Το «Energy Observer» έχει μαγνητίσει όσους επισκέπτονται το παλιό
λιμάνι των Χανίων καθώς πρόκειται για ένα μοναδικό σκάφος αναψυχής με
σημαία Γαλλίας. Το πλήρωμά του επέλεξε το ενετικό λιμάνι των Χανίων ως
έναν από τους σταθμούς του πειραματικού του ταξιδιού που ξεκίνησε το
2017 και θα διαρκέσει έξι χρόνια.
Του ανταποκριτή μας από το flashnews.gr στην Κρήτη
Και είναι μοναδικό, γιατί είναι το πρώτο σκάφος υδρογόνου στον κόσμο.
Το «Energy Obserber» (Ενεργειακός Παρατηρητής) ήταν ένα πρώην ιστιοφόρο που κατασκευάστηκε στον Καναδά το 1983 και στην συνέχεια αγοράστηκε από Γάλλους οι οποίοι, ουσιαστικά, το ανακατασκεύασαν με την συνεργασία δεκάδων μηχανικών, αρχιτεκτόνων κ.α. και με στόχο να αποδειχθεί πως οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας μπορούν να αξιοποιηθούν για την ναυτιλία δίνοντας κίνηση στα σκάφη με μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακος ή σωματιδίων.
Το καταμαράν κινείται από την ενέργεια που δίνουν μπαταρίες υδρογόνου, οι οποίες τροφοδοτούνται διαρκώς από την σύζευξη των πολλών φωτοβολταικών πάνελ που διαθέτει καθώς και δύο μικρών ανεμογεννητριών.
Έχει μήκος 30 μέτρων και πλάτος 12 μέτρων, βάρος 28 μετρικών τόνων και η ταχύτητά του φτάνει στους 8 – 10 κόμβους.
Προηγούμενος σταθμός του ταξιδιού του «Energy Observer», πριν καταπλεύσει στο λιμάνι των Χανίων σήμερα το μεσημέρι, ήταν η Μάλτα απ’ οπου απέπλευσε στις 4 Μαΐου.
Σκοπός του εξάχρονου πειραματικού ταξιδιού είναι να βελτιστοποιηθούν οι τεχνολογίες του και να προωθηθούν λύσεις για «απεξάρτηση» στο μέγιστο δυνατό βαθμό της χρήσης πετρελαίου για την κίνηση των σκαφών.
Του ανταποκριτή μας από το flashnews.gr στην Κρήτη
Και είναι μοναδικό, γιατί είναι το πρώτο σκάφος υδρογόνου στον κόσμο.
Το «Energy Obserber» (Ενεργειακός Παρατηρητής) ήταν ένα πρώην ιστιοφόρο που κατασκευάστηκε στον Καναδά το 1983 και στην συνέχεια αγοράστηκε από Γάλλους οι οποίοι, ουσιαστικά, το ανακατασκεύασαν με την συνεργασία δεκάδων μηχανικών, αρχιτεκτόνων κ.α. και με στόχο να αποδειχθεί πως οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας μπορούν να αξιοποιηθούν για την ναυτιλία δίνοντας κίνηση στα σκάφη με μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακος ή σωματιδίων.
Το καταμαράν κινείται από την ενέργεια που δίνουν μπαταρίες υδρογόνου, οι οποίες τροφοδοτούνται διαρκώς από την σύζευξη των πολλών φωτοβολταικών πάνελ που διαθέτει καθώς και δύο μικρών ανεμογεννητριών.
Έχει μήκος 30 μέτρων και πλάτος 12 μέτρων, βάρος 28 μετρικών τόνων και η ταχύτητά του φτάνει στους 8 – 10 κόμβους.
Προηγούμενος σταθμός του ταξιδιού του «Energy Observer», πριν καταπλεύσει στο λιμάνι των Χανίων σήμερα το μεσημέρι, ήταν η Μάλτα απ’ οπου απέπλευσε στις 4 Μαΐου.
Σκοπός του εξάχρονου πειραματικού ταξιδιού είναι να βελτιστοποιηθούν οι τεχνολογίες του και να προωθηθούν λύσεις για «απεξάρτηση» στο μέγιστο δυνατό βαθμό της χρήσης πετρελαίου για την κίνηση των σκαφών.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου