«ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΠΟΤΕ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ» Οι πρώτες δηλώσεις Φιλιππίδη μετά τη σύλληψή του

Οι πρώτες δηλώσεις Φιλιππίδη μετά τη σύλληψή του Δεν είπα ποτέ ότι βρισκόμουν στην Αμερική, δεν κρύφτηκα, ήταν πολύ εύκολο για κάποιον να με βρεί, ενώ ο δικηγόρος μου, κ. Βαρλάμης, ενημέρωσε την Παρασκευή το μεσημέρι τον κ. ανακριτή ότι θα επέστρεφα στην Ελλάδα τη Δευτέρα
το απόγευμα, υπογράμμισε κατά τις πρώτες δηλώσεις του, μετά τη σύλληψή του ο πρώην πρόεδρος του ΤΤ, Άγγελος Φιλιππίδης, επαναλαμβάνοντας ότι δεν υπάρχει θέμα με το ΤΤ.

Διαβάστε αναλυτικά τη συνέντευξη που έδωσε - μετά τη σύλληψή του και συγκεκριμένα το Σάββατο το πρωί στον Real fm, ο κ. Φιλιππίδης:
«Εγώ μέσω του δικηγόρου που θα έχω, δεν μπορεί να με εκπροσωπήσει ακόμα γιατί δεν έχω εμφανιστεί ακόμη αλλά είναι ο νομικός μου σύμβουλος που θα διαχειριστεί την υπόθεση μου, ο κ. Βαρλάμης, είχα ενημερώσει τον ανακριτή ότι θα έρθω την επόμενη εβδομάδα. Παρασκευή τον ενημέρωσα ότι θα έρθω ακριβώς τη Δευτέρα το βράδυ και έχω κλείσει και αντίστοιχο εισιτήριο για να έρθω στην Αθήνα τη Δευτέρα το βράδυ.
Για κάποιο λόγο αποφασίστηκε και ενήργησαν και με συλλάβανε και συνεπώς μπορεί να έρθω αντί για τη Δευτέρα την Κυριακή.
(Με συνέλαβαν) Στην Κωνσταντινούπολη όπου βρισκόμουν όλες αυτές τις μέρες, από την πρώτη μέρα.
Όχι δεν έχω πει ποτέ ότι βρισκόμουν στην Αμερική. Εγώ δεν έχω πει. Αν βρείτε μια δήλωση μου ότι είμαι στην Αμερική. Απλά επειδή συνήθως πηγαίνω Αμερική ήταν η υπόθεση των δημοσιογράφων ότι θα είμαι στην Αμερική. Στο ταξίδι αυτό πήγα Μέση Ανατολή, είχε συνέχεια στο Ντουμπάι και μετά στη Μανίλα, προφανώς με τα γεγονότα που γίνανε, εγώ ακύρωσα τη Μανίλα και το Ντουμπάι, κάθισα εδώ πέρα, έκανα κάποια άλλα ραντεβού τα οποία τα έφερα από το Ντουμπάι εδώ πέρα, και είχα και ένα τελευταίο ραντεβού τη Δευτέρα το πρωί και γι΄ αυτό θα ερχόμουν τη Δευτέρα το απόγευμα. Γι΄ αυτό τον ενημερώσαμε τον ανακριτή και γι' αυτό είχα και το εισιτήριο μου για τη Δευτέρα το απόγευμα.
Φαντάζονται ότι θα πάω στην Ελλάδα. Δεν νομίζω ότι αλλάζει κάτι.
Δεν με έχουν σε αστυνομικό τμήμα.
Είμαι σε έναν χώρο που θα καθοριστεί η διαδικασία του πως θα πάω στην Ελλάδα, του πως θα έρθω στην Ελλάδα.
Το πόρισμα το διάβασα χθες από κάποιο site.
Νομίζω ότι είμαστε πολύ κοντά. Είναι αυτό που έλεγα από την αρχή ότι θα έρθω και θα δώσω εξηγήσεις. Τώρα είμαστε πολύ κοντά σε αυτό το θέμα και θα δώσω τις εξηγήσεις στον ανακριτή. Δεν είναι κάτι το οποίο θέλω να σχολιάσω γιατί θεωρώ ότι όλο αυτό το κομμάτι που μιλάει για την προσωπική μου περιουσία και τα λοιπά, εάν είχε γίνει δεκτό το αίτημα μου να ερωτηθώ απλά ας πούμε, τι είναι αυτό και τι είναι αυτό, θα είχαν απαντηθεί επαρκέστατα και δεν θα υπήρχε κανένα θέμα.
Δυστυχώς επελέγην να γίνει πρόβλημα χωρίς να ερωτηθώ. Σε καμία φάση της διαδικασίας.
Εγώ έμενα από την πρώτη μέρα στο ίδιο ξενοδοχείο, το πλήρωνα με την πιστωτική μου κάρτα, γιατί θεωρούσα ότι η συνεννόηση έχει γίνει με τον ανακριτή, και ο ανακριτής θα περίμενε να έρθω την ημέρα που είχα υποσχεθεί – είχα υποσχεθεί την επόμενη εβδομάδα και την Παρασκευή υποσχέθηκα συγκεκριμένα τη Δευτέρα το βράδυ – θα περίμενα λοιπόν ο ανακριτής και οι δικαστικές αρχές να περιμένουνε να εμφανιστώ όπως υποσχέθηκα και να τελειώσει η ιστορία.
Τώρα από τη στιγμή που επελέγην να εκδοθεί διεθνές ένταλμα και τα λοιπά, ήταν πολύ εύκολο από τις τοπικές αρχές να με εντοπίσουν γιατί μιλάω από τα κινητά, το δωμάτιο στο ξενοδοχείο ήταν στο όνομά μου, ήταν στο ίδιο ξενοδοχείο πληρωμένο με τις πιστωτικές κάρτες. Δεν ήταν κάτι δύσκολο δηλαδή. Ήρθαν στο δωμάτιο του ξενοδοχείου μου και μου ζήτησαν να πάω μαζί τους γιατί υπήρχε ένα διεθνές ένταλμα.
Τις προηγούμενες μέρες ο κ. Βαρλάμης είχε επικοινωνία με τον κ. ανακριτή και τον ενημέρωσε ότι θα έρθω, θα αρχές της επόμενης εβδομάδας, δεν αν θυμάστε δεν ήξερα πότε θα έρθω και σας έλεγα ότι θα έρθω αυτή την εβδομάδα που έρχεται, του μετέφερε αυτό το μήνυμα.
Την Παρασκευή συγκεκριμένα του μετέφερε το μήνυμα και του είπα του κ. Βαρλάμη ότι πιστεύω ότι πρέπει αν επισπεύσω ακόμη περισσότερο και τη Δευτέρα το απόγευμα έκλεισα το εισιτήριο για να έρθω. Πήρε λοιπόν τον κ. ανακριτή και του είπε ότι ξέρετε ο κ. Φιλιππίδης με ενημέρωσε ότι για να συγκεκριμενοποιήσει και το πότε θα έρθει, θα έρθει τη Δευτέρα το απόγευμα. Του είπε πολύ καλώς ο κ. ανακριτής.
Ε τώρα, δεν είναι συμφωνία των ανακριτικών αρχών, συνεννόηση ναι, συμφωνία όχι. Κοιτάξτε δεν γίνεται αποδεκτό με έναν νόμιμο τρόπο, γίνεται μια συνεννόηση στα πλαίσια της καλής θέλησης.
Νομίζω ότι ναι, έχω στοχοποιηθεί. Ψάχνω και εγώ να βρω (για ποιο λόγο και από ποιόν). Έχω διάφορες σκέψεις αλλά από εκεί και πέρα δεν μπορώ να σας πω κάτι. Αυτό το οποίο μπορώ να σας πω είναι ότι εγώ ποτέ δεν είπα κάτι το οποία να είναι ψέματα, εγώ ποτέ δεν προσπάθησα να κρυφτώ, είχα έρθει εδώ πέρα πριν, έσκασε αυτή η υπόθεση, την Τετάρτη είπε ότι αυτή την εβδομάδα που ΄ρχεται θα είμαι πίσω, κατάφερα να το κάνω Δευτέρα, έχω και τα αποδεικτικά των εισιτηρίων που έχω κλείσει και τα λοιπά, έμενα στο ίδιο ξενοδοχείο δεν προσπάθησα να μετακινηθώ, να κρυφτώ, να μην πληρώσω με τις πιστωτικές μου κάρτες, και τέτοια ας πούμε, το δωμάτιο είναι στο όνομά μου, δηλαδή ήταν πάρα πολύ εύκολο κάποιος να με βρει αν ήθελε να με βρει.
(Αισθάνεστε ότι πάνε να φορτώσουν μια ολόκληρη υπόθεση πάνω σας;) Μα δεν υπάρχει υπόθεση. Αν υπήρχε υπόθεση προφανώς εγώ ως πρώην πρόεδρος του Ταμιευτηρίου έχω πολύ μεγάλη ευθύνη για την περίοδό μου. Αλλά δεν υπάρχει υπόθεση.
Το καταλαβαίνω ότι υπάρχει ένα ένταλμα σύλληψης αλλά από τη στιγμή που με βρίσκει το ένταλμα αυτό στο εξωτερικό και δεν με βρίσκει στο εσωτερικό, κάνω μια συνεννόηση προκειμένου να εμφανιστώ σε έναν χρόνο, ο οποίος δεν εμποδίζει, ας το πούμε έτσι, τη διαδικασία της εισαγγελίας. Όχι δεν είναι ραντεβού, δεν είναι ραντεβού. Εγώ με το που θα γυρνούσα τη Δευτέρα, θα συλλαμβανόμουν. Ήταν δεδομένο. Δεν είναι θέμα ραντεβού. Μετά θα πας στον ανακριτή και θα απολογηθείς. Μα κοιτάξτε να δείτε ένα ταξίδι ενός μηνός το έκανα τεσσάρων ημερών. Μέχρι εκεί μπόρεσα. Στην αρχή το έκανα οκτώ ημερών και μετά το έκανα ακόμη μικρότερο τεσσάρων. Δεν μπορούσα να έρθω την άλλη μέρα. Αλλά δεν σημαίνει τίποτα αυτό».ΠΗΓΗ

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ ΑΠΟ 2-40 ΗΜΕΡΕΣ

«Πράσινο φως» από τα τουρκικά δικαστήρια για έκδοση του Α. Φιλιππίδη στην Ελλάδα

Τα τουρκικά δικαστήρια ενέκριναν την έκδοση στην Ελλάδα του Άγγελου Φιλιππίδη, πρώην προέδρου του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, ο οποίος συνελήφθη στην Κωνσταντινούπολη. Ή εκτέλεση της απόφασης θα ολοκληρωθεί με την αποστολή, από το ελληνικό υπουργείο Δικαιοσύνης των σχετικών εγγράφων.

Η διαδικασία αυτή, λένε οι προξενικές αρχές, μπορεί να κρατήσει από δύο έως 40 μέρες. Στο ενδιάμεσο διάστημα ο κ. Φιλιππίδης θα κρατείται κατά πάσα πιθανότητα στις φυλακές του Μαλτεπέ, όπου κρατούνται συνήθως οι, προς απέλαση, ξένοι υπήκοοι.

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...