Demy: Δεν αποκλείω να ερωτευτώ έναν φίλο μου

Η Demy και επαναλαμβάνει πως δεν είναι ζευγάρι με τον Άκη Πετρετζίκη, όπως λένε οι φήμες, αλλά και δηλώνει πως «Δεν αποκλείω να ερωτευτώ έναν φίλο μου»..
Πάντως, η τραγουδίστρια αφήνει ένα… «παραθυράκι», λέγοντας πως μπορεί στο μέλλον να δει τον μάγειρα ερωτικά!
Όπως δηλώνει η νεαρή τραγουδίστρια, η γνωριμία με τον master chef έγινε όταν πήγε με την αδερφή της στο εστιατόριο που δούλευε. «Ανταλλάξαμε κομπλιμέντα για την δουλειά μας και κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα», προσθέτει.

«Εγώ αυτή την περίοδο προσπαθώ να βάλω τη ζωή μου σε τάξη, γιατί μου φαίνονται όλα πρωτόγνωρα. Ο Άκης από την άλλη έχει ένα γεμάτο πρόγραμμα και έχουμε καταλήξει ότι κανένας από τους δύο δεν είναι σε φάση για σχέση. Ίσως τελικά να μην ταιριάζουμε ως ζευγάρι, παρόλο που ως φίλοι περνάμε πολύ καλά μαζί», λέει η Demy.

Χωρίς να αποκλείει το ενδεχόμενο να δει τον μάγειρα ερωτικά στο μέλλον, αναφέρει πως της έχει τύχει στο παρελθόν να ερωτευτεί έναν φίλο της, αλλά και ότι με τον κολλητό της από τον Λύκειο ουδέποτε έχει πάει ο νους τους σε κάτι παραπάνω.

«Δεν θα έλεγα ότι είμαι διαθέσιμη για σχέση, γιατί δεν είμαι σε φάση σχέσης. Για να κάνεις ένα δεσμό και να είσαι εκεί, πρέπει να περνάς χρόνο με τον άλλον, να μπορείς να του αφιερωθείς. Αυτή τη στιγμή και ελεύθερο χρόνο να έχω, θα προτιμήσω να τον αξιοποιήσω για να ξεκουραστώ, παρά για να δω τον φίλο μου. Οπότε δεν θα λειτουργούσα καλά σε μια σχέση και θα ήταν άδικο γι’ αυτό», προσθέτει η τραγουδίστρια.

Όπως εξομολογείται, έχει μήνες να ερωτευθεί δυνατά, ενώ στις σχέσεις της είναι δοτική, δεν κάνει σκηνές ζηλοτυπίας και εκφράζει όλα όσα νιώθει.

πηγη 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...