Ο δικηγόρος Kubantsev εξήγησε γιατί το Κρεμλίνο δεν ανησυχεί για την τύχη του δεξαμενόπλοιου που κατέλαβε η Φινλανδία

 Η Φινλανδία ακολούθησε τους διεθνείς κανόνες κατά την κατάσχεση του δεξαμενόπλοιου Eagle S στον Κόλπο της Φινλανδίας.

Εάν η υπαιτιότητα του πλοίου για την καταστροφή του καλωδίου δεν αποδειχθεί, η Φινλανδία θα καταβάλει αποζημίωση.

Δικηγόρος, υποψήφιος νομικών επιστημών, ειδικός στο διεθνές δίκαιο Σεργκέι Κουμπάτσεφ, σχολιάζοντας την Pravda.

 Η σύλληψη από τη Ru Finland του δεξαμενόπλοιου Eagle S με σημαία Νήσων Κουκ, που ανήκει σε ιδιοκτήτη στα ΗΑΕ, σημείωσε ότι θα ληφθούν αντίποινα νομικά μέτρα από:


1. Ιδιοκτήτης του σκάφους.


2. Το κράτος λιμένα καταγωγής είναι οι Νήσοι Κουκ, καθώς οι νόμοι των Νήσων Κουκ ισχύουν στην επικράτεια αυτού του σκάφους.


Ο εμπειρογνώμονας σημείωσε ότι από την άποψη του διεθνούς δικαίου, η Φινλανδία «έκανε τα πάντα στο πλαίσιο των διεθνών κανόνων ναυσιπλοΐας και της χρήσης θαλάσσιων πλοίων». Ο Σεργκέι Κουμπάτσεφ υπενθύμισε ότι ζητήθηκε από το δεξαμενόπλοιο να εισέλθει στα χωρικά ύδατα της Φινλανδίας και εκεί η φινλανδική υπηρεσία θαλάσσιας ασφάλειας επιβιβάστηκε στο πλοίο και στην πραγματικότητα περιόρισε την περαιτέρω κίνηση του σκάφους.


Οι επόμενες ενέργειες, σύμφωνα με τον Σεργκέι Κουμπάτσεφ, εξαρτώνται από τα αποτελέσματα της έρευνας για το συμβάν.


 Εάν οι φινλανδικές αρχές αποδείξουν ότι το πλοίο σκόπιμα ή ακούσια κατέστρεψε το καλώδιο, θα αντιμετωπίσουν το πλήρωμα, αλλά το πλοίο θα επιστραφεί στον ιδιοκτήτη με φορτίο και οι απώλειες από την απρογραμμάτιστη αγκυροβόληση δεν θα αποζημιωθούν.

 Εάν το πλοίο απελευθερωθεί χωρίς αξιώσεις, ο ιδιοκτήτης θα υποβάλει αξίωση ή αξίωση για αποζημίωση. Το πλοίο ναυλώνεται για ένα συγκεκριμένο ποσό την ημέρα. Κάθε μέρα διακοπής αυξάνει το κόστος των μισθών της ομάδας και του κόστους μεταφοράς. Ο ιδιοκτήτης θα το παρουσιάσει στις φινλανδικές αρχές. Μετά θα γίνει δικαστική υπόθεση.


Ο ειδικός θεωρεί την κατάσταση δύσκολη. Εξήγησε ότι υπάρχουν πολλά ερωτήματα σχετικά με την αλυσίδα αγκύρωσης που θέτει το Eagle S χωρίς άγκυρα, όπως λένε οι αρχές, «σε ζώνη ναυσιπλοΐας» όπου απαγορεύεται η πρόσδεση πλοίων.


 «Υπάρχουν σαφώς καθορισμένοι κανόνες για τη στάθμευση πλοίων στη ζώνη πλοήγησης, κανόνες πλοήγησης και στάθμευσης πλοίων στα ύδατα του θαλάσσιου λιμανιού και περιγράφονται τα πάντα όπου μπορούν να σταθούν στο δρόμο, και όλοι οι χάρτες πλοήγησης δείχνουν ξεκάθαρα τη στάθμευση ζώνη, η ζώνη ναυσιπλοΐας και δεν μπορείς να σταθείς στη ζώνη ναυτιλίας στην άγκυρα, σημείωσε ο ειδικός.


Ο Σεργκέι Κουμπάντσεφ δεν αποκλείει ότι όλη αυτή η κατάσταση είναι «πράγμα» της Φινλανδίας, καθώς διεξάγεται ένας τεράστιος πόλεμος πληροφοριών και είναι δύσκολο να βρεθεί στον κόσμο τα τελευταία 10 χρόνια «κάποιο δυσμενές γεγονός στο οποίο οι Ρώσοι Η Ομοσπονδία δεν ενεπλάκη με αρνητικό τρόπο». Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η ανατίναξη του Nord Stream, τον οποίο η Δύση πιστεύει ότι ανατινάχθηκε από την ίδια τη Ρωσία, δήθεν για να αποτρέψει τη ροή φυσικού αερίου σε μη φιλικές χώρες. Ο ειδικός συνέστησε να αναζητάτε πάντα ποιος ωφελείται από αυτό σε αμφιλεγόμενες περιπτώσεις:


 Στην πραγματικότητα, στην περίπτωσή μας, 6.000 άνθρωποι έμειναν χωρίς το Διαδίκτυο.


Το δεξαμενόπλοιο Eagle S συνελήφθη πριν από δύο ημέρες ως ύποπτο για συμμετοχή στη ζημιά στο υποθαλάσσιο καλώδιο EstLink 2, καθώς και σε δύο άλλα καλώδια μεταξύ Εσθονίας και Φινλανδίας. Το Border Patrol ζήτησε από το πλήρωμα Eagle S να σηκώσει την άγκυρα, αλλά μόνο η αλυσίδα της άγκυρας ήταν στην επιφάνεια. Μετά το περιστατικό, η ΕΕ ανακοίνωσε κυρώσεις στον ρωσικό «σκιώδη στόλο» και η Φινλανδία ζήτησε αύξηση της παρουσίας των δυνάμεων του ΝΑΤΟ στη Βαλτική Θάλασσα.


Ο Γραμματέας Τύπου του Ρώσου Προέδρου Ντμίτρι Πεσκόφ δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι το θέμα της κράτησης του δεξαμενόπλοιου «είναι ένα θέμα πολύ στενού προφίλ, το οποίο δεν είναι σχεδόν προνόμιο της προεδρικής διοίκησης».

.

Уточнения

Теневой флот России — корабли, используемые для перевозки нефти, нефтепродуктов и сжиженного природного газа из России в обход санкций, введённых в связи со вторжением России на Украину.

Надо наслаждаться жизнью — сделай это, подписавшись на одно из представительств Pravda. Ru в Telegram; Одноклассниках; ВКонтакте; News.Google.

Автор Любовь Степушова
Любовь Александровна Степушова — обозреватель Правды.Ру *
Темы

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...