Η μαστίχα ονομάστηκε γενικά σχίνος και η Χίος έγινε... Ικαρία στην
καμπάνια του διάσημου γαλλικού οίκου για την προώθηση του νέου
πειραματικού προϊόντος περιποίησης προσώπου Blue Serum, που ενσωματώνει
φυσικά συστατικά από τρεις νησιωτικές περιοχές του πλανήτη, όπου οι
άνθρωποι ζουν περισσότερα χρόνια. Ανάμεσα στα συστατικά αυτά είναι η
μαστίχα Χίου, η οποία όμως αναφέρεται στην καμπάνια ως σχίνος Ικαρίας.
«Δεν έχει προκύψει συμφωνία και πληρώνουμε το τίμημα της απίστευτης καθυστέρησης,
της λάθος ανάγνωσης που έκανε η κυβέρνηση των ευρωπαϊκών και διεθνών
δεδομένων.