«Δεν μπορώ να περπατήσω»

Ενας τραυματισμός στο πόδι ανάγκασε τη Lady Gaga να αναβάλει τις επόμενες προγραμματισμένες συναυλίες της σε Αμερική και Καναδά.


Οπως εξομολογήθηκε η ίδια η ποπ σταρ στο μήνυμα που έστειλε στους θαυμαστές της μέσω Twitter, ο πόνος στο πόδι της είναι τόσο οξύς που δεν μπορεί καν να σηκωθεί: «Εδώ και λίγο καιρό προσπαθούσα να κρύψω αυτόν τον πόνο, αλλά μετά τη χθεσινή συναυλία, δεν μπορούσα να περπατήσω» αναφέρει χαρακτηριστικά η ίδια και συμπληρώνει σε δραματικούς τόνους: «Θαυμαστές μου, ελπίζω να με συγχωρήσετε, γιατί εμένα μου φαίνεται σχεδόν αδύνατο να συγχωρήσω τον εαυτό μου. Είμαι συντετριμμένη και λυπημένη. Ελπίζω να συνέλθω σύντομα. Το μισώ αυτό που συμβαίνει. Το μισώ τόσο πολύ. Σας αγαπώ και σας ζητώ συγνώμη».
 phgh

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...