Την πρώτη του προωθητική καμπάνια εγκαινίααν πριν από λίγες ημέρες οι Υπεραγορές Σκλαβενίτης με
τη διανομή διαφημιστικών φυλλαδίων door to door, ενώ μέχρι και το τέλος
του δεύτερου τριμήνου του 2017, στο νησί της Κύπρου, και τα 18
καταστήματα Carrefour αναμένεται να μετονομαστούν σε Σκλαβενίτης.
Η καμπάνια αυτή, λοιπόν, που έλαβε χώρα στην κυπριακή αγορά,
αποτελεί μια διαφοροποίηση από τη γενική κατεύθυνση της αλυσίδας να μην δαπανά ούτε ευρώ σε οποιαδήποτε διαφημιστική και προωθητική ενέργεια.
Σύμφωνα με το inbusinessnews.gr, αρκετοί καταναλωτές θα πρέπει να έλαβαν στα γραμματοκιβώτια τους το εν λόγω διαφημιστικό φυλλάδιο το οποίο τους ενημερώνει πως από την 1η Μαρτίου 2017, τα 18 καταστήματα που λειτουργούσαν με το διακριτικό τίτλο Carrefour στην Κύπρου έχουν μεταβιβαστεί στο Όμιλο Σκλαβενίτη και συγκεκριμένα στις Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης Ανώνυμη Εταιρία.
Παράλληλα, στο ίδιο διαφημιστικό φυλλάδιο αναγράφονται και οι προσφορές των υπεραγορών Σκλαβενίτη στην Κύπρο ενόψει των εορτών του Πάσχα.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο Όμιλος επιθυμεί όπως τα προϊόντα στα καταστήματα διατίθενται σε χαμηλές τιμές καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Την ίδια ώρα, σε εξέλιξη βρίσκεται και το πλάνο αλλαγής της δομής και διαρρύθμισης των χώρων εντός των καταστημάτων.Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στη μεταφορά της κουλτούρας της οικογενειακής επιχείρησης και η σχέση που έχει αναπτύξει ο Όμιλος με τους καταναλωτές στα καταστήματα του στην Ελλάδα, στοιχείο στο οποίο βασίζεται άλλωστε και η επιτυχία των υπεραγορών Σκλαβενίτης.
πηγη
Η καμπάνια αυτή, λοιπόν, που έλαβε χώρα στην κυπριακή αγορά,
αποτελεί μια διαφοροποίηση από τη γενική κατεύθυνση της αλυσίδας να μην δαπανά ούτε ευρώ σε οποιαδήποτε διαφημιστική και προωθητική ενέργεια.
Σύμφωνα με το inbusinessnews.gr, αρκετοί καταναλωτές θα πρέπει να έλαβαν στα γραμματοκιβώτια τους το εν λόγω διαφημιστικό φυλλάδιο το οποίο τους ενημερώνει πως από την 1η Μαρτίου 2017, τα 18 καταστήματα που λειτουργούσαν με το διακριτικό τίτλο Carrefour στην Κύπρου έχουν μεταβιβαστεί στο Όμιλο Σκλαβενίτη και συγκεκριμένα στις Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης Ανώνυμη Εταιρία.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο Όμιλος επιθυμεί όπως τα προϊόντα στα καταστήματα διατίθενται σε χαμηλές τιμές καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Την ίδια ώρα, σε εξέλιξη βρίσκεται και το πλάνο αλλαγής της δομής και διαρρύθμισης των χώρων εντός των καταστημάτων.Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στη μεταφορά της κουλτούρας της οικογενειακής επιχείρησης και η σχέση που έχει αναπτύξει ο Όμιλος με τους καταναλωτές στα καταστήματα του στην Ελλάδα, στοιχείο στο οποίο βασίζεται άλλωστε και η επιτυχία των υπεραγορών Σκλαβενίτης.
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου