Η κατάσταση δείχνει σημαντική υπέρβαση της παραγωγής σε σχέση με τη ζήτηση και δημιουργεί προβλήματα στις αυτοκινητοβιομηχανίες, ασκώντας πίεση στις τιμές. Σε τέτοιες περιπτώσεις, ο σκληρός ανταγωνισμός στον κλάδο είναι αναπόφευκτος.
Τέσσερα εκατομμύρια αυτοκίνητα παρήχθησαν στη Γερμανία, αλλά μόνο τρία εκατομμύρια ταξινομήθηκαν. Ως εκ τούτου, η Volkswagen και η Stellantis αναγκάζονται να βασίζονται στις εξαγωγές.
Στην Ιαπωνία η κατάσταση είναι ακόμη πιο τεταμένη. Παρά την παραγωγή οκτώ εκατομμυρίων οχημάτων, μόνο τέσσερα εκατομμύρια είναι ταξινομημένα. Η Toyota, η Honda και η Nissan εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τις εξαγωγές και πέφτουν θύματα μιας ανταγωνιστικής διεθνούς αγοράς και των αυξανόμενων δασμών.
Όσον αφορά την Κίνα, 26 εκατομμύρια οχήματα κατασκευάστηκαν και ταξινομήθηκαν το 2023. Ωστόσο, τα στοιχεία για το 2024 δείχνουν ένα πρόβλημα: η παραγωγή αυξήθηκε στα 30 εκατομμύρια, αλλά η εγχώρια αγορά μπόρεσε να απορροφήσει μόνο 23 εκατομμύρια. Η BYD και η Nio αναζητούν την είσοδο σε νέες αγορές.
Η κατάσταση είναι διαφορετική στις ΗΠΑ: η εγχώρια παραγωγή οχημάτων ανέρχεται στα 10 εκατομμύρια, ενώ οι ταξινομήσεις έχουν φτάσει τα 15 εκατομμύρια, υποδηλώνοντας την εξάρτηση από εισαγωγές, κυρίως από την Ασία και το Μεξικό. Ως εκ τούτου, η αμερικανική κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο αύξησης των δασμών.
Η υπερβολική παραγωγή αναγκάζει τους παραγωγούς είτε να μειώσουν τον όγκο είτε να μεταφέρουν την παραγωγή σε χώρες με χαμηλότερο κόστος. Η Ford έχει ήδη αρχίσει να βγαίνει από κάποιες ευρωπαϊκές αγορές και η Stellantis έχει αναδιοργανώσει τις εγκαταστάσεις της. Γερμανικοί γίγαντες αυτοκινήτων ενισχύουν τις δραστηριότητές τους στην Ισπανία και το Μεξικό, όπου η παραγωγή είναι πολύ φθηνότερη.
Έτσι, οι επενδύσεις στην έρευνα και την ανάπτυξη μετατοπίζονται από τις παραδοσιακές αγορές προς την Ασία και τη Λατινική Αμερική, γράφει η caroto.
Διευκρινίσεις
Αγορά είναι ένα σύνολο διαδικασιών και διαδικασιών που διασφαλίζουν την ανταλλαγή μεμονωμένων αγαθών και υπηρεσιών μεταξύ αγοραστών (καταναλωτών) και πωλητών (προμηθευτών).
Πρέπει να απολαμβάνετε τη ζωή - κάντε αυτό με την εγγραφή σας σε έναν από τους εκπροσώπους της Pravda. Ru στο Telegram. Odnoklassniki; VKontakte; Ειδήσεις.Google.
Συγγραφέας Natalya Klementyeva
Natalya Klementyeva - δημοσιογράφος, ανταποκρίτρια για το Pravda.Ru

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου