Η BEYONCE ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ!

H Πασίγνωστη και πανέμορφη τραγουδίστρια Beyonce αποκαλύπτεται και μιλά πρώτη φορά για την αποβολή της στο πρώτο της παιδί.

Η star και ο σύζυγός της Jay Z είχαν αφήσει κάποια υπονοούμενα για το γεγονός μέσα από το τραγούδι Glory που ηχογραφήθηκε λίγε μέρες μετά από τη γέννηση της Blue Ivy.



«Πριν από δύο χρόνια περίπου ήμουν έμεινα έγκυος για πρώτη φορά. Άκουσα τους χτύπους της καρδιάς του μωρού μου και ήταν η πιο όμορφη μουσική που είχα ακούσει στη ζωή μου. Διάλεξα ονόματα, φαντάστηκα πώς θα μοιάζει το παιδί μου, άρχισα να αισθάνομαι σαν μαμά. Μέχρι που επέστρεψα στη Νέα Υόρκη για να πάρω τα αποτελέσματα των εξετάσεών μου και η καρδιά του είχα σταματήσει πια να χτυπά. Μία εβδομάδα πριν, όλα ήταν υπέροχα, όμως τώρα όλα είχαν τελείωσει», δηλώνει η τραγουδίστρια στο ντοκιμαντέρ που θα μεταδοθεί στο HBO.



Σ’ αυτή τη δύσκολη στιγμή η μουσική την βοήθησε πολύ.

«Μπήκα στο στούντιο και έγραψα το πιο λυπημένο τραγούδι που έχω γράψει ποτέ. Και ήταν αυτό το πρώτο τραγούδι που ηχογράφησα για το νέο μου άλμπουμ», είπε.

Μετά η Beyonce έμαθε ότι είναι και πάλι έγκυος και η είδηση αυτή την έκανε πολύ ευτυχισμένη.

«Δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψεις τα συναισθήματα που νιώθει μια γυναίκα όταν ένα μωρό μεγαλώνει μέσα της. Φυσικά θέλεις να το φωνάξεις και να το μάθει όλος ο κόσμος»,αναφέρει χαρακτηριστικά.
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...