Στη σύγχρονη εποχή του Ράλι Ακρόπολις δεν υπήρχε περίπτωση ούτε καν
να... σκεφτείς πως ένα ελληνικό πλήρωμα μπορεί να ανέβει στο βάθρο των
νικητών της γενικής κατάταξης.
Πόσο δε σε μία εποχή που οι αγώνες στην Ελλάδα έχουν χάσει την ποιότητά τους λόγω των οικονομικών εξελίξεων. Κόντρα λοιπόν στα δεδομένα, κόντρα σε όλα, κόντρα και στις προβλέψεις, ένα ελληνικό πλήρωμα έκανε το όνειρο εκατομμυρίων Ελλήνων φιλάθλων πραγματικότητα...
Παραλίγο και στην 1η θέση!
Λάμπρος Αθανασούλας και Νίκος Ζακχαίος με όπλο ένα Skoda Fabia R5 κατάφεραν όχι μόνο να τερματίσουν στην 62η εκδοχή του SEAJETS Ράλι Ακρόπολις αλλά να ανέβουν στο βάθρο των νικητών! Με λίγη τύχη παραπάνω θα μπορούσε το ελληνικό πλήρωμα να κατακτήσει και την 1η θέσηΜόλις 15.3 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή και 5.3 από τον δεύτερο θα μπορούσαμε να πούμε πως αν είχε λίγη ακόμα τύχη ίσως η ελληνική σημαία να κυμάτιζε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Παρ΄ όλα αυτά η επιτυχία είναι τεράστια όταν έχεις να ανταγωνιστείς εργοστασιακές ομάδες που τρέχουν ακόμα και στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ράλι.
Για την ιστορία νικητής αναδείχτηκε ο Kajetan Kajetanowicz με Ford Fiesta ο οποίος με τους βαθμούς που απέσπασε στέφθηκε και πρωταθλητής Ευρώπης στα ράλι 2015. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε με Peugeot 208 o Craig Breen ο οποίος ήταν φανερά εκνευρισμένος με την απόφαση των αγωνοδικών να διακόψουν τον αγώνα λόγω άσχημων καιρικών συνθηκών.
Δείτε τι συνέβη στα... ελληνικά βουνά!
..Πόσο δε σε μία εποχή που οι αγώνες στην Ελλάδα έχουν χάσει την ποιότητά τους λόγω των οικονομικών εξελίξεων. Κόντρα λοιπόν στα δεδομένα, κόντρα σε όλα, κόντρα και στις προβλέψεις, ένα ελληνικό πλήρωμα έκανε το όνειρο εκατομμυρίων Ελλήνων φιλάθλων πραγματικότητα...
Παραλίγο και στην 1η θέση!
Λάμπρος Αθανασούλας και Νίκος Ζακχαίος με όπλο ένα Skoda Fabia R5 κατάφεραν όχι μόνο να τερματίσουν στην 62η εκδοχή του SEAJETS Ράλι Ακρόπολις αλλά να ανέβουν στο βάθρο των νικητών! Με λίγη τύχη παραπάνω θα μπορούσε το ελληνικό πλήρωμα να κατακτήσει και την 1η θέσηΜόλις 15.3 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή και 5.3 από τον δεύτερο θα μπορούσαμε να πούμε πως αν είχε λίγη ακόμα τύχη ίσως η ελληνική σημαία να κυμάτιζε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Παρ΄ όλα αυτά η επιτυχία είναι τεράστια όταν έχεις να ανταγωνιστείς εργοστασιακές ομάδες που τρέχουν ακόμα και στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ράλι.
Για την ιστορία νικητής αναδείχτηκε ο Kajetan Kajetanowicz με Ford Fiesta ο οποίος με τους βαθμούς που απέσπασε στέφθηκε και πρωταθλητής Ευρώπης στα ράλι 2015. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε με Peugeot 208 o Craig Breen ο οποίος ήταν φανερά εκνευρισμένος με την απόφαση των αγωνοδικών να διακόψουν τον αγώνα λόγω άσχημων καιρικών συνθηκών.
Δείτε τι συνέβη στα... ελληνικά βουνά!
Ο δρόμος προς το βάθρο!
Πώς ήρθε όμως η τεράστια αυτή ελληνική επιτυχία; Το φετινό SEAJETS Ράλι Ακρόπολις προσμετρούσε στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ράλι και αποτελούσε τον 9ο και προτελευταίο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας Για πρώτη φορά στην ιστορία του Ράλι Ακρόπολις διαδικτυακό Μέσο μετέδωσε ζωντανά εκκίνηση - ειδικές - τερματισμό! για πρώτη φορά ήταν διήμερος με 9 συνολικά ειδικές διαδρομές. Η εκκίνηση δόθηκε το Σάββατο το μεσημέρι κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης και για πρώτη φορά στην ιστορία μεταδόθηκε ζωντανά διαδικτυακά και συγκεκριμένα από το zougla.gr.
Με τις καιρικές συνθήκες να μην είναι και οι καλύτερες δυνατές τα πληρώματα κατευθύνθηκαν προς τις περιοχές Κινέτα - Λουτράκι για να τρέξουν σε δύο ειδικές διαδρομές. Η πρώτη που ήταν και η μεγαλύτερη διεξήχθη κατά το ήμισυ καθώς η λάσπη ανάγκασε τους αγωνοδίκες να την μειώσουν σε χιλιόμετρα ενώ η δεύτερη που πραγματοποιήθηκε νύχτα και συγκέντρωσε χιλιάδες θεατές διεξήχθη κανονικά. Στο τέλος της ημέρας η έκπληξη ήταν τεράστια καθώς οι Αθανασούλας - Ζακχαίος που... σάρωσαν στη νυχτερινή βρέθηκαν στην κορυφή της κατάταξης!
Βάθρο για τους Έλληνες
Η ψυχολογία εκτινάχτηκε στα ύψη τόσο του πληρώματος όσο και των θεατών που ακύρωσαν... προγραμματισμένες Κυριακάτικες δουλειές για να πάρουν τα βουνά και να θαυμάσουν από κοντά τους Έλληνες.
Τελικά και λόγω των εξαιρετικά αντίξοων καιρικών συνθηκών ακυρώθηκαν τρείς ειδικές διαδρομές (!) και το τελικό αποτέλεσμα έφερε το ελληνικό πλήρωμα στο βάθρο!
Δείτε τι συνέβη την δεύτερη μέρα του SEAJETS Ράλι Ακρόπολις
Ο.. άτυχος Breen
Ο Αθανάσουλας προσπάθησε, δεν διακινδύνεψε και έφερε το Fabia R5 στο βάθρο γεμίζοντας χαρά και αισιοδοξία για το μέλλον όλους τους φιλάθλους.
Άτυχο θα χαρακτηρίζαμε τον Breen που ενώ είχε πάρει διαφορά πάνω από μισό λεπτό από τον Kajetanowicz βρέθηκε αντιμέτωπος με την.. τύχη του και έχασε όχι μόνο την πρώτη θέση αλλά και κάθε ελπίδα για να κατακτήσει το πρωτάθλημα στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς.
Πρωταθλητής ο Κύρκος
Το SEAJETS Ράλι Ακρόπολις προσμετρούσε και στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλι ως διπλός αγώνας. Ακόμα έναν τίτλο πρόσθεσε στο ενεργητικό του ο Λάμπρος Κύρκος.Και τις δύο ημέρες νικητής αναδείχτηκε ο Αθανασούλας.
Το Σάββατο το βάθρο συμπλήρωσαν οι Παντελή (από την Κύπρο) και Λαινόπουλος με Mitsubishi και Subaru αντίστοιχα ενώ την Κυριακή το βάθρο συμπλήρωσαν οι Κύρκος και Βελάνης αμφότεροι με Mitsubishi EVO 9.
Μετά και από αυτό τον διπλό αγώνα, ο Λάμπρος Κύρκος με τον Γιώργο Πολυζώη στέφθηκαν πρωταθλητές Ελλάδος 2015.
Για να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα του Ράλι Ακρόπολις (ERC) πατήστε ΕΔΩ
Για να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα της πρώτης ημέρας για το ελληνικό πρωτάθλημα πατήστε ΕΔΩ
Για να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα της δεύτερης ημέρας για το ελληνικό πρωτάθλημα πατήστε ΕΔΩ
Ακόμα και... προσπέραση είχαμε στο φετινό "Ακρόπολις"... Τι σου κάνουν οι καιρικές συνθήκες!!!
Παρακολουθήστε την εκκίνηση του SEAJETS Ράλι Ακρόπολη που δόθηκε το Σάββατο κάτω από τον Ιερό Βράχο
ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΓΙΑ ΤΟ SEAJETS ΡΑΛΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ (θα ακολουθήσουν και άλλα...)
Δηλώσεις Πρωταγωνιστών
Kajetan Kajetanowicz - Jaroslaw Baran (Ford Fiesta R5)
«Είναι ένα απίστευτο συναίσθημα. Ήταν η πιο δύσκολη μέρα της ζωής μου. Όλα είναι τώρα τέλεια και όμορφα! Είναι σπουδαίο συναίσθημα το να είσαι Πρωταθλητής Ευρώπης. Είμαι πολύ χαρούμενος με τον τίτλο».
Craig Breen - Scott Martin (Peugeot 208 T16 R5)
«Περίεργος καιρός. Ήταν μια καταστροφή, αλλά δεν μπορείς να κάνεις τίποτα με τον καιρό. Δεν ξέρω αν ήταν σωστή η απόφαση να ακυρωθούν οι υπόλοιπες ειδικές, επειδή δεν ήμουν εκεί. Είναι απογοητευτική απόφαση, αλλά δεν μπορώ να κάνω τίποτα γι' αυτό».
Αθανάσουλας - Ζακχαίος (Skoda Fabia R5)
Από την αρχή του αγώνα δε μας ενδιέφερε τόσο πολύ η θέση που θα βρισκόμασταν, αλλά οι χρόνοι που θα πραγματοποιούσαμε. Οι χρόνοι μας ήταν πολύ καλοί απέναντι σε εξαιρετικούς αντιπάλους που έχουν κατακτήσει τίτλους. Με δεδομένο ότι αυτός ήταν ο πρώτος αγώνας για εμάς με το αυτοκίνητο, το αποτέλεσμα ήταν καταπληκτικό. Βέβαια, δεν το χαρήκαμε όσο θα θέλαμε σε αγωνιστικά χιλιόμετρα, όμως ήταν σωστές τόσο η μείωση της χθεσινής ειδικής όσο και η ακύρωση του υπόλοιπου σκέλους. Ευχαριστούμε πολύ το Lascaris Foundation για την ευκαιρία που μας έδωσε».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου