Δομινίκη Κεφαλοπούλου: Σέξυ και ανατολίτισσα

Η Δομινίκη Κεφαλοπούλου έχει κερδίσει τους τίτλους ομορφιάς Μις Αφροδίτη 1999, Μις Υδρόγειος 1999 και Μις Ευρώπη 1999.
Πέρασε από την τηλεόραση τον «Πρωινό Καφέ» στον ΑΝΤ1, το..
«Μπράβο» με την Ρούλα Κορομηλά στο Mega, το «Flashback» με τον Βλάση Μπονάτσο και από διάφορα νυχτερινά μαγαζιά που τραγουδούσε εδώ και αρκετά χρόνια.
Σε ερώτηση για τους λόγους που έχει κάνει γυμνές φωτογραφίσεις, έχει απαντήσει: «Γιατί αισθάνομαι καλύτερα, πιο ώριμη και πιο νέα απ' ό,τι παλιά. Προτιμώ να κάνω μια hot φωτογράφηση παρά να κάνω μια γυμνή ερωτική σκηνή στην τηλεόραση ή στο θέατρο, όπως κάνει μια ηθοποιός».
Ένας άντρας μπορεί να την κερδίσει μόνο: «Πρέπει να μην έχει ανασφάλεια, κόμπλεξ κατωτερότητας, να έχει χιούμορ και να έχει πολλή υπομονή μαζί μου. Είμαι ανατολίτισσα. Μου αρέσει να περιποιούμαι το σύντροφό μου και να ικανοποιώ τις επιθυμίες του. Χωρίς, όμως, αυτό να υποβιβάζει το χαρακτήρα μου. Ο ιδανικός άντρας πρέπει να λέει κι ένα `κάτσε κάτω'».
Η Δομινίκη λατρεύει το χρώμα κόκκινο: «Ζω τη ζωή στα κόκκινα, είμαι άνθρωπος των άκρων - στο ζώδιο είμαι νερό με φωτιά. Μου αρέσουν οι έντονες καταστάσεις. Ένας άντρας δύσκολα βαριέται μαζί μου».
Yiamataki

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...