Στους τρεις πιο δημοφιλείς προορισμούς κρουαζιέρας στην Ευρώπη συγκαταλέγεται η Ελλάδα σύμφωνα με στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης Κρουαζιέρας (CLIA).
Τα
εν λόγω στοιχειά δείχνουν πως η οικονομική απόδοση του κλάδου της
κρουαζιέρας στην Ευρώπη το 2015 κατέρριψε κάθε προηγούμενο ρεκόρ,
φτάνοντας τα 40,95 δισ. ευρώ. Σε σχέση με το 2014, ο συνολικός τζίρος του κλάδου της κρουαζιέρας αυξήθηκε κατά 2%, ενώ οι άμεσες δαπάνες ανήλθαν πέρυσι σε 16,89 δισ. ευρώ, έναντι 16,6 δισ. ευρώ το 2014.
Η Ελλάδα διατήρησε την κατάταξή της ως ο τρίτος πιο δημοφιλής προορισμός στην Ευρώπη μετά την Ισπανία και την Ιταλία, με το μερίδιό της στην ευρωπαϊκή κρουαζιέρα να ανέρχεται στο 13,3% και τις επισκέψεις των επιβατών κρουαζιέρας στα ελληνικά λιμάνια να φτάνουν συνολικά τα 4.176.500. Ως σημαντικότερα λιμάνια προορισμού αναδείχθηκαν η Σαντορίνη, ο Πειραιάς, η Μύκονος, η Κέρκυρα και το Κατάκολο, ενώ μέσα στο 2015 συνολικά 980.049 επιβάτες ξεκίνησαν την κρουαζιέρα τους από τον Πειραιά.
Όσον αφορά στα οικονομικά μεγέθη του κλάδου για την Ελλάδα, με βάση τα στοιχεία της CLIA προκύπτει ότι οι άμεσες δαπάνες της κρουαζιέρας για το 2015 άγγιξαν τα 489 εκατ. ευρώ, ενώ 9.983 εργαζόμενοι του κλάδου στην Ελλάδα συνέβαλαν στην εθνική οικονομία με περισσότερα από 188 εκατ. ευρώ.
Συνολικά στην Ευρώπη ο κλάδος της κρουαζιέρας δημιούργησε το 2015 περισσότερες από 10.000 νέες θέσεις εργασίας, με το σύνολο των απασχολουμένων σε επιχειρήσεις κρουαζιέρας και σε επιχειρήσεις που σχετίζονται με την κρουαζιέρα να ανέρχονται σε 360.571 άτομα. Οι μισθοί και τα επιδόματα για τους ευρωπαίους εργαζομένους του κλάδου έφτασαν τα 11,05 δισ. ευρώ.
πηγηφτάνοντας τα 40,95 δισ. ευρώ. Σε σχέση με το 2014, ο συνολικός τζίρος του κλάδου της κρουαζιέρας αυξήθηκε κατά 2%, ενώ οι άμεσες δαπάνες ανήλθαν πέρυσι σε 16,89 δισ. ευρώ, έναντι 16,6 δισ. ευρώ το 2014.
Η Ελλάδα διατήρησε την κατάταξή της ως ο τρίτος πιο δημοφιλής προορισμός στην Ευρώπη μετά την Ισπανία και την Ιταλία, με το μερίδιό της στην ευρωπαϊκή κρουαζιέρα να ανέρχεται στο 13,3% και τις επισκέψεις των επιβατών κρουαζιέρας στα ελληνικά λιμάνια να φτάνουν συνολικά τα 4.176.500. Ως σημαντικότερα λιμάνια προορισμού αναδείχθηκαν η Σαντορίνη, ο Πειραιάς, η Μύκονος, η Κέρκυρα και το Κατάκολο, ενώ μέσα στο 2015 συνολικά 980.049 επιβάτες ξεκίνησαν την κρουαζιέρα τους από τον Πειραιά.
Όσον αφορά στα οικονομικά μεγέθη του κλάδου για την Ελλάδα, με βάση τα στοιχεία της CLIA προκύπτει ότι οι άμεσες δαπάνες της κρουαζιέρας για το 2015 άγγιξαν τα 489 εκατ. ευρώ, ενώ 9.983 εργαζόμενοι του κλάδου στην Ελλάδα συνέβαλαν στην εθνική οικονομία με περισσότερα από 188 εκατ. ευρώ.
Συνολικά στην Ευρώπη ο κλάδος της κρουαζιέρας δημιούργησε το 2015 περισσότερες από 10.000 νέες θέσεις εργασίας, με το σύνολο των απασχολουμένων σε επιχειρήσεις κρουαζιέρας και σε επιχειρήσεις που σχετίζονται με την κρουαζιέρα να ανέρχονται σε 360.571 άτομα. Οι μισθοί και τα επιδόματα για τους ευρωπαίους εργαζομένους του κλάδου έφτασαν τα 11,05 δισ. ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου