χάλια υπάρχουν εκεί έξω όταν ψάχνεις».
Ωστόσο, η φημολογούμενη επανασύνδεσή της με τον Chris Brown έχει προκαλέσει αρκετά αμφιλεγόμενα σχόλια: «Για τον κόσμο δεν υπάρχει τελεία και παύλα. Υπήρχε μία εμμονή ακόμη κι όταν δεν ήμασταν φίλοι ή δεν μπορούσαμε καν να είμαστε φίλοι. Μισούσαμε ο ένας τον άλλο. Δεν βλέπουν ότι έχει υπάρξει πρόοδος στη σχέση μας, στη φιλία μας, γιατί δεν βλέπουν τίποτα στην ουσία εκτός από ένα τραγούδι!». Οι δυο τους επανασυνδέθηκαν επαγγελματικά για να τραγουδήσουν μαζί το ρεμίξ για το «Birthday Cake» και μαζί φούντωσαν και οι φήμες για την ερωτική τους σχέση.
«Άκουγα το άλμπουμ μου στο λεωφορείο μου, ενώ ήμουν σε περιοδεία και σκεφτόμουν ότι θα έπρεπε αυτό το τραγούδι να το κάνω ντουέτο κι αμέσως εκείνος μου ήρθε στο μυαλό. Δεν είχαμε κάνει τραγούδι μαζί τόσο καιρό... θα ήταν λίγο σοκαριστικό!», είπε για τη συνεργασία τους.
 «Δεν ξέρω αν οι άνθρωποι θα σταματήσουν ποτέ, αλλά ίσως όταν πια υπάρξει και επίλογος να σταματήσουν κι αυτοί να σχολιάζουν. Αλλά αυτοί δεν βλέπουν τα πράγματα από μέσα. Δεν βλέπουν αυτά που βλέπω εγώ, εκτός κι αν τα αντιμετωπίζουν με τη δική μου οπτική. Μάλλον θα πρέπει να μάθω να το αποδέχομαι».
Όσον αφορά τη φήμη για χρήση κοκαΐνης τόνισε: «Δεν παίρνω κοκαΐνη. Δεν θέλω να έχω καμία σχέση με ό,τι ψεύτικο».






phgh


Θα προκαλέσει ξανά με το νέο της βίντεο; Αισθησιακή ξανθιά η Rihanna!

 H Rihanna αναστατώνει τους αγρότες!

Barbados Τα «καυτά» μπικίνι της Rihanna στα Barbados

Η Rihanna ξανά μαζί με τον Chris Brown;

 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...