Το κορυφαίο hatchback στοιχίζει 28.500 ευρώ στη βασική του έκδοση, ενώ όσον αφορά το ετήσιο κόστος χρήσης πέραν της πολύ χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου, η οποία υπολογίζεται σε 3,8 λίτρα για κάθε 100 χλμ., δεν καταβάλλει και ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας καθώς εκπέμπει μόλις 89 γρ. CO2 για κάθε 100 χλμ.!
Σπορ πολυτέλεια
Το εξωτερικό του CT 200h χαρακτηρίζεται από τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Lexus, L-finesse. Παράλληλα το CT 200h διαθέτει τα καλύτερα στην κατηγορία του αεροδυναμικά χαρακτηριστικά, χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους, τη στάνταρ αεροτομή και τα αεροδυναμικού σχεδιασμού φτερά. Στο εσωτερικό το CT 200h προσφέρει ένα εντελώς νέο περιβάλλον, όπου όλα δείχνουν να είναι προσεκτικά σχεδιασμένα ώστε να προσδίδουν πολυτέλεια και ταυτόχρονα να είναι άκρως λειτουργικά. Η γενική εργονομία είναι σωστή, κάπως ασυνήθιστο είναι το σύστημα ελέγχου λειτουργιών, με ένα χειριστήριο σαν μικρό «joystick» και οθόνη με «cursor» σαν τους υπολογιστές, αλλά διακρίνονται για την ευκολία χρήσης τους. Οσον αφορά στον εξοπλισμό στη βασική έκδοση περιλαμβάνει ως στάνταρ 8 αερόσακους, ESP με hill holder, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέφτες, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου, ηχοσύστημα ράδιο-CD, 6 ηχεία και χειριστήρια στο τιμόνι, θύρες USB και AUX, Bluetooth κ.λπ.
Το εξωτερικό του CT 200h χαρακτηρίζεται από τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Lexus, L-finesse. Παράλληλα το CT 200h διαθέτει τα καλύτερα στην κατηγορία του αεροδυναμικά χαρακτηριστικά, χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους, τη στάνταρ αεροτομή και τα αεροδυναμικού σχεδιασμού φτερά. Στο εσωτερικό το CT 200h προσφέρει ένα εντελώς νέο περιβάλλον, όπου όλα δείχνουν να είναι προσεκτικά σχεδιασμένα ώστε να προσδίδουν πολυτέλεια και ταυτόχρονα να είναι άκρως λειτουργικά. Η γενική εργονομία είναι σωστή, κάπως ασυνήθιστο είναι το σύστημα ελέγχου λειτουργιών, με ένα χειριστήριο σαν μικρό «joystick» και οθόνη με «cursor» σαν τους υπολογιστές, αλλά διακρίνονται για την ευκολία χρήσης τους. Οσον αφορά στον εξοπλισμό στη βασική έκδοση περιλαμβάνει ως στάνταρ 8 αερόσακους, ESP με hill holder, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέφτες, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου, ηχοσύστημα ράδιο-CD, 6 ηχεία και χειριστήρια στο τιμόνι, θύρες USB και AUX, Bluetooth κ.λπ.
136 ίπποι...
Το CT 200h χρησιμοποιεί το υβριδικό σύστημα παροχής ισχύος που ξεκίνησε από το Prius και χρησιμοποιείται και από το υβριδικό Auris. Με συνολική συνδυασμένη ισχύ 136 ίππων, το σύστημα συνδυάζει ένα βενζινοκινητήρα 1.8 με 99 ίππους κι έναν ηλεκτροκινητήρα 80 ίππων, ενώ προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να προσαρμόσει τη λειτουργία του αυτοκινήτου στο στιλ οδήγησής του, με 3 διαφορετικές επιλογές, Eco, Normal και Sport. Η πρώτη, είναι προφανές από το όνομά της, ότι στοχεύει στη μέγιστη εξοικονόμηση καυσίμου, ενώ η τρίτη βελτιώνει την απόκριση και τη «νευρικότητα» του κινητήρα και συνιστάται για οδήγηση π.χ. σε ανηφορικά ορεινά κομμάτια, όπου το αυτοκίνητο χρειάζεται περισσότερη δύναμη. Η μετάδοση είναι αυτόματη συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης. Στην πράξη η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή ενώ πάνω από τις 4.000 σ.α.λ. ακούγεται ο ήχος του κινητήρα. Παράλληλα οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές (0-100 χλμ./ώρα σε 10,3'' αναφέρει η Lexus) και προφανώς η δύναμη του συστήματος είναι απολύτως επαρκής για γρήγορες και ασφαλείς προσπεράσεις.
Το CT 200h χρησιμοποιεί το υβριδικό σύστημα παροχής ισχύος που ξεκίνησε από το Prius και χρησιμοποιείται και από το υβριδικό Auris. Με συνολική συνδυασμένη ισχύ 136 ίππων, το σύστημα συνδυάζει ένα βενζινοκινητήρα 1.8 με 99 ίππους κι έναν ηλεκτροκινητήρα 80 ίππων, ενώ προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να προσαρμόσει τη λειτουργία του αυτοκινήτου στο στιλ οδήγησής του, με 3 διαφορετικές επιλογές, Eco, Normal και Sport. Η πρώτη, είναι προφανές από το όνομά της, ότι στοχεύει στη μέγιστη εξοικονόμηση καυσίμου, ενώ η τρίτη βελτιώνει την απόκριση και τη «νευρικότητα» του κινητήρα και συνιστάται για οδήγηση π.χ. σε ανηφορικά ορεινά κομμάτια, όπου το αυτοκίνητο χρειάζεται περισσότερη δύναμη. Η μετάδοση είναι αυτόματη συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης. Στην πράξη η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή ενώ πάνω από τις 4.000 σ.α.λ. ακούγεται ο ήχος του κινητήρα. Παράλληλα οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές (0-100 χλμ./ώρα σε 10,3'' αναφέρει η Lexus) και προφανώς η δύναμη του συστήματος είναι απολύτως επαρκής για γρήγορες και ασφαλείς προσπεράσεις.
Σβέλτο και οικονομικό
Οι καταναλωτές που επιλέγουν υβριδικά αυτοκίνητα για τις μετακινήσεις τους σίγουρα το τελευταίο πράγμα που αναζητούν είναι οι σπορ επιδόσεις. Ωστόσο το CT200h απέδειξε πως διαθέτει σπορ χαρακτηριστικά αν και ο βασικός του στόχος είναι χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Ειδικότερα στο εθνικό οδικό δίκτυο κινείται με απόλυτη σταθερότητα και ασφάλεια ακόμη και όταν ο δείκτης του ταχύμετρου αγγίζει το ανώτατο όριό του που είναι τα 180 χλμ./ώρα. Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές το αυτοκίνητο έχει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και δεν αιφνιδιάζει με τις αντιδράσεις του. Φυσικά όποτε χρειαστεί επεμβαίνει το ESP το οποίο θα γίνει κάτω από ακραίες συνθήκες πίεσης. Το πολύ καλό σύστημα διεύθυνσης είναι άμεσο ενώ τα φρένα είναι αποδοτικά αλλά δεν διαθέτουν κορυφαία αίσθηση. Μέσα στην πόλη ο οδηγός του θα εκτιμήσει δεόντως την πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου ενώ η διαδικασία παρκαρίσματος αποτελεί παιχνιδάκι εξαιτίας του μεγέθους του και της έλλειψης 3ου όγκου...
Οι καταναλωτές που επιλέγουν υβριδικά αυτοκίνητα για τις μετακινήσεις τους σίγουρα το τελευταίο πράγμα που αναζητούν είναι οι σπορ επιδόσεις. Ωστόσο το CT200h απέδειξε πως διαθέτει σπορ χαρακτηριστικά αν και ο βασικός του στόχος είναι χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Ειδικότερα στο εθνικό οδικό δίκτυο κινείται με απόλυτη σταθερότητα και ασφάλεια ακόμη και όταν ο δείκτης του ταχύμετρου αγγίζει το ανώτατο όριό του που είναι τα 180 χλμ./ώρα. Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές το αυτοκίνητο έχει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και δεν αιφνιδιάζει με τις αντιδράσεις του. Φυσικά όποτε χρειαστεί επεμβαίνει το ESP το οποίο θα γίνει κάτω από ακραίες συνθήκες πίεσης. Το πολύ καλό σύστημα διεύθυνσης είναι άμεσο ενώ τα φρένα είναι αποδοτικά αλλά δεν διαθέτουν κορυφαία αίσθηση. Μέσα στην πόλη ο οδηγός του θα εκτιμήσει δεόντως την πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου ενώ η διαδικασία παρκαρίσματος αποτελεί παιχνιδάκι εξαιτίας του μεγέθους του και της έλλειψης 3ου όγκου...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου