Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης είναι από τις λίγες επιχειρήσεις
που τις εργάσιμες Κυριακές, όπως η χθεσινή, παραμένει κλειστή. Σε όλα
της τα καταστήματα έγκαιρα είχε αναρτήσει ταμπέλα με την οποία ενημέρωνε
τους πελάτες της ότι δε θα λειτουργήσει κανένα κατάστημά της.
Ειδικά στον κλάδο σούπερ μάρκετ είναι από τις λίγες επιχειρήσεις που κάνει τέτοια επιλογή «σπάζοντας» στην πράξη το νόμο που έχει καθιερώσει οκτώ εργάσιμες Κυριακές σε όλο το χρόνο.
Η μόνη Κυριακή που λειτουργούν τα καταστήματα Σκλαβενίτης είναι η τελευταία του χρόνου.
Το ερώτημα είναι γιατί η Σκλαβενίτης κάνει αυτή την επιλογή. Αλλά για
να απαντηθεί χρειάζεται κανείς να ανατρέξει στον τρόπο που έχει
αποφασίσει να πορευτεί η οικογένεια επιχειρηματικά.
Η επιχείρηση μέσα στην κρίση δεν απέλυσε κανέναν, δεν μείωσε μισθούς, αλλά αντίθετα, άνοιξε κι άλλα υποκαταστήματα και δημιούργησε χιλιάδες θέσεις εργασίας! Αποκορύφωμα της τακτικής επέκτασης και κυριαρχίας της στην ελληνική αγορά είναι η αίσια ολοκλήρωση του deal με την Μαρινόπουλος και η διάσωση πάνω από 10.000 θέσεων εργασίας.
Οι εργαζόμενοι εκτιμούν την επιχείρηση που έχει σεβαστεί τα βασικά δικαιώματά τους, και το γεγονός ότι δεν απολύει τους παλιούς για να προσλάβει πάρτ τάιμ νέους, με κατώτερους μισθούς, αλλά και το ότι οι περισσότεροι καταφέρνουν να βγουν στη σύνταξη από την εργασία τους στη Σκλαβενίτης.
Οι άνθρωποι που ηγούνται της εταιρείας είναι προσηλωμένοι σε αυτό που ξέρουν να κάνουν καλά: τη δουλειά τους. Μία δουλειά που έχει στηριχθεί στο τρίπτυχο (με την συγκεκριμένη σειρά): ικανοποιημένοι εργαζόμενοι, ικανοποιημένοι πελάτες, ικανοποιημένοι προμηθευτές. Δεν είναι τυχαίο ότι συχνά ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Γεράσιμος Σκλαβενίτης, δηλώνει πως "κινητήρια δύναμη αποτελούν οι διαρκείς προσπάθειες των εργαζομένων μας για την ικανοποίηση των πελατών μας και οι άριστες σχέσεις μας με τους προμηθευτές μας". Με όλα αυτά, προφανώς, η εργασία την Κυριακή είναι… περιττή!
πηγη
Ειδικά στον κλάδο σούπερ μάρκετ είναι από τις λίγες επιχειρήσεις που κάνει τέτοια επιλογή «σπάζοντας» στην πράξη το νόμο που έχει καθιερώσει οκτώ εργάσιμες Κυριακές σε όλο το χρόνο.
Η μόνη Κυριακή που λειτουργούν τα καταστήματα Σκλαβενίτης είναι η τελευταία του χρόνου.
Η επιχείρηση μέσα στην κρίση δεν απέλυσε κανέναν, δεν μείωσε μισθούς, αλλά αντίθετα, άνοιξε κι άλλα υποκαταστήματα και δημιούργησε χιλιάδες θέσεις εργασίας! Αποκορύφωμα της τακτικής επέκτασης και κυριαρχίας της στην ελληνική αγορά είναι η αίσια ολοκλήρωση του deal με την Μαρινόπουλος και η διάσωση πάνω από 10.000 θέσεων εργασίας.
Οι εργαζόμενοι εκτιμούν την επιχείρηση που έχει σεβαστεί τα βασικά δικαιώματά τους, και το γεγονός ότι δεν απολύει τους παλιούς για να προσλάβει πάρτ τάιμ νέους, με κατώτερους μισθούς, αλλά και το ότι οι περισσότεροι καταφέρνουν να βγουν στη σύνταξη από την εργασία τους στη Σκλαβενίτης.
Οι άνθρωποι που ηγούνται της εταιρείας είναι προσηλωμένοι σε αυτό που ξέρουν να κάνουν καλά: τη δουλειά τους. Μία δουλειά που έχει στηριχθεί στο τρίπτυχο (με την συγκεκριμένη σειρά): ικανοποιημένοι εργαζόμενοι, ικανοποιημένοι πελάτες, ικανοποιημένοι προμηθευτές. Δεν είναι τυχαίο ότι συχνά ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Γεράσιμος Σκλαβενίτης, δηλώνει πως "κινητήρια δύναμη αποτελούν οι διαρκείς προσπάθειες των εργαζομένων μας για την ικανοποίηση των πελατών μας και οι άριστες σχέσεις μας με τους προμηθευτές μας". Με όλα αυτά, προφανώς, η εργασία την Κυριακή είναι… περιττή!
πηγη
Πρόσφατα
ολοκληρώθηκε το deal του ομίλου Σκλαβενίτη με την εξαγορά της
Μαρινόπουλος σε μια προσπάθεια να εξυγιανθεί η μεγάλη αλυσίδα
καταστημάτων σούπερ μάρκετ.
Ωστόσο, εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ο πιο μεγάλος πλέον όμιλος σούπερ μάρκετ στη χώρα δεν έχει καν ανοίξει ιστοσελίδα, ούτε κάνει την παραμικρή διαφήμιση σε τηλεόραση, ραδιόφωνο κ.α.
Πολλοί θεωρούν ότι ορισμένα "μυστικά" κάνουν τη διαφορά.
Δεν βλέπουν τους εργαζόμενους ως αναλώσιμους. Δεν έχουν χάσει ποτέ τον οικογενειακό χαρακτήρα τους, ούτε την ελληνικότητά τους. Δεν κάνουν διαφήμιση στην τηλεόραση ούτε προβάλουν τις προσφορές τους στα έντυπα. Αλλά τις προωθούν μέσα στα καταστήματα και από στόμα σε στόμα. \
Δεν μοιράζουν φυλλάδια, ούτε μπήκαν ποτέ στο παιχνίδι των κουπονιών με εφημερίδες. Δεν ξέρουν τι θα πει facebook και twitter.
Δεν ανοίγουν τα καταστήματα τους τις Κυριακές όταν το επιτρέπει ο νόμος. Δεν έχουν βγει από το νομό Αττικής. Αυτό ωστόσο αναμένεται να αλλάξει με το νέο deal με την Μαρινόπουλος.
Η λίστα όμως με τα «δεν» μπορεί να συνεχιστεί ως προς το επίπεδο των μετόχων οι οποίοι δεν τους αρέσει η δημοσιότητα και δεν δίνουν συνεντεύξεις ενώ και μία έρευνα στο διαδίκτυο μπορεί να αποδείξει ότι είναι από τους λιγότερο φωτογραφημένους επιχειρηματίες στην Ελλάδα.
Αρκετοί που ξέρουν το... μαγαζί, λένε ότι όλα αυτά δεν αποτελούν κάποιο είδος «παραξενιάς», αλλά ότι οι άνθρωποι που ηγούνται της εταιρείας ειναι προσηλωμένοι σε αυτό που ξέρουν να κάνουν καλά: την δουλειά τους. Μία δουλειά που έχει στηριχθεί στο τρίπτυχο (με την συγκεκριμένη σειρά): ικανοποιημένοι εργαζόμενοι, ικανοποιημένοι πελάτες, ικανοποιημένοι προμηθευτές. Δεν είναι τυχαίο ότι συχνά ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Γεράσιμος Σκλαβενίτης, δηλώνει πως "κινητήρια δύναμη αποτελούν οι διαρκείς προσπάθειες των εργαζομένων μας για την ικανοποίηση των πελατών μας και οι άριστες σχέσεις μας με τους προμηθευτές μας".
Εκείνο που δεν είναι ευρύτερα γνωστό είναι ότι οι Σκλαβενίτηδες πέρα από λιανέμποροι είναι και βιομήχανοι. Πριν από 10 χρόνια επένδυσαν στην βιομηχανία «Γλάρος» που παράγει για λογαριασμό της αλυσίδας, αλλά και για τρίτους, χαρτιά υγείας, κουζίνας και χαρτοπετσέτες και σήμερα, που έχουν κλείσει κραταιές χαρτοβιομηχανίες, αυτή είναι από τις πλέον κερδοφόρες και δυναμικές μιάς και ετοιμάζεται να πραγματοποιήσει επενδύσεις επέκτασης.
Ωστόσο, εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ο πιο μεγάλος πλέον όμιλος σούπερ μάρκετ στη χώρα δεν έχει καν ανοίξει ιστοσελίδα, ούτε κάνει την παραμικρή διαφήμιση σε τηλεόραση, ραδιόφωνο κ.α.
Δεν βλέπουν τους εργαζόμενους ως αναλώσιμους. Δεν έχουν χάσει ποτέ τον οικογενειακό χαρακτήρα τους, ούτε την ελληνικότητά τους. Δεν κάνουν διαφήμιση στην τηλεόραση ούτε προβάλουν τις προσφορές τους στα έντυπα. Αλλά τις προωθούν μέσα στα καταστήματα και από στόμα σε στόμα. \
Δεν μοιράζουν φυλλάδια, ούτε μπήκαν ποτέ στο παιχνίδι των κουπονιών με εφημερίδες. Δεν ξέρουν τι θα πει facebook και twitter.
Δεν ανοίγουν τα καταστήματα τους τις Κυριακές όταν το επιτρέπει ο νόμος. Δεν έχουν βγει από το νομό Αττικής. Αυτό ωστόσο αναμένεται να αλλάξει με το νέο deal με την Μαρινόπουλος.
Η λίστα όμως με τα «δεν» μπορεί να συνεχιστεί ως προς το επίπεδο των μετόχων οι οποίοι δεν τους αρέσει η δημοσιότητα και δεν δίνουν συνεντεύξεις ενώ και μία έρευνα στο διαδίκτυο μπορεί να αποδείξει ότι είναι από τους λιγότερο φωτογραφημένους επιχειρηματίες στην Ελλάδα.
Αρκετοί που ξέρουν το... μαγαζί, λένε ότι όλα αυτά δεν αποτελούν κάποιο είδος «παραξενιάς», αλλά ότι οι άνθρωποι που ηγούνται της εταιρείας ειναι προσηλωμένοι σε αυτό που ξέρουν να κάνουν καλά: την δουλειά τους. Μία δουλειά που έχει στηριχθεί στο τρίπτυχο (με την συγκεκριμένη σειρά): ικανοποιημένοι εργαζόμενοι, ικανοποιημένοι πελάτες, ικανοποιημένοι προμηθευτές. Δεν είναι τυχαίο ότι συχνά ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Γεράσιμος Σκλαβενίτης, δηλώνει πως "κινητήρια δύναμη αποτελούν οι διαρκείς προσπάθειες των εργαζομένων μας για την ικανοποίηση των πελατών μας και οι άριστες σχέσεις μας με τους προμηθευτές μας".
Εκείνο που δεν είναι ευρύτερα γνωστό είναι ότι οι Σκλαβενίτηδες πέρα από λιανέμποροι είναι και βιομήχανοι. Πριν από 10 χρόνια επένδυσαν στην βιομηχανία «Γλάρος» που παράγει για λογαριασμό της αλυσίδας, αλλά και για τρίτους, χαρτιά υγείας, κουζίνας και χαρτοπετσέτες και σήμερα, που έχουν κλείσει κραταιές χαρτοβιομηχανίες, αυτή είναι από τις πλέον κερδοφόρες και δυναμικές μιάς και ετοιμάζεται να πραγματοποιήσει επενδύσεις επέκτασης.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου