Παρά την κρίση οι Έλληνες
εφοπλιστές δεν σταμάτησαν να ψάχνουν για ευκαιρίες και ξεπέρασαν το
φράγμα των 100 δισ. δολαρίων σε αξία φορτηγών πλοίων, ενώ είναι
πρωτοπόροι και σε δεξαμενόπλοια μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου.
Για μια χώρα σαν τη Γερμανία, που είναι πρωταθλήτρια στις εξαγωγές, τα νέα δεν είναι καθόλου καλά. Το φημισμένο Institut Sea Logistic ISL υπολόγισε ότι ο παγκόσμιος στόλος μεταφορικών πλοίων θα αυξηθεί σημαντικά μέχρι το 2030.
Για μια χώρα σαν τη Γερμανία, που είναι πρωταθλήτρια στις εξαγωγές, τα νέα δεν είναι καθόλου καλά. Το φημισμένο Institut Sea Logistic ISL υπολόγισε ότι ο παγκόσμιος στόλος μεταφορικών πλοίων θα αυξηθεί σημαντικά μέχρι το 2030.