Εταιρείες με έδρα τη Βόρεια Ιρλανδία και τη Βουλγαρία συγκέντρωσαν περισσότερες από 100.000 παραγγελίες από τις αρχές του 2024.

Πουλούσαν επικίνδυνα, πλαστά, νοθευμένα φαρμακευτικά σκευάσματα, παρουσιάζοντάς τα ως «θαυματουργά» χρησιμοποιώντας διαφημιστικά κατασκευασμένα με τεχνητή νοημοσύνη ΑΙ (deep fake). Για να πετύχουν τον σκοπό τους μάλιστα έβαζαν ως «πρωταγωνιστές» γνωστά πρόσωπα επιστημόνων, γιατρών, καλλιτεχνών και δημοσιογράφων, ώστε να προσελκύσουν μεγαλύτερο κοινό.