Peugeot 508 1,6 THP

Οι Γάλλοι φημίζονται μεταξύ άλλων και για την εμμονή τους σε ό,τι αφορά το ξεχωριστό design, δοσμένο ωστόσο με έναν ιδιαίτερο τρόπο που αποπνέει αρχοντιά. Το νέο Peugeot 508 είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα της τάσης αυτής.Το 508 της peugeot, η νεα πρόταση της εταιρείας στη.. μεσαία κατηγορία (που ήρθε να αντικαταστήσει τα 407 και 607), αποτελεί ένα επιβλητικό και κομψό αυτοκίνητο. Οι γραμμές που διατρέχουν τα 4,81 μέτρα του, όπως άλλωστε και η διαμόρφωση κάθε πτυχής του ξεχωριστά, αποπνέουν σε έντονο βαθμό την περίφημη γαλλική φινέτσα, διαμορφώνοντας παράλληλα ένα ιδιαίτερα επιβλητικό θέαμα. Εντυπωσιακή η καλλίγραμμη σιλουέτα του, αλλά και προσεκτικά μελετημένη σε κάθε πτυχή της, προσδίδοντάς του και κορυφαίο για την κατηγορία αεροδυναμικό συντελεστή Cx (0,25).Κορυφαίο αποδεικνύεται και σε ό,τι αφορά την ευρυχωρία. Η επιλογή της πλατφόρμας 3 της PSA για να αποτελέσει τη βάση του αμαξώματος αποδεικνύεται απόλυτα σωστή, εξασφαλίζοντας μεγάλους εσωτερικούς χώρους. Τα 2,81 μέτρα του μεταξονίου (9,2 εκ. περισσότερα από το απερχόμενο 407) είναι ο κρυφός άσος της πρότασης, που δίνει τη δυνατότητα σε ψηλούς επιβάτες (μέχρι 1,90 μ.) να βολεύονται άψογα στα αναπαυτικά καθίσματά του. Παράλληλα, οι Γάλλοι σχεδιαστές επέλεξαν να επιμηκύνουν τον πίσω πρόβολο του αμαξώματος δίνοντας έναν επιπλέον αέρα στον χώρο του πορτμπαγκάζ.
Το αποτέλεσμα, 545 λίτρα (ή 1.581 με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων) πλήρως εκμεταλλεύσιμα, επίδοση εξαιρετική από κάθε άποψη. Μάλιστα, προνόησαν και διαμόρφωσαν έναν επιπλέον αποθηκευτικό χώρο χωρητικότητας 48 λίτρων κάτω από το δάπεδο, κίνηση που μεγιστοποιεί τις μεταφορικές του δυνατότητες. Οι ευρύχωροι χώροι για άπαντες τους επιβαίνοντες και επιπροσθέτως ο καλόγουστος διάκοσμος, η γερμανικού επιπέδου ποιότητα κατασκευής (που ορίζεται από την πληθωρική παρουσία μαλακών και ιδιαίτερα ποιοτικών πλαστικών) και συναρμολόγησης, συν την προσεγμένη ηχομόνωση, έχουν ως αποτέλεσμα να μην πλήττεις όσες ώρες κι αν περάσεις μέσα στο σαλόνι του.
Και αυτό θεωρούμε ότι θα αποδειχθεί στην πορεία ένα από τα δύο πιο σημαντικά ατού της νέας γαλλικής πρότασης. Το έτερο δυνατό του χαρτί δεν είναι άλλο από την υψηλή άνεση και βέβαια την άριστη οδική του συμπεριφορά. Οι καλοστημένες αναρτήσεις (γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης εμπρός/ πολλαπλών συνδέσμων πίσω, αμφότερες με αντιστρεπτικές ράβδους), σε συνδυασμό με το εξαιρετικά στιβαρό πλαίσιο, αναδεικνύουν το νέο Peugeot σε ένα από τα κορυφαία αυτοκίνητα της κατηγορίας σε επίπεδο άνεσης.
Ο Ελληνας υποψήφιος αγοραστής έχει δύο επιλογές όσον αφορά τους κινητήρες του 508, αποκλειστικά στα 1.600 κ.εκ. και μόνον βενζίνης. Πιο συγκεκριμένα, η πρώτη επιλογή αφορά το γνωστό ατμοσφαιρικό σύνολο 1.6 VTi (με 120 ίππους), ενώ η δεύτερη τον υπερτροφοδοτούμενο 1.6 THP (με 156 ίππους). Η «μικρή» έκδοση διατίθεται μόνο σε ένα επίπεδο εξοπλισμού (Access Pilotee) με τιμή πώλησης €22.650, ενώ η «τουρμπιστή» σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις (Active, Allure) με τιμές πώλησης €25.480 και €26.980 αντίστοιχα. Σε όλες τις περιπτώσεις, στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων 6 αερόσακοι, ABS με EBD, ESP, HILL ASSIST, κλιματισμός, ηχοσύστημα ΜΡ3, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, κεντρικό κλείδωμα κ.ά.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...