Το μεγαλύτερο πρόστιμο που έχει επιβληθεί ποτέ σε εταιρείες
κατασκευής φορτηγών, ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Ένωση, κάνοντας πράξη την
προειδοποίηση για αυστηρές ποινές.
Οι εταιρείες DAF της Paccar, Daimler, Iveco της CNH Industrial , MAN της Volkswagen και Volvo/Renault καλούνται να καταβάλλουν το πόσο των 3 δις ευρώ,
έπειτα από τις αποκαλύψεις περί συγκρότησης καρτέλ μέσω του οποίου ήλεγχαν τις τιμές των νέων οχημάτων και καθυστερούσαν εσκεμμένα την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών που προστατεύουν το περιβάλλον. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Κομισιόν, όλες αυτές είχαν δημιουργήσει μια ολογοπωλιακή πρακτική για 14 χρόνια, μεταξύ 1997-2011, και καθόριζαν τις εργοστασιακές τιμές για μεσαία και βαρέα φορτηγά.
Όπως ανέφερε η επίτροπος Ανταγωνισμού, Margrethe Vestager, αυτό το πρόστιμο αφορά μια πολύ σοβαρή παράβαση και αποτελεί σαφές μήνυμα στις εταιρείες ότι τα καρτέλ δεν είναι αποδεκτά. Η Daimler αντιμετωπίζει το μεγαλύτερο πρόστιμο, ύψους 1 δισ. ευρώ, και ακολουθεί η DAF με κυρώσεις 753 εκατ. ευρώ. Η Volvo πρέπει να πληρώσει 670 εκατ. ευρώ και η Iveco 500 εκατ. ευρώ.
Όσον αφορά στη ΜΑΝ, μέχρι στιγμής αποφεύγει το αρχικό πρόστιμο των 1,2 δις ευρώ, καθώς ήταν αυτή που αποκάλυψε τις πρακτικές των μεγάλων εταιρειών στην Ευρώπη. Οι κατασκευαστές αναγνώρισαν τη συμμετοχή τους στο καρτέλ και συμφώνησαν να διευθετηθεί η υπόθεση.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
Οι εταιρείες DAF της Paccar, Daimler, Iveco της CNH Industrial , MAN της Volkswagen και Volvo/Renault καλούνται να καταβάλλουν το πόσο των 3 δις ευρώ,
έπειτα από τις αποκαλύψεις περί συγκρότησης καρτέλ μέσω του οποίου ήλεγχαν τις τιμές των νέων οχημάτων και καθυστερούσαν εσκεμμένα την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών που προστατεύουν το περιβάλλον. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Κομισιόν, όλες αυτές είχαν δημιουργήσει μια ολογοπωλιακή πρακτική για 14 χρόνια, μεταξύ 1997-2011, και καθόριζαν τις εργοστασιακές τιμές για μεσαία και βαρέα φορτηγά.
Όπως ανέφερε η επίτροπος Ανταγωνισμού, Margrethe Vestager, αυτό το πρόστιμο αφορά μια πολύ σοβαρή παράβαση και αποτελεί σαφές μήνυμα στις εταιρείες ότι τα καρτέλ δεν είναι αποδεκτά. Η Daimler αντιμετωπίζει το μεγαλύτερο πρόστιμο, ύψους 1 δισ. ευρώ, και ακολουθεί η DAF με κυρώσεις 753 εκατ. ευρώ. Η Volvo πρέπει να πληρώσει 670 εκατ. ευρώ και η Iveco 500 εκατ. ευρώ.
Όσον αφορά στη ΜΑΝ, μέχρι στιγμής αποφεύγει το αρχικό πρόστιμο των 1,2 δις ευρώ, καθώς ήταν αυτή που αποκάλυψε τις πρακτικές των μεγάλων εταιρειών στην Ευρώπη. Οι κατασκευαστές αναγνώρισαν τη συμμετοχή τους στο καρτέλ και συμφώνησαν να διευθετηθεί η υπόθεση.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου