Η Ζιζέλ Μπούντχεν κατέχει, πλέον, τον τίτλο του πλουσιότερου μοντέλου στον κόσμο. Το καλλίγραμμο μοντέλο, που έχει τρέλα με την καθαριότητα, αποτελεί πρότυπο για χιλιάδες όμορφες Βραζιλιάνες – και όχι μόνο, αφού απέδειξε ότι με επιμονή και σκληρή δουλειά μπορείς να ξεχωρίσεις...
Κοίτα να δεις που το να κάνει μια γυναίκα ναζάκια στον άντρα της φορώντας τα εσώρουχά της, προσβάλει τη γυναικεία αξιοπρέπεια. Ποιος το λέει; Κάποιοι που δεν περιμένεις…
Από τη Σόνια Καζόνι
Πάνε δυο βδομάδες περίπου που στη Βραζιλία συνέβη κάτι που ποτέ δεν θα περιμέναμε από τη Βραζιλία. Τη Βραζιλία με το καρναβάλι της και τα κορίτσια με τα g-tring και τα φτερά και κυρίως τα στρουμπουλά παλλόμενα οπίσθια που αψηφούν το νόμο της βαρύτητας. Τη Βραζιλία που ανάμεσα στα διασημότερα εξαγώγιμα προϊόντα της έχει σούπερ μοντέλα με φυσικό στήθος, τη Βραζιλία που έκανε τον πλανήτη να φοράει πλαστικές σαγιονάρες των 5 ευρώ (άσχετα που στην Ευρώπη τις πουλάνε 25 ευρώ) σε βραδινές εξόδους με cocktail φορεματάκι ή υφασμάτινο παντελόνι. Όμως, να που η ανατρεπτικά σέξι Βραζιλία ήταν αυτή που απαγόρευσε να παίζεται στους δέκτες της η διαφήμιση των επίσης βραζιλιάνικων εσωρούχων Hope.
Μια κολεξιόν σέξι (σε νορμάλ βαθμό) lingerie με πρωταγωνίστρια τη σέξι (σε περισσότερο από νορμάλ βαθμό) Ζιζέλ να τα ‘χει ρίξει πάνω της προχείρως και να κάνει ναζάκια στο σύζυγο, ανακοινώνοντάς του μέσα σε αυτά μια σειρά από όχι και πολύ ευχάριστα πράγματα. Όχι τραγικά δυσάρεστα (τύπου “δυστυχώς επτωχεύσαμε” ή “πάει η γιαγιά, πάει”), αλλά σίγουρα όχι ευχάριστα για ένα σύζυγο. Δηλαδή, η κυρία Μπούντχεν στον ρόλο της συζύγου-γατούλας για τις ανάγκες της διαφήμισης, φοράει ωραία και σεξουλιάρικα εσώρουχα, κάνει φούσκες με ροζ τσίχλα, ανοιγοκλείνει ματάκια με νάζι κι όλα αυτά ενώ ανακοινώνει στον καλό της πως του (ξανα)τράκαρε το αμάξι, πως του φόρτωσε τις πιστωτικές μέχρι σκασμού ή πως θα εγκατασταθεί μαζί τους η γλυκιά της μανούλα (αυτό με τις πεθερές, προφανώς, είναι παγκόσμιο φαινόμενο).
Δεν είναι και κανένα απρόσμενα εμπνευσμένο κόνσεπτ. Μάλλον είναι μια σκέψη που έχουν κάνει εκατοντάδες χιλιάδες γυναίκες από διαφορετικές χώρες του κόσμου με την ελπίδα (δηλαδή Hope, να που όλα έρχονται και δένουν γλυκά!) να εισπράξουν λιγότερα μούτρα και γκρίνια από το σύζυγο. Έλα, όμως, που ενώ οι βραζιλιάνοι το έπιασαν το χιούμορ της διαφήμισης, η ίδια η Βραζιλία, η Βραζιλία-κράτος, σοκαρίστηκε -με την κακή έννοια.
Οι εν λόγω διαφημίσεις, λοιπόν, έγιναν talk of the country για τον πιο απρόβλεπτο λόγο, καθώς θεωρήθηκαν σεξιστικές, στη λογική πως προσβάλλουν τη γυναικεία αξιοπρέπεια και μοιάζουν να δίνουν μια κλοτσιά (με 12ποντο, υποθέτω, από αυτά που φτιάχνουν τους φετιχιστές) σε όσα με κόπο κατάφεραν να κατακτήσουν τα τελευταία χρόνια οι γυναίκες στη Βραζιλία και κυρίως στο ότι γκρέμισαν το στερεότυπο της γυναίκας την οποία ο άντρας βλέπει σαν σεξουαλικό αντικείμενο.
Αυτά υποστήριξε η Βραζιλιάνα υπουργός Iriny Lopes σε 3σέλιδη επιστολή προς το υπεύθυνο για τους κανονισμούς των διαφημίσεων συμβούλιο της χώρας. Για να μην το κουράζουμε, η διαφήμιση κόπηκε από τους τηλεοπτικούς δέκτες -υποθέτω πως με την ίδια λογική αν οι νοσοκόμες, οι καμαριέρες και τα κουνέλια στη Βραζιλία διαμαρτύρονταν πως υπάρχουν σέξι αποκριάτικες στολές που περιγελούν το λειτούργημά τους ή την συνεισφορά τους στον κύκλο της ζωής, αντίστοιχα, θα απαγορεύονταν κι αυτές!
Αυτή η απαγόρευση, όμως, έδωσε μπόλικη τροφή στα μίντια για να σχολιάσουν ποικιλοτρόπως το παράλογο του πράγματος –υπήρξε ακόμα και γελοιογραφία με την “Υπουργό τιμωρό” να φοράει Hope εσώρουχα στη θέση της Ζιζέλ- και όλο αυτό μόνο σε καλό βγήκε για τα Βραζιλιάνικα εσώρουχα που πουλάνε σαν ζεστό ψωμάκι.
Άσε που αυτό το spicy Βραζιλιάνικο ριάλιτι (κυριολεκτικά ριάλιτι) που έφτασε στα αυτιά μας λόγο Ζιζέλ και μόνο, μας έφτιαξε και λίγο το κέφι στη γνωστή ελληνική λογική “ευτυχώς υπάρχουν και χειρότερα”. Τουλάχιστον, σκέφτεται ο στο-παρά-τσακ-χρεοκοπημένος-Έλληνας, εδώ στο Ελλάντα κάποτε παίχτηκε διαφήμιση (για πίπες, τις κλασικές τις ξύλινες) με σλόγκαν “για να μην τον παίρνετε από πίσω, πάρτε του μια πίπα”. Ε, τουλάχιστον είμαστε και πολύ προχώ…
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου