Δύο μοντέλα με μακρά ιστορία και βαρύ όνομα, τα XJR1300 και XT660Z
Ténéré παύουν από του χρόνου να παράγονται. Η Yamaha αποφάσισε, σύμφωνα
με το συνήθως καλά πληροφορημένο ιστότοπο Visordown, να μην μπει στο
έξοδο της προσαρμογής τους στις επιταγές των προδιαγραφών Euro4.
To XJR1300 είχε πρωτοπαρουσιαστεί ως XJR1200 το 1995 και μόλις πέρυσι ανανεωθεί ή πιο σωστά αναπαλαιωθεί, σε μια προσπάθεια να ανέβει το μοντέλο στο τραίνο της ρετρό-μόδας.
Ο αερόψυκτος τετρακύλινδρος κινητήρας του έχει χωρητικότητα 1.251κ.εκ. και αποδίδει 105 ίππους. Η γέννησή του ανάγεται πίσω στο 1984, οπότε και χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά προκειμένου να κινήσει την FJ1100. Το 1995 το μοντέλο εκείνο έδωσε τη θέση του στο ρετρό muscle-bike XJR1200 και από τότε δεν άλλαξαν πολλά.
Το κενό που αφήνει δεν προβλέπεται να καλυφθεί σύντομα, ωστόσο το XT660Z Tenere θα αντικατασταθεί από το «XT700Z Tenere», όπως ίσως θα ονομάζεται το νέο μεσαίο Adventure με τον δικύλινδρο κινητήρα του MT-07 και τα 689 κ.εκ.
Η μοτοσυκλέτα αυτή έχει ήδη φωτογραφηθεί να δοκιμάζεται στην Ιταλία φέτος τον Απρίλιο. Ίσως μάλιστα τη δούμε στην Έκθεση EICMA του Μιλάνου φέτος τον Νοέμβριο.
Θανάσης Χούντρας
To XJR1300 είχε πρωτοπαρουσιαστεί ως XJR1200 το 1995 και μόλις πέρυσι ανανεωθεί ή πιο σωστά αναπαλαιωθεί, σε μια προσπάθεια να ανέβει το μοντέλο στο τραίνο της ρετρό-μόδας.
Ο αερόψυκτος τετρακύλινδρος κινητήρας του έχει χωρητικότητα 1.251κ.εκ. και αποδίδει 105 ίππους. Η γέννησή του ανάγεται πίσω στο 1984, οπότε και χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά προκειμένου να κινήσει την FJ1100. Το 1995 το μοντέλο εκείνο έδωσε τη θέση του στο ρετρό muscle-bike XJR1200 και από τότε δεν άλλαξαν πολλά.
Το κενό που αφήνει δεν προβλέπεται να καλυφθεί σύντομα, ωστόσο το XT660Z Tenere θα αντικατασταθεί από το «XT700Z Tenere», όπως ίσως θα ονομάζεται το νέο μεσαίο Adventure με τον δικύλινδρο κινητήρα του MT-07 και τα 689 κ.εκ.
Η μοτοσυκλέτα αυτή έχει ήδη φωτογραφηθεί να δοκιμάζεται στην Ιταλία φέτος τον Απρίλιο. Ίσως μάλιστα τη δούμε στην Έκθεση EICMA του Μιλάνου φέτος τον Νοέμβριο.
Θανάσης Χούντρας
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου