Σύμφωνα με τη
Malloy Aeronautics, το πρωτότυπο «hoverbike» είναι σχεδιασμένο για να
κάνει πολλές από τις δουλειές που θα έκανε ένα ελικόπτερο, αλλά σε
μικρότερη κλίμακα και χωρίς πολλά από τα ζητήματα που προκύπτουν από τον
σχεδιασμό ελικοπτέρων.
Η εικόνα των προσωπικών «αυτοκινήτων»/ «μοτοσικλετών» χόβερκραφτ, που ίπτανται πάνω
από το έδαφος, είναι από τις πιο παλιές της επιστημονικής φαντασίας, με πιο χαρακτηριστικές αυτές του...Ι.Χ του Λουκ Σκάιγουοκερ στο «A New Hope» και των μοτοσικλετών- speeders των αυτοκρατορικών στρατιωτών στο «Return of the Jedi» (κλασική η σκηνή με την καταδίωξη στο δάσος).
Σε κάθε περίπτωση πάντως, δεν είναι λίγοι αυτοί που θέλουν να την κάνουν πραγματικότητα, μεταξύ αυτών και Αμερικανοί και Βρετανοί μηχανικοί της Malloy Aeronautics και της SURVICE, που ανακοίνωσαν την υπογραφή συμβολαίου με το Πεντάγωνο για την ανάπτυξη και κατασκευή ενός τέτοιου οχήματος στις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με τη Malloy Aeronautics, το πρωτότυπο «hoverbike» είναι σχεδιασμένο για να κάνει πολλές από τις δουλειές που θα έκανε ένα ελικόπτερο, αλλά σε μικρότερη κλίμακα και χωρίς πολλά από τα ζητήματα που προκύπτουν από τον σχεδιασμό ελικοπτέρων. Όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα του Reuters, η ανάπτυξη του οχήματος θα λάβει χώρα στο Μέριλαντ.
Κατά τον Γκραντ Στέιπλετον, διευθυντή πωλήσεων μάρκετινγκ της Malloy, το Hoverbike έχει πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με ένα κλασικό ελικόπτερο, όπως η ασφάλεια (λόγω του σχεδιασμού των στροφείων, οι λεπίδες των οποίων είναι «έγκλειστες») αλλά και το κόστος, καθώς το Hoverbike είναι πολύ πιο φθηνό όσον αφορά στην κατασκευή και τη λειτουργία του.
Το μεγαλύτερο μέρος του αρχικού σχεδίου ήταν χειροποίητο, από ίνες άνθρακα, με «πυρήνα» αφρού. Τα επακόλουθα χρόνια, η τεχνολογία εξελίχθηκε σε επίπεδο που ήταν δυνατή η μετάβαση από σχέδιο με δύο έλικες σε σχέδιο με τέσσερις (quadcopter).
Η Malloy Aeronautics έχει κατασκευάσει ένα μοντέλο σε κλίμακα (1/3) στο Χαμσάιρ της Μ. Βρετανίας, το οποιο και προωθήθηκε με σκοπό τη συγκέντρωση κεφαλαίων για την κατασκευή ενός κανονικού μεγέθους πρωτοτύπου.
Το κανονικό μοντέλο θα έχει βελτιωμένα χαρακτηριστικά ευστάθειας και ευελιξίας, και θα είανι δυνατός επίσης ο τηλεχειρισμός του.
Ακόμη, κατά τον Στέιπλετον, μπορεί να μεταφέρει και φορτία, να μπαίνει και να βγαίνει σε στενούς χώρους και να μεταφέρεται με ευκολία, με πλοία και αεροσκάφη, αφού είναι εύκολη η αναδίπλωση και το «πακετάρισμά» του.
Η ανακοίνωση του ανοίγματος ενός γραφείου στις ΗΠΑ για την ανάπτυξη του Hoverbike για λογαριασμό του αμερικανικού Στρατού έγινε στο πλαίσιο του Paris Air Show.
Το ενδιαφέρον του Πενταγώνου έγκειται στις δυνατότητες χρήσης του για πολλαπλούς ρόλους, από μεταφορά στρατιωτών μέχρι και προμηθειών, καθώς και την επανδρωμένη ή μη χρήση του, που επιτρέπει ως και λειτουργία του σε ρόλο μέσου παρατήρησης/ παρακολούθησης.
πηγη
Η εικόνα των προσωπικών «αυτοκινήτων»/ «μοτοσικλετών» χόβερκραφτ, που ίπτανται πάνω
από το έδαφος, είναι από τις πιο παλιές της επιστημονικής φαντασίας, με πιο χαρακτηριστικές αυτές του...Ι.Χ του Λουκ Σκάιγουοκερ στο «A New Hope» και των μοτοσικλετών- speeders των αυτοκρατορικών στρατιωτών στο «Return of the Jedi» (κλασική η σκηνή με την καταδίωξη στο δάσος).
Σε κάθε περίπτωση πάντως, δεν είναι λίγοι αυτοί που θέλουν να την κάνουν πραγματικότητα, μεταξύ αυτών και Αμερικανοί και Βρετανοί μηχανικοί της Malloy Aeronautics και της SURVICE, που ανακοίνωσαν την υπογραφή συμβολαίου με το Πεντάγωνο για την ανάπτυξη και κατασκευή ενός τέτοιου οχήματος στις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με τη Malloy Aeronautics, το πρωτότυπο «hoverbike» είναι σχεδιασμένο για να κάνει πολλές από τις δουλειές που θα έκανε ένα ελικόπτερο, αλλά σε μικρότερη κλίμακα και χωρίς πολλά από τα ζητήματα που προκύπτουν από τον σχεδιασμό ελικοπτέρων. Όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα του Reuters, η ανάπτυξη του οχήματος θα λάβει χώρα στο Μέριλαντ.
Κατά τον Γκραντ Στέιπλετον, διευθυντή πωλήσεων μάρκετινγκ της Malloy, το Hoverbike έχει πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με ένα κλασικό ελικόπτερο, όπως η ασφάλεια (λόγω του σχεδιασμού των στροφείων, οι λεπίδες των οποίων είναι «έγκλειστες») αλλά και το κόστος, καθώς το Hoverbike είναι πολύ πιο φθηνό όσον αφορά στην κατασκευή και τη λειτουργία του.
Το μεγαλύτερο μέρος του αρχικού σχεδίου ήταν χειροποίητο, από ίνες άνθρακα, με «πυρήνα» αφρού. Τα επακόλουθα χρόνια, η τεχνολογία εξελίχθηκε σε επίπεδο που ήταν δυνατή η μετάβαση από σχέδιο με δύο έλικες σε σχέδιο με τέσσερις (quadcopter).
Η Malloy Aeronautics έχει κατασκευάσει ένα μοντέλο σε κλίμακα (1/3) στο Χαμσάιρ της Μ. Βρετανίας, το οποιο και προωθήθηκε με σκοπό τη συγκέντρωση κεφαλαίων για την κατασκευή ενός κανονικού μεγέθους πρωτοτύπου.
Το κανονικό μοντέλο θα έχει βελτιωμένα χαρακτηριστικά ευστάθειας και ευελιξίας, και θα είανι δυνατός επίσης ο τηλεχειρισμός του.
Ακόμη, κατά τον Στέιπλετον, μπορεί να μεταφέρει και φορτία, να μπαίνει και να βγαίνει σε στενούς χώρους και να μεταφέρεται με ευκολία, με πλοία και αεροσκάφη, αφού είναι εύκολη η αναδίπλωση και το «πακετάρισμά» του.
Η ανακοίνωση του ανοίγματος ενός γραφείου στις ΗΠΑ για την ανάπτυξη του Hoverbike για λογαριασμό του αμερικανικού Στρατού έγινε στο πλαίσιο του Paris Air Show.
Το ενδιαφέρον του Πενταγώνου έγκειται στις δυνατότητες χρήσης του για πολλαπλούς ρόλους, από μεταφορά στρατιωτών μέχρι και προμηθειών, καθώς και την επανδρωμένη ή μη χρήση του, που επιτρέπει ως και λειτουργία του σε ρόλο μέσου παρατήρησης/ παρακολούθησης.
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου