«Αν ερωτευτείς κάτι, μείνε σε αυτό!»

Ο Νίκος Ψαρράς πρωταγωνιστεί στο Εθνικό Θέατρο και μοιράζεται με τους αναγνώστες του περιοδικού «HELLO!» τις σκέψεις του λίγο πριν την αλλαγή της χρονιάς.
Αναλογιζόμενος τα όσα έχει αποκομίσει μέχρι στιγμής από τη ζωή του: «Είχα πολύ κόσμο γύρω μου, που δεν ήταν φίλοι και έχουμε χαθεί. Έχουν μείνει λίγοι και καλοί κι αυτό μου φτάνει.

. Μεγαλώνουμε και αλλάζουν τα “θέλω” και τα όνειρά μας.» όμως ο Νίκος Ψαρράς αποκαλύπτει και τις επιθυμίες του για το μέλλον: «Θα ήθελα να είναι καλά όσοι αγαπώ. Να μπορώ να έχω επιλογές στη δουλειά μου. Να βρω έναν άνθρωπο και να “αράξω”.»
Ο ηθοποιός αναπολεί και ορισμένες όμορφες γιορτινές αναμνήσεις:«Θυμάμαι τους γονείς και τον αδελφό μου στο Σοχό, να τρώμε, να βλέπουμε ταινίες και έξω να χιονίζει ακατάπαυστα. Ιδιαίτερη ανάμνηση το ταξίδι από τη Νέα Υόρκη στο Πουέρτο Ρίκο. Έφυγα από το χιόνι και προσγειώθηκα σε μια παραλία, με 35 βαθμούς, όπου κυκλοφορούσαν Αϊ-Βασίληδες.»


πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...