Ακόμη μεγαλύτερο ρόλο στον τουρισμό της ευρύτερης περιοχής της
Νοτιοανατολικής Ευρώπης διεκδικεί πλέον η Hotelbrain, με την ίδρυση των
νέων της γραφείων στο Βελιγράδι και την είσοδό της σε Σερβία και
Μαυροβούνιο.
Η εταιρεία, που ίδρυσε πρίν από μία 15ετία ο κ. Πάνος Παλαιολόγος, παρουσίασε επισήμως χθές στο Novi Sad της Σερβίας τη νέα Hotelbrain Serbia & Montenegro,
η οποία ήδη έχει προχωρήσει στη σύναψη δύο συμφωνητικών διαχείρισης ξενοδοχείων και ενός ακόμη ανάπτυξης (development). Eιδικότερα, οι νέες συμφωνίες αφορούν τη διαχείριση του 5άστερου Hotel Park, στα περίχωρα του Novi Sad, με 225 δωμάτια και 5 εστιατόρια και bars, τη διαχείριση του αναγεννησιακού ξενοδοχείου Hotel Leopold I, στις όχθες του Δούναβη επίσης στο Novi Sad, με 50 δωμάτια, 3 εστιατόρια και Wellness Centre καθώς και την ανάπτυξη κι εν συνεχεία διαχείριση του Villa Park, επίσης στο Novi Sad.
Το παρών στο επίσημο λανσάρισμα της Hotelbrain στη Σερβία και το Μαυροβούνιο έδωσε και ο κ. Αλέξανδρος Λαμνίδης, γενικός διευθυντής του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων: «Η πρόβλεψη με βάση τον οδικό χάρτη του τουρισμού που είχε εκπονήσει το 2013 ο ΣΕΤΕ με τη Mc Kinsey ήταν για 24 εκατ. τουρίστες έως το 2021 και 19 δισ. ταξιδιωτικές εισπράξεις. Το 2015 ο στόχος των 24 εκατ. διεθνών αφίξεων έχει ξεπεραστεί, αφού αναμένουμε πλέον περί τις 26 εκατ. αφίξεις, ωστόσο οι εισπράξεις μας δεν είναι εκεί που θα θέλαμε, αφού είμαστε ακόμη μακριά από το ορόσημο των 19 δισ. ευρώ. Στη σημερινή, ψηφιακή εποχή ο κλάδος θα πρέπει να προσαρμόζεται διαρκώς στα νέα δεδομένα και η Hotelbrain διαθέτει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά για την αναβάθμιση του εγχώριου τουριστικού προϊόντος».
«Η ζήτηση για αποτελεσματική διαχείριση ξενοδοχείων στα Βαλκάνια είναι μεγάλη. Η HotelBrain Serbia & Montenegro είναι ήδη έτοιμη να προσφέρει τεχνογνωσία που καλύπτει όλο το φάσμα της διαχείρισης και λειτουργίας ξενοδοχείων» ανέφερε ο κ. Πάνος Παλαιολόγος. «Μετά το Λίβανο, την Τουρκία και την Κύπρο, η Σερβία και το Μαυροβούνιο είναι οι επόμενοι σταθμοί για την HotelBrain, γεγονός που την αναδεικνύει σε σημαντικό ρυθμιστή της ξενοδοχειακής βιομηχανίας στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου και των Βαλκανίων. Το μοντέλο της Hotelbrain λειτουργεί αποδοτικά στις χώρες της Ανατολικής Μεσογείου. Αρα η ευρύτερη περιοχή είναι στο πεδίο του ενδιαφέροντός μας, ωστόσο τα όποια βήματα θα γίνονται σταδιακά, χωρίς να αποκλείεται η επέκτασή μας να γίνεται μέσω του νέου εγχειρήματος της Σερβίας».
Αυτή την στιγμή, η HotelBrain, μέλος, από το 2013 και της διεθνούς επιχειρηματικής κοινότητας της Endeavor, διαθέτει στην «ομπρέλα» της περισσότερα από 120 ξενοδοχεία σε 38 προορισμούς στην Ελλάδα, το Λίβανο, την Τουρκία, την Κύπρο και πλέον και στη Σερβία. Eιδικά μάλιστα ως προς τις προοπτικές του τουρισμού στην ευρύτερη περιοχή της Σερβίας, όπως επισημάνθηκε χθές, η ανάπτυξη είναι συνεχής και γρήγορη, «δεδομένου ότι η αγορά ξεκινά από τα χαμηλά». Ενδεικτικά, σύμφωνα με τα στελέχη της Hοtelbrain Serbia & Montenegro, σε ετήσια βάση ο τουρισμός στο Novi Sad σημειώνει ρυθμούς ανάπτυξης της τάξεως του 15%.
πηγη
Η εταιρεία, που ίδρυσε πρίν από μία 15ετία ο κ. Πάνος Παλαιολόγος, παρουσίασε επισήμως χθές στο Novi Sad της Σερβίας τη νέα Hotelbrain Serbia & Montenegro,
η οποία ήδη έχει προχωρήσει στη σύναψη δύο συμφωνητικών διαχείρισης ξενοδοχείων και ενός ακόμη ανάπτυξης (development). Eιδικότερα, οι νέες συμφωνίες αφορούν τη διαχείριση του 5άστερου Hotel Park, στα περίχωρα του Novi Sad, με 225 δωμάτια και 5 εστιατόρια και bars, τη διαχείριση του αναγεννησιακού ξενοδοχείου Hotel Leopold I, στις όχθες του Δούναβη επίσης στο Novi Sad, με 50 δωμάτια, 3 εστιατόρια και Wellness Centre καθώς και την ανάπτυξη κι εν συνεχεία διαχείριση του Villa Park, επίσης στο Novi Sad.
Το παρών στο επίσημο λανσάρισμα της Hotelbrain στη Σερβία και το Μαυροβούνιο έδωσε και ο κ. Αλέξανδρος Λαμνίδης, γενικός διευθυντής του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων: «Η πρόβλεψη με βάση τον οδικό χάρτη του τουρισμού που είχε εκπονήσει το 2013 ο ΣΕΤΕ με τη Mc Kinsey ήταν για 24 εκατ. τουρίστες έως το 2021 και 19 δισ. ταξιδιωτικές εισπράξεις. Το 2015 ο στόχος των 24 εκατ. διεθνών αφίξεων έχει ξεπεραστεί, αφού αναμένουμε πλέον περί τις 26 εκατ. αφίξεις, ωστόσο οι εισπράξεις μας δεν είναι εκεί που θα θέλαμε, αφού είμαστε ακόμη μακριά από το ορόσημο των 19 δισ. ευρώ. Στη σημερινή, ψηφιακή εποχή ο κλάδος θα πρέπει να προσαρμόζεται διαρκώς στα νέα δεδομένα και η Hotelbrain διαθέτει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά για την αναβάθμιση του εγχώριου τουριστικού προϊόντος».
«Η ζήτηση για αποτελεσματική διαχείριση ξενοδοχείων στα Βαλκάνια είναι μεγάλη. Η HotelBrain Serbia & Montenegro είναι ήδη έτοιμη να προσφέρει τεχνογνωσία που καλύπτει όλο το φάσμα της διαχείρισης και λειτουργίας ξενοδοχείων» ανέφερε ο κ. Πάνος Παλαιολόγος. «Μετά το Λίβανο, την Τουρκία και την Κύπρο, η Σερβία και το Μαυροβούνιο είναι οι επόμενοι σταθμοί για την HotelBrain, γεγονός που την αναδεικνύει σε σημαντικό ρυθμιστή της ξενοδοχειακής βιομηχανίας στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου και των Βαλκανίων. Το μοντέλο της Hotelbrain λειτουργεί αποδοτικά στις χώρες της Ανατολικής Μεσογείου. Αρα η ευρύτερη περιοχή είναι στο πεδίο του ενδιαφέροντός μας, ωστόσο τα όποια βήματα θα γίνονται σταδιακά, χωρίς να αποκλείεται η επέκτασή μας να γίνεται μέσω του νέου εγχειρήματος της Σερβίας».
Αυτή την στιγμή, η HotelBrain, μέλος, από το 2013 και της διεθνούς επιχειρηματικής κοινότητας της Endeavor, διαθέτει στην «ομπρέλα» της περισσότερα από 120 ξενοδοχεία σε 38 προορισμούς στην Ελλάδα, το Λίβανο, την Τουρκία, την Κύπρο και πλέον και στη Σερβία. Eιδικά μάλιστα ως προς τις προοπτικές του τουρισμού στην ευρύτερη περιοχή της Σερβίας, όπως επισημάνθηκε χθές, η ανάπτυξη είναι συνεχής και γρήγορη, «δεδομένου ότι η αγορά ξεκινά από τα χαμηλά». Ενδεικτικά, σύμφωνα με τα στελέχη της Hοtelbrain Serbia & Montenegro, σε ετήσια βάση ο τουρισμός στο Novi Sad σημειώνει ρυθμούς ανάπτυξης της τάξεως του 15%.
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου