Oι Metallica έχουν απορρίψει συνεργασία με τον Quentin Tarantino!

Σε συνέντευξη του στο περιοδικό Newsweek, o drummer των Metallica, Lars Ulrich αποκάλυψε ότι έχει πει «όχι» σε πρόταση του Quentin Tarantino για την μουσική επένδυση δυο σκηνών του “Kill Bill”!..

 Ο Ulrich είπε: «Ήταν τα πιο σουρρεαλιστικά τριάντα λεπτά της ζωής μου, να έχω τον Quentin Tarantino 10 εκατοστά από το πρόσωπο μου να μου εξηγεί εκστασιασμένος με κάθε λεπτομέρεια πως έχει γράψει και χορογραφήσει τις δυο κυριότερες σκηνές μάχης της ταινίας (Kill Bill) με βάση τα τραγούδια μας “Enter Sandman” και “Sad But True”.»
 Ο drummer δήλωσε ότι ήταν ενθουσιασμένος με την προοπτική της συνεργασίας, μέχρι την στιγμή που ο διάσημος σκηνοθέτης του έστειλε το σενάριο: «Το σενάριο….Ήταν τόσο πυκνογραμμένο και γεμάτο αναφορές, σε μια γλώσσα που δεν μπορούσα να καταλάβω με το Δανέζικο μυαλό μου, γεμάτη πολεμικές τέχνες και Ασιατικούς μύθους. Απλά δεν είχα ξαναδεί κάτι τέτοιο.»
 Στο τέλος, ο Lars Ulrich τόνισε ότι μια τέτοια απόφαση ήταν «το μεγαλύτερο λάθος που έχω κάνει στο δημιουργικό κομμάτι της δουλειάς μου! Φανταστείτε το “Kill Bill” με τους ήχους των Metallica

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...