Ο Χάμιλτον που είχε την προηγούμενη Κυριακή έναν αγώνα κατώτερο των προσδοκιών καθότι εκκίνησε από την pole position και τερμάτισε τελικά 3ος έδειξε από την πρώτη κιόλας μέρα του GP Μαλαισίας τις προθέσεις του στην πίστα της Σεπάνγκ σημειώνοντας τα ταχύτερα περάσματα. Ο Χάμιλτον δεν έχει κερδίσει αγώνα στη Μαλαισία.
Στην πρώτη περίοδο δοκιμών και με την απειλή βροχής για τη συνέχεια (σ.σ: μια βροχή που τελικά δεν ήρθε ποτέ) όλοι οι οδηγοί προσπάθησαν να συμπληρώσουν έναν αριθμό γύρων. Από την πρώη κιόλας προσπάθεια ήταν εμφανές πως οι McLaren είχαν το πάνω χέρι. Μάλιστα ο Χάμιλτον σε κάθε γύρο βελτίωνε την επίδοση του και παρέμεινε στην πρώτη θέση των χρόνων παρά την προσπάθεια του παγκόσμιου πρωταθλητή και νικητή τα τελευταία δυο χρόνια στην πίστα της Σεπάνγκ, Σεμπάστιαν Φέτελ.
Στα προβλήματα συγκαταλέγεται η διαρροή λαδιού που παρατηρήθηκε στο μονοθέσιο του Τζένσον Μπάτον, η οποία καθήλωσε το Βρετανό για αρκετή ώρα στα πιτ. Πριν απ’ αυτό ο Μπάτον πρόλαβε να συμπληρώσει μόνο 15 γύρους, μοιραία λοιπόν περιορίστηκε στην 9η θέση.
Οι Ferrari όπως ήταν αναμενόμενο συνεχίζουν να προβληματίζουν με την εικόνα και τις επιδόσεις τους. Εντυπωσίασε στο ντεμπούτο του σε επίσημη περίοδο F1, ο Βάλτερι Μπότας δοκιμαστής της Williams. Ο 22χρονος Φινλανδός ήταν ταχύτερος από τον επίσημο οδηγό της ομάδας Παστόρ Μαλτονάντο που επίσης συμμετείχε στις δοκιμές.
Στη δεύτερη περίοδο δοκιμών όλοι περίμεναν να ξεκινήσει να βρέχει αλλά αυτό δε συνέβη ποτέ. Αρκετοί οδηγοί παραπονιόντουσαν για την έλλειψη πρόσφυσης ενώ οι Μπάτον και ντι Ρέστα αντιμετώπισαν πρόβλημα με το σύστημα πέδησης. Από την πλευρά του ο Καμούι Κομπαγιάσι έμεινε αρκετή ώρα στα πιτ ωσότου οι μηχανικοί της Sauber επιλύσουν το πρόβλημα με το κιβώτιο.
Στην διάθεση όλων των ομάδων βρίσκονται η μέση και η σκληρή γόμα της Pirelli. Είναι η πρώτη φορά από την πρεμιέρα του 2011 μέχρι σήμερα που δεν υπάρχει διαθέσιμη σε αγώνα η μαλακή γόμα. Βέβαια με τις αλλαγές στη γόμα των ελαστικών που επέβαλλε φέτος η Pirelli η φετινή μέση γόμα είναι αντίστοιχη της περσινής μαλακής γόμας.
Οι κατατακτήριες δοκιμές θα διεξαχθούν αύριο στις 10 το πρωί ώρα Ελλάδος. Η τηλεόραση του Alpha θα μεταδώσει τα καλύτερα στιγμιότυπα στις 10 το πρωί της Κυριακής λίγη ώρα πριν την απευθείας μετάδοση του αγώνα.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Πρώτη περίοδος
Θέση Οδηγός
Ομάδα
Χρόνος Διαφορά Γύροι
|
1. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m38.021s 19
|
2.
Sebastian Vettel Red
Bull-Renault 1m38.535s + 0.514
21
|
3.
Nico Rosberg Mercedes 1m38.813s + 0.792
21
|
4.
Michael Schumacher
Mercedes
1m38.826s + 0.805 19
|
5.
Romain Grosjean
Lotus-Renault
1m38.919s + 0.898 17
|
6.
Mark Webber Red
Bull-Renault 1m39.092s + 1.071
20
|
7.
Kimi Raikkonen
Lotus-Renault
1m39.128s + 1.107 22
|
8.
Paul di Resta Force
India-Mercedes 1m39.298s + 1.277
23
|
9.
Jenson Button
McLaren-Mercedes
1m39.323s + 1.302 15
|
10. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m39.440s
+ 1.419 19
|
11. Valterri Bottas Williams-Renault 1m39.724s + 1.703
23
|
12. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m39.783s + 1.762
23
|
13. Felipe Massa Ferrari 1m39.896s
+ 1.875 16
|
14. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m39.910s + 1.889
21
|
15. Fernando Alonso Ferrari 1m39.980s + 1.959
23
|
16. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m40.099s + 2.078
23
|
17. Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1m40.247s + 2.226
19
|
18. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m40.469s + 2.448
23
|
19. Vitaly Petrov Caterham-Renault 1m40.857s + 2.836
25
|
20. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m41.085s + 3.064
23
|
21. Timo Glock Marussia-Cosworth 1m43.170s + 5.149
18
|
22. Charles Pic Marussia-Cosworth 1m44.580s + 6.559
14
|
23. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m45.360s + 7.339
8
|
24. Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1m45.528s + 7.507
18
|
Δεύτερη περίοδος
Θέση Οδηγός
Ομάδα
Χρόνος Διαφορά Γύροι
|
1. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m38.172 28
|
2.
Michael Schumacher
Mercedes
1m38.533s + 0.361 34
|
3.
Jenson Button McLaren-Mercedes 1m38.535s + 0.363
29
|
4.
Nico Rosberg
Mercedes
1m38.696s + 0.524 34
|
5.
Daniel Ricciardo Toro
Rosso-Ferrari 1m38.853s + 0.681
33
|
6.
Fernando Alonso
Ferrari
1m38.891s + 0.719 27
|
7.
Mark Webber Red
Bull-Renault 1m39.133s + 0.961
29
|
8.
Jean-Eric Vergne Toro
Rosso-Ferrari 1m39.297s + 1.125
33
|
9.
Romain Grosjean
Lotus-Renault
1m39.311s + 1.139 22
|
10. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m39.402s + 1.230
25
|
11. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m39.444s + 1.272
35
|
12. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m39.464s
+ 1.292 26
|
13. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m39.625s
+ 1.453 20
|
14. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m39.687s + 1.515
16
|
15. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m39.696s + 1.524
29
|
16. Felipe Massa Ferrari 1m40.271s + 2.099
27
|
17. Bruno Senna Williams-Renault 1m40.678s + 2.506
34
|
18. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m40.947s + 2.775
33
|
19. Vitaly Petrov Caterham-Renault 1m41.464s + 3.292
25
|
20. Timo Glock Marussia-Cosworth 1m41.681s + 3.509
20
|
21. Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1m42.594s + 4.422
18
|
22. Charles Pic Marussia-Cosworth 1m42.874s + 4.702
24
|
23. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m43.658s + 5.486
18
|
24. Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1m43.283s + 5.561
22
|
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου