ΠΑΟΚ-Τότεναμ Μπόλονι: «Κανένας δεν πίστευε ότι ο ΠΑΟΚ θα μπορούσε να προκριθεί»

Περήφανος για την προσπάθεια των ποδοσφαιριστών του δήλωσε ο προπονητής του ΠΑΟΚ, Λάζλο..
Μπόλονι, ο οποίος με το σφύριγμα της λήξης του αγώνα στο Λονδίνο πανηγύρισε σαν μικρό παιδί την ανεπανάληπτη νίκη του ΠΑΟΚ επί της Τότεναμ στο Λονδίνο.
«Είμαι πραγματικά πολύ περήφανος σήμερα, διότι ίσως κανένας δεν πίστευε ότι ο ΠΑΟΚ θα μπορούσε να προκριθεί από αυτό τον όμιλο. Και εμείς τα καταφέραμε μία αγωνιστική πριν από το τέλος του ομίλου. Πριν από αυτό το παιχνίδι, γνωρίζαμε τη δύναμη της Τότεναμ.
Ξέραμε ότι ακόμη και χωρίς κάποιους σημαντικούς παίκτες, έχουν πολύ δυνατή ομάδα. Οι παίκτες μου είχαν μεγάλη καρδιά και ψυχή σήμερα και φτάσαμε σε μία σπουδαία νίκη στην έδρα της Τότεναμ έχοντας στο πλευρό μας και τους χιλιάδες οπαδούς μας.
Εμείς είμαστε οι πρώτοι από την Ελλάδα που προκριθήκαμε, Μακάρι για το καλό του ελληνικού ποδοσφαίρου να μας ακολουθήσουν κι άλλες ομάδες. Εμείς τα καταφέραμε, ίσως ακολουθήσει και ο Ολυμπιακός».
Ο Μπόλονι ξεκαθάρισε πως ο ΠΑΟΚ θα δει απόλυτα σοβαρά το ματς της τελευταίας αγωνιστικής. «Είπα και στο φίλο μου, τον προπονητή της Τότεναμ (Χάρι Ρέντναπ), ότι δεν θα βάλω τη δεύτερη ομάδα μου στο ματς με την Ρούμπιν Καζάν. Αλλά ξέρετε γιατί; Επειδή δεν έχω δεύτερη ομάδα… »


ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...