Επικεφαλής ο Loeb, πλησιάζει στη νίκη και στην Ισπανία

Ο Sebastian Loeb συμμετέχει στον τελευταίο αγώνα της καριέρας του ως εργοστασιακός οδηγός με πλήρη εμπλοκή στο WRC. Το Ράλλυ Ισπανίας είναι ο τελευταίος αγώνας του 2012. Η πρώτη μέρα του αγώνα περιλάμβανε χωμάτινες ειδικές με συνολικό μήκος 150,22 χιλιόμετρα. Η παρουσία της βροχής «ανακάτεψε» την τράπουλα καθώς η επιλογή της σειράς εκκίνησης αλλά και η επιλογή ελαστικών έπαιξαν καθοριστικό ρόλο.. Οι οδηγοί της νέας γενιάς, παρότι οι συνθήκες δεν ήταν εύκολες, διακρίθηκαν και βρέθηκαν στις πρώτες θέσεις μετά τις πρώτες ειδικές.

SpainS OstbergΕπικεφαλής της κατάταξης στο τέλος της πρώτης μέρας ήταν ο Mads Ostberg με το Ford Fiesta της Adapta. Στη δεύτερη θέση με διαφορά 27,2 δευτερολέπτων από τον Ostberg ανέβηκε ο Sebastian Loeb που μετά τις πρώτες ειδικές ήταν 5ος. Τη δεύτερη μέρα, που ήταν και η μεγαλύτερη του αγώνα με μήκος 221,3 χιλιόμετρα, τα πληρώματα βρέθηκαν σε ασφάλτινες ειδικές. Ο Loeb εξαπέλυσε από νωρίς την επίθεση του και σε συνδυασμό με τα λάθη και τα προβλήματα του Ostberg δεν άργησε να βρεθεί στην κορυφή. Ολοκλήρωσε στην πρώτη θέση αφήνοντας 27 δευτερόλεπτα πίσω του τον δεύτερο της κατάταξης, Jari Matti Latvala που βολέυτηκε περισσότερο στην άσφαλτο και δεν έκανε λάθη. Όπως όμως και ο ίδιος παραδέχτηκε, ο Loeb είναι μια κλάση πάνω από όλους και είναι άπιαστος. O Mikko Hirvonen ανέβηκε στην 3η θέση, έχει όμως διαφορά από τον Loeb 1 λεπτό και 14 δευτερόλεπτα.

SpainS WeijsΟ Ott Tanak είναι 4ος με τους Ostberg, Weijs, Breen, Novikov, Nikara και Andersson να κλείνουν με αυτή τη σειρά την πρώτη δεκάδα. Ταχύτατος, κερδίζοντας ειδικές το απόγευμα της 2ης μέρας, ήταν ο Dani Sordo που εγκατέλειψε την 1η μέρα από έξοδο. Η 3η και τελευταία μέρα του αγώνα περιλαμβάνει και πάλι ασφάλτινες ειδικές με μήκος 93,94 χιλιόμετρα. Τα πράγματα δείχνουν εύκολα για τον Loeb που δείχνει να ολοκληρώνει την καριέρα του με στυλ, κερδίζοντας και τον τελευταίο του αγώνα. Αν θέλει ο Latvala να τον πιέσει θα πρέπει να είναι 3,5 δευτερόλεπτα ταχύτερος σε κάθε χιλιόμετρο που απομένει, κάτι που όμως δεν έχει συμβεί ποτέ...
 
 
Η κατάταξη μετά τη 2η μέρα

 
1
Loeb
Citroen
3:16.14.1
2
Latvala
Ford
+0:27.0
3
Hirvonen
Citroen
+1:14.1
4
Tanak
Ford
+1:28.8
5
Ostberg
Ford
+1:31.4
6
Weijs
Citroen
+9:02.9
7
Breen
Ford
+12:26.2
8
Novikov
Ford
+13:25.1
9
Nikara
Mini
+13:39.1
10
Andersson
Proton
+15:45.5

Πρόσθετες Πληροφορίες

  • Πηγή:
  • Ρεπορτάζ:
  • Επιμέλεια: Άγγελος Σταθακόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...