Ανά κατηγορία προϊόντων οι μεγαλύτερες αυξήσεις συγκριτικά με το τρίτο τρίμηνο του 2020 σε αξία online αγορών τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο καταγράφονται σε προϊόντα για κατοικίδια (108%), σε προϊόντα αρτοποιίας (70%), σε καλλυντικά και είδη
περιποίησης (69%), σε ποτά και αναψυκτικά 65%), σε χαρτικά και είδη καθαρισμού (61%), σε φρέσκα τρόφιμα (58%) σε συσκευασμένα τρόφιμα και σε κατεψυγμένα τρόφιμα (57%) και σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά (47%)Κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους ο μέσος καταναλωτής αγόρασε 36,4 προϊόντα σε κάθε παραγγελία του, ξοδεύοντας 76,30 ευρώ (με το ΦΠΑ). To ένα τρίτο από αυτά τα προϊόντα ανήκει στην κατηγορία των φρέσκων τροφίμων, ενώ οι καταναλωτές αγόρασαν κατά μέσο όρο 1 επιπλέον προϊόν από την κατηγορία ποτών και αναψυκτικών, σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς. Όσον αφορά τον δείκτη μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη, παρατηρείται μείωση 0,3 ποσοστιαίων μονάδων το τρίτο τρίμηνο του 2021 συγκριτικά με το δεύτερο τρίμηνο, πέφτοντας στο 3,7%.
Πώς προτιμούν να κάνουν τις αγορές οι καταναλωτές
Στα marketing κανάλια το 41% της αξίας των πωλήσεων προήλθαν από direct επισκέψεις οι οποίες στο τρίτο το τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 9 ποσοστιαίες μονάδες συγκριτικά με το τρίτο τρίμηνο του 2020.
Όσον αφορά στις συσκευές που προτιμούν οι καταναλωτές ως μέσο για την πραγματοποίηση των παραγγελιών τους, τα laptops και desktops μειώθηκαν κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες (59%) πιθανόν γιατί περιορίστηκε και η τηλεργασία η οποία είχε αυξήσει κατά πολύ τις παραγγελίες από τις συγκεκριμένες συσκευές.
Η Δευτέρα συνεχίζει να διατηρεί τον τίτλο της πιο δημοφιλούς ημέρας για την διεξαγωγή των παραγγελιών, με τις ώρες 11:00-12:00 το πρωί να συγκεντρώνουν τις περισσότερες αγορές στο online κανάλι.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου