Σύμφωνα με το δελτίο της EBU για την εμπιστοσύνη στα ΜΜΕ «Trust in Media 2019» τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συγκεντρώνουν τη μικρότερη εμπιστοσύνη των πολιτών στις 29 από τις 33 χώρες της Ευρώπης που συμμετείχαν στην έρευνα.
Σε αντίθεση με τα ευρωπαϊκά στοιχεία, στην Ελλάδα η τηλεόραση είναι αυτή που συγκεντρώνει τις περισσότερες αρνητικές ψήφους εμπιστοσύνης από το κοινό (Ελλάδα: 82% αρνητικές ψήφοι – οι υψηλότεροι στην Ευρώπη / Ευρώπη28: 46%) ενώ τα ιντερνετικά δίκτυα έχουν μεγαλύτερο δείκτη εμπιστοσύνης του κοινού
Σε αντίθεση με τα ευρωπαϊκά στοιχεία, στην Ελλάδα η τηλεόραση είναι αυτή που συγκεντρώνει τις περισσότερες αρνητικές ψήφους εμπιστοσύνης από το κοινό (Ελλάδα: 82% αρνητικές ψήφοι – οι υψηλότεροι στην Ευρώπη / Ευρώπη28: 46%) ενώ τα ιντερνετικά δίκτυα έχουν μεγαλύτερο δείκτη εμπιστοσύνης του κοινού